Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договор опубликован 15.05.2025 09:57. Дата последних изменений: 06.06.2025 12:46

Код ДК 021:2015 – 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами -

Идентификатор заключенного договора UA-2025-05-09-011302-a-b1  
ID f987bff2f2c842ef87ac195fdc31761e  
Сумма договора
16`200.00 Гривна

Термін поставки товару (Плита підвісної стелі 600х600х12 мм, вологостійка, біла – 180 шт. (ширина плити 595-600мм, довжина плити 595-600мм, товщина плити 12-13мм)): з дати укладання договору до 31 травня 2025 року. Строк поставки Товару – на протязі трьох робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником від Покупця, в якій зазначається необхідна кількість товару та місце його поставки. Місце поставки товару: склад Покупця за адресою: Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Сєдова, буд. 6 з 8-00 до 14-00 години. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. ВИВАНТАЖЕННЯ НА СКЛАД (ІЗ ЗАНЕСЕННЯМ НА ПЕРШИЙ ПОВЕРХ) ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ СИЛАМИ ПОСТАЧАЛЬНИКА ТА ЗА РАХУНОК ПОСТАЧАЛЬНИКА.

Реквизиты договора

Сумма договора 16`200.00 Гривна (с НДС)  
Сумма договора без НДС 13`500.00 Гривна  
Сумма оплаты по договору 16`200.00 Гривна (с НДС)  
Сумма оплаты по договору без НДС 13`500.00 Гривна  
Номер договора 241  
Дата подписания 19.05.2025  
Дата начала действия 19.05.2025  
Дата завершения действия 31.05.2025  
Опубликован
15.05.25
Подписан
Завершен
Договор был подписан и исполнен сторонами в полном объеме

Номенклатура договора

1)
Плита підвісної стелі AMF Ecomin Trento board KCS 600х600х13 мм
ДК 021:2015: 44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Сєдова,6
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.05.2025
Цена за единицу: 75 Гривна
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 180 штука

Документы договора/изменений

Подписать контракт
Договір 241.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.05.2025 13:46
ID: ee0822f09df64ccd83bbc7be8858310f
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 06.06.2025 12:46
ID: 998f40b6b22b44d7b497fc3d11a54e6d
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.05.2025 13:48
ID: 998f40b6b22b44d7b497fc3d11a54e6d

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 05498909  
Юридический адрес 69033, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, Оріхівське шосе, будинок 10А  
Процедура закупки Запрос цены предложения  

Информация о поставщике

Название юридического лица ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МДІНА, ЛТД"  
Код ЕГРПОУ 13625993  
Юридический адрес Україна