Договор опубликован 25.04.2025 09:42. Дата последних изменений: 02.05.2025 08:45
ЦОЗ-25Т_124_ЕК: Код ДК 021:2015 - 15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (Повидло яблучне, стерилізоване, ґатунок вищий, ДСТУ 6072,Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494,Паста томатна 25%, сорт перший) -
| Идентификатор заключенного договора | UA-2025-04-22-001129-a-a1 | |
| ID | 642eb07b3e2d47c8b84a4e7688f99048 |
Сумма договора
60`030.00 Гривна
Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 3 (трьох) робочих днів з дати надання письмової рознарядки (заявки) ПОКУПЦЕМ. Строк (термін) придатності ТОВАРУ на момент поставки ОТРИМУВАЧУ– не менше 80 % (вісімдесят відсотків) від загального строку (терміну) придатності визначеного виробником, та при умові його зберігання відповідно до встановлених чинним законодавством норм та правил. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної пунктом 7.2. Договору, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу: cozpom@uz.gov.ua повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ
Реквизиты договора
| Сумма договора | 60`030.00 Гривна (с НДС) | |
| Сумма договора без НДС | 50`025.00 Гривна | |
| Номер договора | ЦОЗ/ТН-2179 | |
| Дата подписания | 01.05.2025 | |
| Дата начала действия | 01.05.2025 | |
| Дата завершения действия | 31.12.2025 |
Опубликован
25.04.25
Подписан
Договор подписан всеми участниками и сейчас действует на законных основаниях
Завершен
Номенклатура договора
| 1) |
Повидло яблучне, стерилізоване, ґатунок вищий, ДСТУ 6072, 1 кг
ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Дніпровська клінічна лікарня на залізничному транспорті
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Цена за единицу: 56.4 Гривна
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 200 кілограм
|
| 2) |
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг
ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Дніпровська клінічна лікарня на залізничному транспорті
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Цена за единицу: 62.4 Гривна
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 500 кілограм
|
| 3) |
Паста томатна 25%, сорт перший, банка скляна, 1 кг
ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Дніпровська клінічна лікарня на залізничному транспорті
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Цена за единицу: 97.5 Гривна
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 180 кілограм
|
Документы договора/изменений
![]() |
Подписать контракт
ЦОЗ-ТН-2179.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.05.2025 08:45
ID: 9f7cf72136d345d2825d6f0b5dcea47a
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.05.2025 08:45
ID: d284b377e27747bdb4feb9e0c6789724
|
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 40081352 |
| Юридический адрес | Україна, Київська область, Київ |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Информация о поставщике
| Название юридического лица | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДУКТЛАЙН" |
| Код ЕГРПОУ | 44922564 |
| Юридический адрес | 49033, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Хмельницького Богдана, будинок 139 |
