Договор опубликован 25.08.2025 20:39. Дата последних изменений: 28.10.2025 13:48
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень -
| Идентификатор заключенного договора | UA-2025-08-14-013124-a-c1 | |
| ID | 1232cfa834954841bda64b3c093ab17e |
Сумма договора
418`800.00 Гривна
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень Кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: - Кількість та обсяг визначені Замовником у Додатку №1 до тендерної документації. - 79071, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Пулюя, буд. 10 Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: - до 31 грудня (включно) 2025 року Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: - Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція учасника та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою*. *Примітки: - документи, видані органами державної влади/ підприємствами/ установами/організаціями іноземних держав подаються з перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. - стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни викладаються мовою їх загально прийнятого застосування та перекладу на українську мову не потребують. Документи, які викладені іншою мовою, ніж визначена замовником для подання тендерних пропозицій, повинні супроводжуватись відповідним перекладом у такому порядку: -офіційні документи, видані органом іноземної держави, повинні бути легалізовані у встановленому в Україні порядку або засвідчені шляхом проставлення апостилю з додаванням перекладу цих документів мовою, визначеною замовником та з урахуванням пунктів 11, 12 частини першої статті 34 та статті 79 Закону України “Про нотаріат”; -неофіційні документи (що не підлягають легалізації / апостилюванню), які готуються учасником-нерезидентом та складені іншою мовою, ніж визначена замовником, повинні бути перекладені на відповідну мову. Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): - Не вимагається. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: - Положення частини третьої статті 10 Закону до відкритих торгів, оголошених замовником згідно з Особливостями, не застосовується. Замовники можуть здійснювати публічні закупівлі товарів, послуг, робіт незалежно від їх вартості шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Законом для відкритих торгів, оголошення про проведення яких оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, та з урахуванням положень абзацу другого пункту 4, пунктів 19, 27, 43, абзацу дев’ятого пункту 44 та пункту 47 Особливостей. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 0,5 % Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): - Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою (п. 37 Особливостей). Критеріями оцінки є: – «Ціна» (без ПДВ*) Питома вага критерію «Ціна» становить 100%. *Відповідно до Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженого Постановою КМУ № 116 від 02 лютого 2011 року, від обкладення податком на додану вартість звільняються операції з надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах у межах затверджених норм харчування в грамах, а для тих учнів, для яких не встановлено норми харчування в грамах, - у межах визначеної грошової норми.
Реквизиты договора
| Сумма договора | 418`800.00 Гривна (без НДС) | |
| Номер договора | 2/2025 | |
| Дата подписания | 01.09.2025 | |
| Дата начала действия | 01.09.2025 | |
| Дата завершения действия | 31.12.2025 |
Опубликован
25.08.25
Подписан
Договор подписан всеми участниками и сейчас действует на законных основаниях
Завершен
Номенклатура договора
| 1) |
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
ДК 021:2015: 55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 79071, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ ПУЛЮЯ, будинок 10
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 лот
|
Документы договора/изменений
![]() |
Нетипизированный документ
договір.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.09.2025 13:49
ID: 646ebcd7a30a48c99cf2368fa6472963
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.09.2025 13:50
ID: c529fdd8e69d4d95bc137fa20da3ef7f
|
![]() |
Нетипизированный документ
Додаткова угода №1.pdf
Добавлено в изменения №1от01.09.2025
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.09.2025 13:51
ID: de5009a294b74e6caa400e3e774ad20b
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
Добавлено в изменения №1от01.09.2025
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.09.2025 13:51
ID: 8b13af5975264a88a78f74e1f69b17e6
|
![]() |
Нетипизированный документ
Додаткова угода №2.pdf
Добавлено в изменения №2от01.09.2025
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.09.2025 22:42
ID: 31ed9fa72b4a4e6b951916d76b8a37c2
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
Добавлено в изменения №2от01.09.2025
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.09.2025 22:43
ID: 3bf493e11b2c46deab23aab6eb88b6e2
|
![]() |
Нетипизированный документ
2230 ДУ 3 до тенд 2.pdf
Добавлено в изменения №3от28.10.2025
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.10.2025 13:47
ID: 6935d553d16b4fd48f7ccd0d0189ea00
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
Добавлено в изменения №3от28.10.2025
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.10.2025 13:48
ID: 74611a9e15154f3db041b13b2aa0762e
|
Изменения Договора
Изменения к договору №1от01.09.2025.
Детализация внесенных изменений
| Причины изменений договора |
Улучшения качества предмета закупки
|
| Описание причины изменений | Дані зміни не стосуються випадків зміни істотних умов договору, що передбачені у Законі України «Про публічні закупівлі» та Постанові КМУ №1178. З метою висвітлення повноцінної інформації щодо даної закупівлі, замовником прийнято рішення здійснити публікацію даної додаткової угоди шляхом обрання причини змін із наведених електронною системою. У зв’язку із втратою чинності Господарського кодексу України на підставі Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб», Сторони домовились внести відповідні зміни до Договору. |
| Дата публикации изменений | 04.09.2025 10:51 |
| Уведомление о внесении изменений в Договор |
Изменения к договору №2от01.09.2025.
Детализация внесенных изменений
| Причины изменений договора |
Уменьшение объемов закупки
|
| Описание причины изменений | Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р., пунктами 1.4 та 11.1 Договору, враховуючи фактичний обсяг видатків замовника, Сторони домовились: Зменшити ціну Договору на 840 517,00 грн. та викласти п.3.1. у новій редакції: «3.1. Ціна Договору становить 419 183,00 грн. без ПДВ (чотириста дев’ятнадцять тисяч сто вісімдесят три грн. 00 коп.), з них: - кошти місцевого бюджету (0611021) – 172 212,90 грн. - кошти субвенції з державного бюджету на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (0611403) – 246 970,10 грн.» |
| Дата публикации изменений | 04.09.2025 19:43 |
| Уведомление о внесении изменений в Договор |
Изменения к договору №3от28.10.2025.
Детализация внесенных изменений
| Причины изменений договора |
Уменьшение объемов закупки
|
| Описание причины изменений | зменшення обсягів та уточнення фінансування |
| Дата публикации изменений | 28.10.2025 13:48 |
| Уведомление о внесении изменений в Договор |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ПОЧАТКОВА ШКОЛА "ШКОЛА РАДОСТІ" ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 22416862 |
| Юридический адрес | 79071, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ ПУЛЮЯ, будинок 10 |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями |
Информация о поставщике
| Название юридического лица | ФОП СЕРВАТЯК СОЛОМІЯ РУСЛАНІВНА |
| Код ЕГРПОУ | 3569107022 |
| Юридический адрес | 79021, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Симона Петлюри, будинок 23, квартира 62 |
