Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договор опубликован 14.04.2025 10:40. Дата последних изменений: 24.04.2025 16:55

Туалетний папір -

Идентификатор заключенного договора UA-2025-03-26-007159-a-b1  
ID af8440c70c7d4913a1d109cd0265e292  
Сумма договора
69`660.00 Гривна

Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) - поставка з оплатою мита, відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ Строк поставки ТОВАРУ – протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ, але не пізніше 31.12.2025 р. Місце поставки ТОВАРУ: м. Козятин, (Вінницька обл.), або інший підрозділ ПОКУПЦЯ, вказаний в рознарядці на поставку ТОВАРУ. Рознарядка ПОКУПЦЯ на ТОВАР направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ в один з таких способів: на поштову адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА; вручається уповноваженому представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА під розпис; шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА скан-копії відповідної рознарядки в форматі РDF або в будь-якому іншому форматі, який забезпечує можливість ознайомлення зі змістом документу. Більш детальну інформацію дивитися в розділі 4 проєкту договору про закупівлі матеріально-технічних ресурсів. Умови оплати: Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; підписаного Акта прийому-передачі товару або підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ (акти про фактичну якість і комплектність продукції з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ), зареєстрованої податкової накладної у відповідності до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ). Більш детальну інформацію дивитися в розділі 4 проєкту договору про закупівлі матеріально-технічних ресурсів.

Реквизиты договора

Сумма договора 69`660.00 Гривна (без НДС)  
Номер договора ПЗ/НХ-25373/НЮ  
Дата подписания 23.04.2025  
Дата начала действия 23.04.2025  
Дата завершения действия 31.12.2025  
Опубликован
14.04.25
Подписан
Договор подписан всеми участниками и сейчас действует на законных основаниях
Завершен

Номенклатура договора

1)
Туалетний папір "УКРАЇНСЬКА МАЛЬВА" стандарт 30
ДК 021:2015: 33761000-2 - Туалетний папір
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Вінницька область, Козятин
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Цена за единицу: 3.87 Гривна
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 18000 штука

Документы договора/изменений

Подписать контракт
25373 туалетний папір.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.04.2025 16:52
ID: 6ee344e7bb65487aa88a9102a87c94c2
Подписать контракт
Обґрунтування продовження строку укладання договору.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.04.2025 16:52
ID: d0d99bd30d904b9284338b904b4d2346
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.04.2025 16:55
ID: 1c2ad7da6f8548438730ad01fe3f8f1e

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 40081221  
Юридический адрес Україна, Київська область, Київ  
Процедура закупки Запрос цены предложения  

Информация о поставщике

Название юридического лица ФОП "КОЛОДІЙ АНАТОЛІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ"  
Код ЕГРПОУ 2294218359  
Юридический адрес 36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, БУЛЬВАР В.БОРОВИКОВСЬКОГО будинок 4 квартира 102