Договор опубликован 15.05.2025 09:57. Дата последних изменений: 06.06.2025 12:46
Код ДК 021:2015 – 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами -
| Идентификатор заключенного договора | UA-2025-05-09-011302-a-b1 | |
| ID | f987bff2f2c842ef87ac195fdc31761e |
Сумма договора
16`200.00 Гривна
Термін поставки товару (Плита підвісної стелі 600х600х12 мм, вологостійка, біла – 180 шт. (ширина плити 595-600мм, довжина плити 595-600мм, товщина плити 12-13мм)): з дати укладання договору до 31 травня 2025 року. Строк поставки Товару – на протязі трьох робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником від Покупця, в якій зазначається необхідна кількість товару та місце його поставки. Місце поставки товару: склад Покупця за адресою: Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Сєдова, буд. 6 з 8-00 до 14-00 години. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. ВИВАНТАЖЕННЯ НА СКЛАД (ІЗ ЗАНЕСЕННЯМ НА ПЕРШИЙ ПОВЕРХ) ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ СИЛАМИ ПОСТАЧАЛЬНИКА ТА ЗА РАХУНОК ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Реквизиты договора
| Сумма договора | 16`200.00 Гривна (с НДС) | |
| Сумма договора без НДС | 13`500.00 Гривна | |
| Сумма оплаты по договору | 16`200.00 Гривна (с НДС) | |
| Сумма оплаты по договору без НДС | 13`500.00 Гривна | |
| Номер договора | 241 | |
| Дата подписания | 19.05.2025 | |
| Дата начала действия | 19.05.2025 | |
| Дата завершения действия | 31.05.2025 |
Опубликован
15.05.25
Подписан
Завершен
Договор был подписан и исполнен сторонами в полном объеме
Номенклатура договора
| 1) |
Плита підвісної стелі AMF Ecomin Trento board KCS 600х600х13 мм
ДК 021:2015: 44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Сєдова,6
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.05.2025
Цена за единицу: 75 Гривна
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 180 штука
|
Документы договора/изменений
![]() |
Подписать контракт
Договір 241.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.05.2025 13:46
ID: ee0822f09df64ccd83bbc7be8858310f
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 06.06.2025 12:46
ID: 998f40b6b22b44d7b497fc3d11a54e6d
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.05.2025 13:48
ID: 998f40b6b22b44d7b497fc3d11a54e6d
|
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 05498909 |
| Юридический адрес | 69033, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, Оріхівське шосе, будинок 10А |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Информация о поставщике
| Название юридического лица | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МДІНА, ЛТД" |
| Код ЕГРПОУ | 13625993 |
| Юридический адрес | Україна |
