Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання. Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029. Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням ЕЦП/КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.

Реквизиты договора

Сумма договора 244`062`500.00 Гривна (с НДС)  
Сумма договора без НДС 203`385`416.67 Гривна  
Номер договора 245  
Дата подписания 23.12.2020  
Дата начала действия нет данных  
Дата завершения действия 31.12.2024  
Опубликован
28.12.20
Подписан
Договор подписан всеми участниками и сейчас действует на законных основаниях
Завершен

Номенклатура договора

1)
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 75+599 – км 82+199, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Дополнительный класификатор UA-ROAD: H-03 - Житомир - Чернівці
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 00000, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 75+599 – км 82+199, _____
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 роботи

Документы договора/изменений

Подписать контракт
договір №245 від 23.12.20 Н-03 км 75+599 - км 82+199.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.12.2020 18:12
ID: b9384e5d0a1c4fd6a50ec74e5314e79b
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.12.2020 18:13
ID: 2e5bd64692cb420283fbd5cdfbf4e6b9
Дополнения к контракту
245_1_256 від 24.12.20 Н-03 75-82.pdf Добавлено в изменения №1от24.12.2020
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.12.2020 13:26
ID: 3d983763400f4f8d96009ee4eb025581
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №1от24.12.2020
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.12.2020 13:27
ID: e875c719eef04e0c8d0f39f6720540a3
Дополнения к контракту
245_2_76 від 19.03.21.pdf Добавлено в изменения №2от19.03.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.03.2021 13:29
ID: 012fcb4956354d56a3c4dab00e45bad6
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №2от19.03.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.03.2021 13:30
ID: c328ce9c09ca4c889c915170d9590e07
Дополнения к контракту
Додаткова угода № 245_3_147 від 29.06.21.pdf Добавлено в изменения №3от29.06.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.06.2021 11:59
ID: 128f689af59942feb62b70ef232acc3c
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №3от29.06.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.06.2021 12:00
ID: ab316f1e0feb4d428d97a21ee10b237e
Дополнения к контракту
245_4_179 ід 22.07.21 РДС 75-82.pdf Добавлено в изменения №4от22.07.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.07.2021 14:57
ID: 1669caa44fb8417ca286740af425cd4c
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №4от22.07.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.07.2021 14:58
ID: 04af55780730429aa79f738e795b09e8
Дополнения к контракту
245_5_336 від 22.12.21 рост 75-82.pdf Добавлено в изменения №5от22.12.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.12.2021 17:34
ID: 6411107b33fa4e0396b191afaddc0bd7
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №5от22.12.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.12.2021 17:35
ID: ca5b7ca3727c4b1ea0514ebffe1eec82
Дополнения к контракту
245-6-15 від 31.01.22 км 75+599 - км 82+199.pdf Добавлено в изменения №6от31.01.2022
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.02.2022 14:08
ID: 3300a0a0a2ca49b7b2e16f8b0a2ac499
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №6от31.01.2022
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.02.2022 14:09
ID: 7adbfe6886a946f3bdf2fd7963903043
Дополнения к контракту
245_7_59 км 75-82.pdf Добавлено в изменения №7от23.02.2022
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.02.2022 09:46
ID: fd7bbe376dbd48aca2f69051ed749c76
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №7от23.02.2022
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.02.2022 09:48
ID: f52a210e12bd4cc4bad14e46d8b4382c
Дополнения к контракту
245_8_128 від 01.08.2022.pdf Добавлено в изменения №8от01.08.2022
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.08.2022 09:32
ID: 6f6ebd4dc49f4ad99955b33575d6b347
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №8от01.08.2022
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.08.2022 09:33
ID: 482d5aee3de4406cbf7cc299a2970391
Дополнения к контракту
245_9_302 від 14.12.2022 Н-03 км 75+599 - км 82+199.pdf Добавлено в изменения №9от14.12.2022
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.12.2022 11:08
ID: d2357492c9bf46b9800440b4eb9a1e5c
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №9от14.12.2022
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.12.2022 11:09
ID: 598722a65060452a87505a7a1da07b8b
Дополнения к контракту
245_10_379 від 30.12.22 Н-03 км75-82.pdf Добавлено в изменения №10от30.12.2022
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.01.2023 14:35
ID: 1ee48607452149a993d99f8170817b86
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №10от30.12.2022
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.01.2023 14:36
ID: 7d72f10dd51741068ab8fec3f76630c2
Дополнения к контракту
Додаткова угода № 245_12_256 від 27.12.23.pdf Добавлено в изменения №11от27.12.2023
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.12.2023 12:08
ID: a299dbe0441f406c9b600999cf69e020
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №11от27.12.2023
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.12.2023 12:09
ID: 5bb92976480e4b14ad84a5b18a9571cb
Дополнения к контракту
245_13_7 від 30.01.24.pdf Добавлено в изменения №12от30.01.2024
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.02.2024 14:28
ID: 73b1d773356e4ae6904e270294693e73
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №12от30.01.2024
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.02.2024 14:29
ID: 55a805fb2914423582822d234696b592

Изменения Договора

Изменения к договору №1от24.12.2020.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений у зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 50 000,00 грн. (п'ятдесят тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 8 333,33 грн. (вісім тисяч триста тридцять три гривні 33 коп.). Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт (Додаток №2) та Плану фінансування (Додаток №3) і викласти їх в новій редакції. Сума договору після внесення змін: 244 062 500,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.  
Дата публикации изменений 29.12.2020 13:28  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №2от19.03.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 49 055 000,00 грн. (сорок дев’ять мільйонів п’ятдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 8 175 833,33 грн. (вісім мільйонів сто сімдесят п’ять тисяч вісімсот тридцять три гривні 33 коп.). Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), від 22.07.2020 №641 (зі змінами), від 27.12.2001 №1764 внести зміни до п.5.13. Договору. Сума договору після внесення змін: 244 062 500,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публикации изменений 19.03.2021 13:31  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №3от29.06.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок кредитних коштів на 9 000 000,00 грн. (дев’ять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 500 000,00 грн. (один мільйон п’ятсот тисяч гривень 00 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 року № 327. Всього сума фінансування на 2021 рік становить 58 055 000,00 грн. (п’ятдесят вісім мільйонів п’ятдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 9 675 833,33 грн. (дев’ять мільйонів шістсот сімдесят п’ять тисяч вісімсот тридцять три гривні 33 коп.), з них: - 49 055 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами); - 9 000 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 року № 327.  
Дата публикации изменений 29.06.2021 12:00  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №4от22.07.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений у зв’язку зі зміною у фінансуванні замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок кредитних коштів на 89 110 000,00 грн. (вісімдесят дев’ять мільйонів сто десять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 14 851 666,67 грн. (чотирнадцять мільйонів вісімсот п’ятдесят одна тисяча шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.), у тому числі : згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 № 327 – 40 055 000,00 грн. (сорок мільйонів п’ятдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 6 675 833,33 грн. (шість мільйонів шістсот сімдесят п’ять тисяч вісімсот тридцять три гривні 33 коп.); згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 № 442 – 49 055 000,00 грн. (сорок дев’ять мільйонів п’ятдесят п’ять тисяч гривень 00 коп. ), у тому числі ПДВ – 8 175 833,33 грн. (вісім мільйонів сто сімдесят п’ять тисяч вісімсот тридцять три гривні 33 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 147 165 000,00 грн. (сто сорок сім мільйонів сто шістдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 24 527 500,00 грн. (двадцять чотири мільйони п’ятсот двадцять сім тисяч п’ятсот гривень 00 коп.), з них: - 49 055 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами); - 49 055 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 року № 327; - 49 055 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 року № 442. Сума договору після внесення змін: 244 062 500,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публикации изменений 22.07.2021 14:59  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №5от22.12.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
 
Описание причины изменений У зв’язку зі зміною у фінансуванні замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок загального фонду Державного бюджету на 30 000 000,00 грн. (тридцять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 5 000 000,00 грн. (п’ять мільйонів гривень 00 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 177 165 000,00 грн. (сто сімдесят сім мільйонів сто шістдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 29 527 500,00 грн. (двадцять дев’ять мільйонів п’ятсот двадцять сім тисяч п’ятсот гривень 00 коп.), з них: - 49 055 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами); - 49 055 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 року № 327; - 49 055 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 року № 442. - 30 000 000,00 грн. (Загальний фонд). продовження строку дії Договору по 31 грудня 2022 року. Внести зміни до Календарного графіка виконання робіт (Додаток №2) та викласти його у новій редакції. Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 244 062 500,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публикации изменений 22.12.2021 17:35  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №6от31.01.2022.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений У зв’язку з продовженням строку дії Договору по 31 грудня 2022 року Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 грудня 2022 року. Сума договору після внесення змін: 244 062 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публикации изменений 03.02.2022 14:10  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №7от23.02.2022.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2022 рік у розмірі 48 040 000,00 грн. (сорок вісім мільйонів сорок тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 8 006 666,67 грн. (вісім мільйонів шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок). Сума договору після внесення змін: 244 062 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публикации изменений 24.02.2022 09:49  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №8от01.08.2022.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803) Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2022 році на 29 598 958,13 грн. (двадцять дев’ять мільйонів п’ятсот дев’яносто вісім тисяч дев’ятсот п’ятдесят вісім гривень 13 копійок), у тому числі ПДВ 4 933 159,69 грн. (чотири мільйони дев’ятсот тридцять три тисячі сто п’ятдесят дев’ять гривень 69 копійок). Всього сума фінансування на 2022 рік становить 18 441 041,87 грн. (вісімнадцять мільйонів чотириста сорок одна тисяча сорок одна гривня 87 копійок), у тому числі ПДВ 3 073 506,98 грн. (три мільйони сімдесят три тисячі п’ятсот шість гривень 98 копійок). Пункт 5.1. розділу V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ доповнити абзацами другим та третім наступного змісту: «Оплата виконаних робіт (послуг) здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX). При відтермінуванні оплат на умовах, визначених абзацом другим пункту 5.1. розділу V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, в обсязі фінансування, що визначений згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803), 3% річних та інфляційних втрат не нараховуються.». Розділ V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ доповнити пунктом 5.17. такого змісту: «5.17. «Акти приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма №КБ-2в) підписані Сторонами Договору відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт/послуг згідно з примірними формами № КБ-2в та № КБ-3 та звільняють Замовника від будь-якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами.». Сума договору після внесення змін: 244 062 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публикации изменений 01.08.2022 09:34  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №9от14.12.2022.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
 
Описание причины изменений продовження строку дії Договору по 31 грудня 2023 року. Сума договору після внесення змін: 244 062 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публикации изменений 15.12.2022 11:10  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №10от30.12.2022.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений У зв’язку з продовженням строку дії Договору по 31 грудня 2023 року Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 січня 2024 року включно. Сума договору після внесення змін: 244 062 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публикации изменений 02.01.2023 14:36  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №11от27.12.2023.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
 
Описание причины изменений Керуючись статтею 41 ч. 5 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно пунктів 6.6. та 17.2. Договору № 245 від 23 грудня 2020 року, Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору та пункти 6.1, 16.1. Договору викласти в наступній редакції: «6.1. Термін виконання робіт: Початок: дата підписання Договору. Закінчення: по 31 грудня 2024 року. 16.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє по 31 грудня 2024 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» . Внести зміни до Календарного графіка виконання робіт (Додаток №2) та викласти його у новій редакції. Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) та викласти його у новій редакції.Сума договору після внесення змін: 244 062 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публикации изменений 28.12.2023 12:09  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №12от30.01.2024.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений У зв’язку з продовженням строку дії Договору по 31 грудня 2024 року, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 січня 2025 року включно. Сума договору після внесення змін: 244 062 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публикации изменений 01.02.2024 14:30  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Служба автомобільних доріг у Житомирській області  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 03451526  
Юридический адрес 10029, Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська, 16  
Процедура закупки Открытые торги с публикацией на английском языке  

Информация о поставщике

Название юридического лица Товариство з обмеженою відповідальністю "Ростдорстрой"  
Код ЕГРПОУ 33658865  
Юридический адрес 65009, Україна, Одеська область, Одеса, Генуезька, 1-А