Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Папір для писання, друкування, коверти, календарі настінні та перекидні, стрижні, файли

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент економічного розвитку і торгівлі Сумської обласної державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02742148  
Запланований

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Департамент економічного розвитку і торгівлі Сумської обласної державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02742148  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 13`453.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2019
 
Орієнтовний початок проведення процедури Червень, 2019  
Тип процедури Спрощені закупівлі  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Папір  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 пач  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Коверти  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 124 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-швидкозшивач пластиковий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 8 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-швидкозшивач картон  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 200 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Календар настінний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 29 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Календар перекидний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Файл карманець прозорий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 300 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Державний бюджет України  
Опис  
Сума 13453.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  
  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID bab7740128b443a88681f605e44fbd18  
Ідентифікатор плану UA-P-2019-04-02-001662-c  
Дата останнього оновлення 03.12.2019 10:55