Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Умови постачання товару та оплати 1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). 2. Якісні характеристики товару вказані в проекті договору додатку №1. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. 3. Поставка товару дрібними партіями 2-3 рази на тиждень з 9:00 до 14:00, відповідно до заявки замовника (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється в комору «Замовника». 4. Постачальник зобов’язується здійснювати поставку Товару автотранспортом обладнаним для перевезення продуктів харчування, а особи (водій, експедитор) зайняті перевезенням харчових продуктів повинні мати діючу особисту медичну книжку та мають бути забезпечені санітарним одягом, засобами захисту. 5. Завантаження та вивантаження товару у комору закладу здійснюється представниками «Постачальника» у домовлений з «Замовником» час. 6. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2024 року. 7. Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) календарних днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 8. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. 9. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, "Постачальник" повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 10. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони.

Реквизиты договора

Сумма договора 250`500.00 Гривна (с НДС)  
Сумма договора без НДС 208`750.00 Гривна  
Сумма оплаты по договору 250`500.00 Гривна (с НДС)  
Сумма оплаты по договору без НДС 208`750.00 Гривна  
Номер договора 227  
Дата подписания 11.12.2024  
Дата начала действия 11.12.2024  
Дата завершения действия 31.12.2024  
Опубликован
06.12.24
Подписан
Завершен
Договор был подписан и исполнен сторонами в полном объеме

Номенклатура договора

1)
Йогурт питний МОЛОЧАР персик, 1%, 400 г
ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1100 кілограм
2)
Кефір ГАЛИЧАНСЬКИЙ 2,5%, 900г, плівка поліетиленова
ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1100 кілограм
3)
Ряжанка ГАЛИЧАНСЬКА 4%, 400 г
ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1100 кілограм
4)
Сметана УКРАЇНСЬКА 21%, 400г, плівка поліетиленова
ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 300 кілограм

Документы договора/изменений

Подписать контракт
Договір №227.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 11.12.2024 13:48
ID: 898dbc0fe42d41c28bd3666cbb125092
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.01.2025 15:48
ID: cf95cff3ca0645f1b0983a72bf365023
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 11.12.2024 13:54
ID: cf95cff3ca0645f1b0983a72bf365023

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 03188458  
Юридический адрес 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4  
Процедура закупки Запрос цены предложения  

Информация о поставщике

Название юридического лица ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРТИНЕНКО О. С.  
Код ЕГРПОУ 2746700274  
Юридический адрес Україна