Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

1) Книга складського обліку лікарських засобів та медичних виробів (додаток 1 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 3 шт., 50 арк., твердий переплет 2) Реєстр отриманих прибуткових накладних (додаток 3 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 2 шт., 50 арк., твердий переплет 3) Реєстр виданих накладних (додаток 4 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 2 шт., 50 арк., твердий переплет 4) Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів (додаток 5 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 10 шт., 50 арк., твердий переплет 5) Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кабінетами) (додаток 7 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 10 шт., 50 арк., твердий переплет

Реквизиты договора

Сумма договора 498.96 Гривна (с НДС)  
Номер договора нет данных  
Дата подписания 29.07.2016  
Дата начала действия нет данных  
Дата завершения действия 31.12.2016  
Опубликован
29.07.16
Подписан
Договор подписан всеми участниками и сейчас действует на законных основаниях
Завершен

Номенклатура договора

1)
1) Книга складського обліку лікарських засобів та медичних виробів (додаток 1 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 3 шт. 2) Реєстр отриманих прибуткових накладних (додаток 3 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 2 шт. 3) Реєстр виданих накладних (додаток 4 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 2 шт. 4) Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів (додаток 5 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 10 шт. 5) Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кабінетами) (додаток 7 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 10 шт.
ДК 021:2015: 22800000-8 - Журнали реєстраційні, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, формуляри та інші друковані вироби, паперові та картонні
Классификация по ДКПП: 17.23.13 - Журнали реєстраційні, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, формуляри та інші канцелярські вироби, паперові чи картонні
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 02232, Україна, Київська, Київ, бул. Висоцького, 8
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 04.03.2016 - 09.03.2016
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 27 штуки

Документы договора/изменений

Подписать контракт
Договір № 033916 від 04.04.16.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.07.2016 16:31
ID: 18364204cf6a49688443434735ba0686

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Шкірно-венерологічний диспансер №2 Деснянського району  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 04593391  
Юридический адрес 02232, Україна, Київська, Київ, бул. Висоцького, 8  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  

Информация о поставщике

Название юридического лица Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"  
Код ЕГРПОУ 16295262  
Юридический адрес 03150, Україна, Київська, Київ, вулиця Щорса, буд. 15, корп. 3