Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Послуги з організації харчування

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01999388  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01999388  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 13`732`200.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 55520000-1 - Кейтерингові послуги  
Рік планування
1 січня 2026 - 31 грудня 2026
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Відкриті торги з особливостями  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Послуги з організації харчування (звичайне)  
Класифікація за ДК 021:2015 55520000-1 - Кейтерингові послуги  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 60090 послуга  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2026  
Конкретна назва предмета закупівлі Послуги з організації харчування (посилене) - меню 1  
Класифікація за ДК 021:2015 55520000-1 - Кейтерингові послуги  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 25000 послуга  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2026  
Конкретна назва предмета закупівлі Послуги з організації харчування (посилене) – меню 2  
Класифікація за ДК 021:2015 55520000-1 - Кейтерингові послуги  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12000 послуга  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2026  

Обґрунтування закупівлі

23.12.2025 15:21
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета зкупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у охорони здоров’я. 2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: закупівля відбувається за рахунок коштів отриманих від НСЗУ, відповідно до нагальної потреби: - Послуги з організації харчування (звичайне) – 60 090 послуг; - Послуги з організації харчування (посилене) - меню 1 – 25 000 послуг; - Послуги з організації харчування (посилене) – меню 2 – 12 000 послуг. 3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 13 732 200,00 грн без ПДВ. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована виходячи із наявних комерційних пропозицій.
 
23.12.2025 15:27
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета зкупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у охорони здоров’я. 2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: закупівля відбувається за рахунок коштів отриманих від НСЗУ, відповідно до нагальної потреби: - Послуги з організації харчування (звичайне) – 60 090 послуг; - Послуги з організації харчування (посилене) - меню 1 – 25 000 послуг; - Послуги з організації харчування (посилене) – меню 2 – 12 000 послуг. 3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 13 732 200,00 грн з ПДВ. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована виходячи із наявних комерційних пропозицій.
 
23.12.2025 15:28
Обгрунтування розміщене 23.12.2025р. о15:21 - вважати не вірним.
 

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)  
Опис  
Сума 13732200.00 Гривня  

Долучені документи

  Обгрунтування-2.pdf  
  Обгрунтування.pdf  
  sign.p7s  
  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 4db8f0b1a60540ac8968d3b5d06b0834  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-23-020225-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-23-017952-a  
Дата останнього оновлення 23.12.2025 15:57