Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

3.1. Протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Договору Підрядник приступає до виконання Робіт. 3.2. Загальний строк проведення Робіт не може перевищувати 60 (шістдесят) календарних днів з моменту підписання Договору. 3.3. Підрядник зобов’язується забезпечити виконання Робіт кваліфікованими спеціалістами з використанням необхідного технологічного обладнання, інструментів, що відповідають вимогам чинного законодавства України. 3.4. Якість виконаних Робіт повинна відповідати вимогам нормативної, технічної і експлуатаційної документації. 3.5. Відповідальність за дотримання правил техніки безпеки і охорони праці несе Підрядник, на якого покладається обов'язок проведення інструктажу з техніки безпеки та охорони праці свого персоналу перед початком виконання Робіт. Зі свого боку, Замовник зобов’язаний здійснити всі необхідні заходи для забезпечення виконання вимог з техніки безпеки та охорони праці при виконанні робіт. 3.6. Виконання Робіт посвідчується актом за примірною формою КБ-2 «Акт приймання виконаних будівельних робіт» і КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (далі – Акт), які Підрядник надає Замовнику для підписання протягом 3 (трьох) робочих днів після виконання робіт на об’єкті Замовника. 3.7. Замовник протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання Акту, за умови відсутності будь-яких зауважень щодо їх кількості та якості, надсилає Підряднику підписаний примірник Акту або вмотивовану відмову від приймання Робіт. Якщо протягом цього часу Замовник без об'єктивних причин не підписує Акт та не пред’являє Підряднику претензій, Акт вважається підписаним, а Роботи такими, що прийняті Замовником без зауважень. 3.8. У випадку наявності зауважень Замовника до виконаних Робіт у встановлений п.3.9 Договору строк Сторонами укладається двосторонній акт про виявлені недоліки та необхідні доробки із зазначенням терміну їх виконання. 3.9. При виявленні будь-яких недоліків Замовник зобов’язаний протягом 1 (одного) робочого дня повідомити Підрядника, а Підрядник протягом 2 (двох) робочих днів направити свого представника для складання акта виявлених недоліків та з’ясування причин їх виникнення. 3.10. Приймання робіт здійснюється Замовником протягом 2 (двох) робочих днів з моменту повідомлення Підрядником про закінчення Робіт.

Реквизиты договора

Сумма договора 199`727.87 Гривна (с НДС)  
Сумма договора без НДС 166`439.89 Гривна  
Номер договора № 197  
Дата подписания 24.10.2019  
Дата начала действия 24.10.2019  
Дата завершения действия 31.12.2019  
Опубликован
24.10.19
Подписан
Договор подписан всеми участниками и сейчас действует на законных основаниях
Завершен

Номенклатура договора

1)
поточний ремонт частини адміністративної будівлі ТСЦ №0545 РСЦ МВС у Вінницькій області за адресою: с. Великий Митник "57км.+1000" урочище будинок 2, Хмільницького району, Вінницької області
ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21010, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Ботанічна, буд.24
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2019
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 роботи

Документы договора/изменений

Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.10.2019 17:00
ID: 88ac268b33bd444eb2b7cdf49c7d49d9

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Регіональний сервісний центр МВС у Вінницькій області  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 40112249  
Юридический адрес 21010, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Ботанічна, 24  
Процедура закупки Закупка без использования электронной системы  

Информация о поставщике

Название юридического лица ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК-А"  
Код ЕГРПОУ 31415124  
Юридический адрес 21007, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА будинок 79 квартира 2