Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

«Придбання обладнання та предметів довгострокового користування (у розрізі їх видів) спортивне обладнання: ДК 021:2015 (CPV)-37400000-2 Спортивні товари та інвентар. Для водних видів спорту (системи для академічного веслування та веслування на байдарках і каное). (Спортивна база на Трухановому острові) Purchase of equipment and items of long-term use (in the context of their species) sports equipment: ДК 021:2015 (CPV)-37400000-2 Sporting goods and inventory. For water sports (systems for academic rowing, kayaking and canoeing). (Sports Base on Trukhanov Island)» Всі складові сертифіковані FISA і ICF. Вимоги до автоматичної стартової системи: Автоматична стартова система яка забезпечує старт для академічного веслування на 6 доріжок та веслування на байдарках і каное на 9 доріжок з системою розширення – 1 комплект; Автоматична стартова система повинна бути розроблена спеціально для точного старту для байдарок, каное і академічного веслування. Обладнання повинно бути нове (таке, що не експлуатувалося раніше). Рама стартової системи в робочому стані повинна знаходитися приблизно на 1,50 м під водою, таким чином, щоб її міг переїжджати моторний човен. Стартова лінія – це повинна бути чітка пряма лінія. Стартові пастки повинні бути облаштовані утримуючою гумою. Після запуску стартовою кнопкою стартові пастки повинні опинитися під водою не більше ніж як за 0,08 сек. Всі деталі повинні бути виготовлені з нержавіючого матеріалу. При монтажі системи не повинно вимагатися залучення водолазів. Час монтажу повинен бути мінімальним і складати не більше 4-х годин. Стартова система повинна мати функцію - «Плавати» - не повинна тонути. Установка повинна спливати і опускатися на робочу глибину. Система повинна мати можливість транспортування моторним човном до стартової лінії, не пошкоджуючи систему розмітки. Всі закладені функції повинні управлятися з пульта. Функції управління: • Вимкнення • Режим «Плавати і занурюватися» • Динамік, мікрофон «вкл/вимк» • Стартовий сигнал • Кнопка фальшстарта • Регулювання гучності • Зовнішній сигнал часу «вкл/вимк» Установка повинна бути укомплектована пневмоприводами і управлятися електрично. Для забезпечення функціонування системи необхідно укомплектування компресором з бензиновим двигуном, 220 V Передбачити можливість транспортування стартової системи трейлером. В комплект поставки повинні входити: - Рама (9м) для каное та байдарки з утримуючими пастками з пневмоприводом – 9 шт. - Модулі розширення 4,5 м (до необхідних 13,5 м) для академічного веслування – 6 шт. - Мікрофон з кріпленням і підставкою – 1 шт. - Буї по 100 літрів – 20 шт. - Буї підтримуючі – 10 шт - Пневматичні стойки з гучномовцями – 9 шт. - Шланг пневматичний (для зєднання компресора з стартовою системою) - 50 м - Стартові пастки для академічного веслування – 6 шт. - Компресор з бензиновим двигуном – 1 шт. - Пульт управління стартовою системою (електор.) – 1 шт. - Комплект матеріалів та інструментів для монтажу – 1 комплект Вимоги до системи вимірювання часу: Система повинна забезпечувати національні змагання з можливістю розширення та приєднання до проведення змагань міжнародного класу. Інтерфейс системи повинен забезпечувати проведення національних та міжнародних змагань. Система вимірювання часу повинна забезпечувати фіксування часу на фініші до 1/1000 сек, повинна бути легка в управлінні і мати дуже просту архітектуру. Система повинна працювати на батареї, таким чином, щоб не використовувати кабель від старту до фінішної вишки. Передача даних проміжного часу і часу старту також повинні передаватися без кабелю. Час зберігання записи заїздів камерами - до 36 годин. з можливістю повторного виміру всіх заїздів і їх контролю. Програмне забезпечення «Фотофініш» повинно на окремому моніторі показувати час приходу на фініш всіх контролюємих човнів, послідовність і доріжки, з додатковою можливістю роздруківки фотофінішу до результату заїзду. Пристрій запуску стартової системи. Монітор розміром не менше 10-дюймів повинен відображати всі функції стартера: • актуальний стартовий список • актуальний час регати • час до наступного старту • актуальний заїзд, номер, клас човнів, час старту • склад учасників човнів • фальшстарт-відео • меню сервісу та встановлення початкових даних функції: • пускова клавіша • клавіша фальшстарта • управління стартової системи • роз'єм для камери для запису фальшстарта • контроль за роботою системи оповіщення та светоіндікаціі • всі функції для академічного веслування, веслування на байдарках та каное • вихід: мережа, HDMI для великих моніторів, що обертається кнопка для зображення фальшстарта, аудіо, стартовий сигнал, дистанційний старт, внутрішній старт за допомогою натискання кнопки. Регата-менеджер складає план і повністю супроводжує управління регатою від попередніх, напів-фінальних і до фінальних заїздів. При плануванні регати автоматично проводиться кваліфікація, виробляються стартові списки, виготовляються і роздруковуються списки результатів. Задаються інформація, клас човнів, групи, човни, попередні заїзди можна задавати вручну або розігрувати автоматично. Система вимірювання часу повинна автоматично передавати виміряний час. Обсяг поставки Системи вимірювання часу для Національних змагань: Область старту: Пристрій управління стартом - 1 шт. WLAN антена, конвертер, батарея - 1 шт. (запасна батарея – 1 шт.) В зоні Фінішна вишка: ноутбук з програмним забезпеченням, сервер; вимір часу і вимірювання проміжного часу; фотофініш; монітор; регата-менеджер; можливість імпорту і експорту даних ТБ і інтернету, онлайнові повідомлення, список медалей; лінійна камера; WLAN-антена, мережеве обладнання В комплект поставки повинні входити: - лінійна камера з характеристиками: 1/2000 ліній/c., вимір фіксування часу 1000/c. – 1 шт. - Стартовий компьютер для управління системой – 1 шт. - WLAN антена (зв'язок старта та фінішу) – 2 шт. - Штатив камеры 1 шт. - Фальш старт камера – шт. - Монітор – 2 шт. - Адаптор живлення 12V/220V - Ноутбук з програмним забезпеченням – 3 шт функції: сервер, вимір часу, вимір проміжного часу, можливість приєднання до системи міжнародних змагань, фотофініш, регата-менеджер, імпорт та експорт даних ТБ та інтернету, онлайн повідомлення, список медалей - Світлофор червоно-зелений з гучномовцем (комплект кабелів) - 7 шт. - Жовтий світлофор – 1 шт. - Червоно-білий світлофор – 2 шт. Вимоги до комплекту розміточних буїв: - Маркувальні буї мякі, матеріал: ПВХ (надувні) діаметр: 160 мм колір: червоний та жовтий укомплектовані тросом з нержавіючої сталі 1,5м, діаметром 2 мм з карабіном кількість: 1600 шт Буї з номерами матеріал: тверда піна розміри: куб 600х600х600мм колір: білий з номерами від 0 до 9 кількість: 10 шт укомплектовані тросом з нержавіючої сталі 1,5м, діаметром 2 мм з карабіном - Буї червоні матеріал мякий ПВХ діаметр: 50 л укомплектовані тросом з нержавіючої сталі 1,5м, діаметром 2 мм з карабіном кількість: 30 шт Особливості умов закупівлі (загальні вимоги): Системи , які будуть закуплені повинні бути світового рівня та визнання (на що є підтвердження закупівельної організації) Необхідно надати підтвердження на те, що системи (комплекти) пропонуємого обладнання виробник, або його офіційний представник, або інша організація установлювала і має позитивний досвід в постачанні, Установлені системи повинні забезпечувати національні змагання з можливістю розширення та приєднання до проведення змагань міжнародного класу. Інтерфейс системи повинен забезпечувати проведення національних та міжнародних змагань. Всі складові систем сертифіковані FISA і ICF. Дистанція знаходиться не в штучному каналі, а в природній водоймі (затоці), тому необхідно встановити таку стартову систему з якою можливо працювати та обслуговувати на воді без транспортування на берег затоки Забезпечення послугами служб постачальника та виробника обладнання: - Здійснити монтаж систем у веслувальному каналі за адресою: м. Київ, вул. Паркова дорога,10 (Дистанція веслувального каналу Спортивної бази на Трухановому острові) персоналом виробника обладнання, або персоналом який сертифікований виробником обладнання; -Провести навчання персоналу КП «СПОРТКОМПЛЕКС» по обслуговуванню та ремонту систем поставленого та установленого обладнання персоналом виробника обладнання, або персоналом який сертифікований виробником обладнання; -Провести налаштування, випробування та передачу всіх систем та іх складових персоналом виробника обладнання, або персоналом який сертифікований виробником обладнання обслуговуючому персоналу КП «СПОРТКОМПЛЕКС»; -Надати технічну документацію виробника з кресленнями на всі системи обладнання та документацію на проведення технічного обслуговування систем обладнання; -Забезпечити щорічне технічне обслуговування інженерною службою виробника установленого обладнання протягом гарантійного терміну. -Забезпечити гарантію на всі системи закупівлі на 2 роки з дати передачі обладнання в експлуатацію.

Реквизиты договора

Сумма договора 7`419`996.00 Гривна (без НДС)  
Номер договора ДС-0708  
Дата подписания 07.08.2018  
Дата начала действия 07.08.2018  
Дата завершения действия 30.06.2019  
Опубликован
07.08.18
Подписан
Договор подписан всеми участниками и сейчас действует на законных основаниях
Завершен

Номенклатура договора

1)
«Придбання обладнання та предметів довгострокового користування (у розрізі їх видів) спортивне обладнання: ДК 021:2015 (CPV)-37400000-2 Спортивні товари та інвентар. Для водних видів спорту (системи для академічного веслування та веслування на байдарках і каное). (Спортивна база на Трухановому острові) Purchase of equipment and items of long-term use (in the context of their species) sports equipment: ДК 021:2015 (CPV)-37400000-2 Sporting goods and inventory. For water sports (systems for academic rowing, kayaking and canoeing). (Sports Base on Trukhanov Island)»
ДК 021:2015: 37400000-2 - Спортивні товари та інвентар
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 01021, Україна, місто Київ, Київ, Паркова дорога, 10
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 16.07.2018 - 31.12.2018
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 комплект

Документы договора/изменений

Подписать контракт
Дог №ДС-0708 від 07.08.2018_Дистанц_ФЛЕКС-ІНТЕГРАЦІЯ.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.08.2018 17:27
ID: cb6d8e30f9d74bb58d1e92b717b68f1d
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.08.2018 17:32
ID: 6182d3edec3f43509441a3ec878cf481
Нетипизированный документ
Дод Угода №1_29.10.2018 Дог №ДС-0708_07.08.2018_Флекс-інтеграція.pdf Добавлено в изменения №1от29.10.2018
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.10.2018 13:18
ID: e1c665b8a0ab4f81a5032e1e27bf9b0d
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №1от29.10.2018
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.10.2018 13:20
ID: eee515c8cbb84507b7e16121ecda7518
Нетипизированный документ
Дод Угода №2.zip Добавлено в изменения №2от07.12.2018
Загружено в ЦБД Prozorro: 10.12.2018 21:37
ID: 0f527d321c644a04898346fc739d8ffe
Нетипизированный документ
ДодУг_№2_07.12.2018_Дог_№ДС-0708_07.08.2018_Система_Дистанцii.pdf Добавлено в изменения №2от07.12.2018
Загружено в ЦБД Prozorro: 10.12.2018 21:40
ID: ac48966564cd4a58a2d1e883ff62301e
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №2от07.12.2018
Загружено в ЦБД Prozorro: 10.12.2018 21:54
ID: dab91f7a8436482ca10834d71693b511
Нетипизированный документ
Дод Уг №3 від18.12.2018 до Дог№ДС-0708_07.08.2018_ТОВ Флекс_грудень 2018.PDF Добавлено в изменения №3от18.12.2018
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.12.2018 18:29
ID: 3b2b1d8372b94affa1988c434be44312
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №3от18.12.2018
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.12.2018 18:31
ID: cea8502be0f649ffa778651a46fba5db
Нетипизированный документ
ДодУг №4 від 28.12.2018_Дистанція на 2019р.pdf Добавлено в изменения №4от28.12.2018
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.12.2018 13:38
ID: e4e847f57a2645039a8752028ceadad8
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №4от28.12.2018
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.12.2018 13:40
ID: c3bd7259a99e4f3599edb57c8416b1f5
Субконтракты
Дод. уг. №5 Дог ДС-0708_07.08.2018 Дистанція.pdf Добавлено в изменения №5от28.05.2019
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.05.2019 14:28
ID: bff23dfc8c534a95b35583e4c32457eb
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №5от28.05.2019
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.05.2019 14:31
ID: e69340a4234b43a28157b93d168e9730
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №5от28.05.2019
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.05.2019 14:33
ID: 4ba0623b876d4829838e137ee55c252b

Изменения Договора

Изменения к договору №1от29.10.2018.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Изменение посторонних показателей (курса, тарифов ...)
 
Описание причины изменений 1. Відповідно до п. 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.1. Договору, 1) Сторони погодилися внести зміни до: а) пункту 1.2, виклавши його у такій редакції: «1.2 Найменування, одиниці виміру, кількість Товару, що поставляється за цим Договором, ціна за одиницю, вартість Товару визначаються Специфікацією Товару (далі - Специфікація), яка є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток 1) та Розширеною специфікацією обладнання, яка є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток 2). Поставка Товару може здійснюється окремими партіями. Партією Товару вважається кількість Товару, яка вказана у видатковій накладній Постачальника.»; б) пункту 4.3.1, виклавши його у такій редакції: «4.3.1. Перерахування 30% від суми обладнання (Товару), зазначеної у п 3.2.1. проводиться протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання належним чином оформленого рахунку.»; в) пункту 4.3.2, виклавши його у такій редакції: «4.3.2. Перерахування решти (70 відсотків) вартості поставленої партії Товару проводиться протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту підписання відповідного документу, що засвідчує факт поставки Товару (Партії товару), а саме: акт прийому Товару та за умови, що Постачальник виконав умови п. 4.2 Договору.»; г) пункту 5.1, виклавши його у такій редакції: «5.1. Сторони дійшли згоди, що Товар (останньої Партії товару) буде поставлено до 07 грудня 2018 року, за умови отримання оплати згідно п. 4.3.1.»; д) пункту 5.5, виклавши його у такій редакції: «5.5 Документи, які Постачальник повинен передати Покупцю: видаткова накладна на кожну окрему партію товару, Сертифікати якості на Товар.». 2) Сторони погодилися доповнити Договір: а) пунктом 4.3.3 виклавши його у такій редакції: «4.3.3. Перерахування вартості послуг, зазначеної у п 3.2.2., проводиться протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту підписання відповідного документу, що засвідчує факт надання послуг, а саме: акт надання послуг, та за умови, що Постачальник виконав умови п. 4.2 Договору.»; б) пунктом 12.2 виклавши його у такій редакції: «12.2. Невід'ємною частиною цього Договору є: Розширена специфікація обладнання (Додаток 2).»; в) Додатком 2 виклавши його у редакції Додатку 1 цієї Додаткової угоди. 2. Інші умови Договору залишаються незмінними.  
Дата публикации изменений 29.10.2018 13:21  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №2от07.12.2018.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Изменение посторонних показателей (курса, тарифов ...)
 
Описание причины изменений 1. Відповідно до п. 11.1. Договору, Сторони погодилися внести зміни до: пункту 5.1, виклавши його у такій редакції: «5.1. Сторони дійшли згоди, що Товар (остання Партії товару) буде поставлено до «18» грудня 2018 року, за умови отримання оплати згідно п. 4.3.1.»; 2. Інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та становить невід’ємну частину Договору. Дана Додаткова угода укладена в двох дійсних примірниках на українській мові, по одному для кожної із Сторін, кожен з яких має однакову юридичну силу.  
Дата публикации изменений 10.12.2018 21:55  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №3от18.12.2018.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
Изменение посторонних показателей (курса, тарифов ...)
Продление срока действия договора на следующий год
 
Описание причины изменений 1. У зв’язку не неможливістю здійснення монтажу, проведення налаштування, випробування Товару, а також проведення навчання персоналу Покупця у зимовий період, із врахуванням частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.1. Договору, 1) Сторони погодилися внести зміни до: а) пункту 5.1, виклавши його у такій редакції: «5.1. Сторони дійшли згоди, що Товар (остання Партії товару) буде поставлено до «27» грудня 2018 року включно, за умови отримання оплати згідно п. 4.3.1.»; б) пункту 6.3.10. Договору, виклавши його у такій редакції: «6.3.10. Забезпечити гарантію на всі системи закупівлі на 2 роки з дати передачі обладнання в експлуатацію та виконання Постачальником обов’язків, закріплених в пунктах 6.3.5-6.3.8 цього Договору»; в) пункту 7.4, виклавши його у такій редакції: «7.4 За порушення Постачальником обов’язків та строків, закріплених в пунктах 6.3.5-6.3.8. та в п 6.5. цього Договору стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Штраф має бути сплачений протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту відправлення Покупцем на адресу постачальника відповідної вимоги»; г) пункту 10.1 Договору, виклавши його у такій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31 травня 2019р., але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторонами, передбаченими умовами цього Договору.». 2) Сторони погодилися доповнити Договір: а) пунктом 6.5., виклавши його у такій редакції: «Постачальник зобов’язаний здійснити монтаж Товару, провести його налаштування, випробування, а також провести навчання персоналу Покупця до 31 травня 2019 року включно. Дата та час здійснення відповідного монтажу, налаштування, випробування та навчання узгоджується із Покупцем з урахуванням погодних умов.»; б) пунктом 7.5. виклавши його у такій редакції: «7.5. Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторони від виконання взятих на себе зобов’язань»; 2. Інші умови Договору залишаються незмінними.  
Дата публикации изменений 19.12.2018 18:32  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №4от28.12.2018.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Согласованное уменьшение цены
Изменение посторонних показателей (курса, тарифов ...)
Продление срока действия договора на следующий год
 
Описание причины изменений 1. У зв’язку не неможливістю здійснення монтажу, проведення налаштування, випробування Товару, а також проведення навчання персоналу Покупця у зимовий період, із врахуванням частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.1. Договору, Сторони дійшли згоди на зменшення обсягу фінансування у 2018 році на суму 15000,00 (п'ятнадцять тисяч грн. 00 коп.) грн. в т.ч. ПДВ – 20% - 2500,00 (дві тисячі п’ятсот грн. 00 коп.) та погодилися внести зміни до пункту 3.2., виклавши його у такій редакції: «3.2. Сума цього Договору становить 7 419 996,00 (сім мільйонів чотириста дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто шість грн. 00 коп.) гривень, в тому числі ПДВ – 20% 1 236 666,00 (один мільйон двісті тридцять шість тисяч шістсот шістдесят шість грн. 00 коп. На виконання умов Договору обсяг фінансування на 2018 календарний рік визначений Сторонами в розмірі 7 404 996,00 (сім мільйонів чотириста чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто шість грн. 00 коп.) гривень, в тому числі ПДВ – 20% 1 234 166,00 (один мільйон двісті тридцять чотири тисячі сто шістдесят шість грн. 00коп. Решта суми Договору, а саме 15000,00 (п'ятнадцять тисяч грн. 00 коп.) грн. в т.ч. ПДВ – 20% - 2500,00 (дві тисячі п’ятсот грн. 00 коп.), буде сплачена Покупцем у 2019 календарному році за умови виконання Постачальником обов’язків, закріплених в пунктах 6.3.5-6.3.8. та в пункті 6.5. Договору». 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними, за вийнятком змін внесених попередніми Додотковими умовами.  
Дата публикации изменений 29.12.2018 13:41  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №5от28.05.2019.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
 
Описание причины изменений 1) Сторони погодилися внести зміни до: а) пункту 6.5, виклавши його у такій редакції: «6.5. Постачальник зобов’язаний здійснити монтаж Товару, провести його налаштування, випробування, а також провести навчання персоналу Покупця до 30 червня 2019 року включно. Дата та час здійснення відповідного монтажу, налаштування, випробування та навчання узгоджується із Покупцем з урахуванням погодних умов.»; б) пункту 10.1 Договору, виклавши його у такій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 30 червня 2019р., але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторонами, передбаченими умовами цього Договору.».  
Дата публикации изменений 29.05.2019 14:33  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС»  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 03768026  
Юридический адрес 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик,12  
Процедура закупки Открытые торги с публикацией на английском языке  

Информация о поставщике

Название юридического лица ООО "ФЛЕКС-Интеграция"  
Код ЕГРПОУ 36530238  
Юридический адрес Україна, ул. Полевая, 24, Киев, 03056, Украина