Договор опубликован 08.01.2025 08:38. Дата последних изменений: 16.07.2025 11:57
Альбувен (Albumin) розчин для інфузій 20% по 100мл. у флаконі (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 33620000-2 - Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи) -
| Идентификатор заключенного договора | UA-2025-01-03-001664-a-b1 | |
| ID | 4c92e6f4acea440f9139f9569da76f99 |
Сумма договора
356`470.50 Гривна
Альбувен (Albumin) розчин для інфузій 20% по 100мл. у флаконі. У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – аптечний склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96, протягом робочого дня з 09:00-16:30. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями без мінімальної кількості замовлення протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору. Перед розміщенням пропозиції рекомендуємо Учасникам обов’язково ознайомитись з умовами проекту договору та вимогами до предмету закупівлі, оскільки поля профілів можуть містити не повну інформацію порівняно з описом товару зазначеному в описі до товару. У разі, якщо товару запропонований Учасником не буде відповідати характеристикам визначеним Замовником пропозицію Учасника буде відхилено, як таку, яка не відповідає умовам оголошеної закупівлі та умовам договору.
Реквизиты договора
| Сумма договора | 356`470.50 Гривна (с НДС) | |
| Сумма договора без НДС | 333`150.00 Гривна | |
| Сумма оплаты по договору | 356`470.50 Гривна (с НДС) | |
| Сумма оплаты по договору без НДС | 333`150.00 Гривна | |
| Номер договора | 1/5/ЗПП | |
| Дата подписания | 13.01.2025 | |
| Дата начала действия | 13.01.2025 | |
| Дата завершения действия | 31.12.2025 |
Опубликован
08.01.25
Подписан
Завершен
Договор был подписан и исполнен сторонами в полном объеме
Номенклатура договора
| 1) |
АЛЬБУВЕН розчин для інфузій, 20 % по 100 мл у флаконі; по 1 флакону у пачці з картону
ДК 021:2015: 33620000-2 - Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи
Классификация по INN: albumin - albumin
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,96
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Цена за единицу: 2376.47 Гривна
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 150 штука
|
Документы договора/изменений
![]() |
Подписать контракт
договір № 1-5-ЗПП.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.01.2025 10:23
ID: 2d184bbb7adb42a9bb1199fad9c24629
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 16.07.2025 11:57
ID: 0dc851b8825047c9bf8e64bda730a36e
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.01.2025 10:24
ID: 0dc851b8825047c9bf8e64bda730a36e
|
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1" |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 05484126 |
| Юридический адрес | 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, будинок 96 |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Информация о поставщике
| Название юридического лица | ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА" |
| Код ЕГРПОУ | 39000694 |
| Юридический адрес | 09100, Україна, Київська область, місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 37-В |
