Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договор опубликован 09.12.2024 12:28. Дата последних изменений: 07.01.2025 15:21

Лот 5 - Частини локомотивів чи рухомого складу -

Идентификатор заключенного договора UA-2024-11-19-011351-a-a4  
ID 946f9f857d484924a02e48ee54dcf205  
Сумма договора
108`990.00 Гривна

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-11-19-009611-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0433_ВО) ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Внутрішнє оздоблення пасажирського вагону) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 126 119,04 грн без ПДВ (чотири мільйони сто двадцять шість тисяч сто дев'ятнадцять гривень 04 копійок), в т.ч.: Лот № 1 – 1 432 032,00 грн без ПДВ (один мільйон чотириста тридцять дві тисячі тридцять дві гривні 00 копійок); Лот № 2 – 360 914,70 грн без ПДВ (триста шістдесят тисяч дев’ятсот чотирнадцять гривень 70 копійок); Лот № 3 – 1 693 094,00 грн без ПДВ (один мільйон шістсот дев’яносто три тисячі дев’яносто чотири гривні 00 копійок); Лот № 4 – 321 958,14 грн без ПДВ (триста двадцять одна тисяча дев’ятсот п’ятдесят вісім гривень 14 копійок); Лот № 5 – 110 145,00 грн без ПДВ (сто десять тисяч сто сорок п’ять гривень 00 копійок); Лот № 6 – 207 975,20 грн без ПДВ (двісті сім тисяч дев’ятсот сімдесят п’ять гривень 20 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024-2025 років (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.11.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот № 1 – 42 960,96 грн. (сорок дві тисячі дев'ятсот шістдесят гривень 96 копійок) Лот № 2 – не вимагається Лот № 3 –50 792,82 грн. (п'ятдесят тисяч сімсот дев'яносто дві гривні 82 копійок) Лот № 4 – не вимагається Лот № 5 – не вимагається Лот № 6 – не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ

Реквизиты договора

Сумма договора 108`990.00 Гривна (без НДС)  
Номер договора ПК/МТЗ/25005/Ю  
Дата подписания 06.01.2025  
Дата начала действия 06.01.2025  
Дата завершения действия 31.12.2025  
Опубликован
09.12.24
Подписан
Договор подписан всеми участниками и сейчас действует на законных основаниях
Завершен

Номенклатура договора

1)
Ручка-поручень (кресл. №9919-Н)
ДК 021:2015: 34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 210 штука

Документы договора/изменений

Подписать контракт
25005 публ.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.01.2025 15:20
ID: b69f20bbf715401d960609b89022377a
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.01.2025 15:21
ID: 8cabd5f8354745ea97f8a1b14e31f757

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 41022900  
Юридический адрес Україна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  

Информация о поставщике

Название юридического лица ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СЕАЛ"  
Код ЕГРПОУ 44995454  
Юридический адрес Україна