Договор опубликован 14.04.2025 10:40. Дата последних изменений: 24.04.2025 16:55
Туалетний папір -
| Идентификатор заключенного договора | UA-2025-03-26-007159-a-b1 | |
| ID | af8440c70c7d4913a1d109cd0265e292 |
Сумма договора
69`660.00 Гривна
Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) - поставка з оплатою мита, відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ Строк поставки ТОВАРУ – протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ, але не пізніше 31.12.2025 р. Місце поставки ТОВАРУ: м. Козятин, (Вінницька обл.), або інший підрозділ ПОКУПЦЯ, вказаний в рознарядці на поставку ТОВАРУ. Рознарядка ПОКУПЦЯ на ТОВАР направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ в один з таких способів: на поштову адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА; вручається уповноваженому представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА під розпис; шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА скан-копії відповідної рознарядки в форматі РDF або в будь-якому іншому форматі, який забезпечує можливість ознайомлення зі змістом документу. Більш детальну інформацію дивитися в розділі 4 проєкту договору про закупівлі матеріально-технічних ресурсів. Умови оплати: Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; підписаного Акта прийому-передачі товару або підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ (акти про фактичну якість і комплектність продукції з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ), зареєстрованої податкової накладної у відповідності до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ). Більш детальну інформацію дивитися в розділі 4 проєкту договору про закупівлі матеріально-технічних ресурсів.
Реквизиты договора
| Сумма договора | 69`660.00 Гривна (без НДС) | |
| Номер договора | ПЗ/НХ-25373/НЮ | |
| Дата подписания | 23.04.2025 | |
| Дата начала действия | 23.04.2025 | |
| Дата завершения действия | 31.12.2025 |
Опубликован
14.04.25
Подписан
Договор подписан всеми участниками и сейчас действует на законных основаниях
Завершен
Номенклатура договора
| 1) |
Туалетний папір "УКРАЇНСЬКА МАЛЬВА" стандарт 30
ДК 021:2015: 33761000-2 - Туалетний папір
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Вінницька область, Козятин
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Цена за единицу: 3.87 Гривна
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 18000 штука
|
Документы договора/изменений
![]() |
Подписать контракт
25373 туалетний папір.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.04.2025 16:52
ID: 6ee344e7bb65487aa88a9102a87c94c2
|
![]() |
Подписать контракт
Обґрунтування продовження строку укладання договору.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.04.2025 16:52
ID: d0d99bd30d904b9284338b904b4d2346
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.04.2025 16:55
ID: 1c2ad7da6f8548438730ad01fe3f8f1e
|
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 40081221 |
| Юридический адрес | Україна, Київська область, Київ |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Информация о поставщике
| Название юридического лица | ФОП "КОЛОДІЙ АНАТОЛІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ" |
| Код ЕГРПОУ | 2294218359 |
| Юридический адрес | 36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, БУЛЬВАР В.БОРОВИКОВСЬКОГО будинок 4 квартира 102 |
