Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Послуги з організації харчування

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 01999388  
Объявлен тендер

ЗАКАЗЧИК (Публикует план)

Наименование заказчика Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 01999388  

Спецификация закупки

Ожидаемая стоимость 13`732`200.00 Гривна  
Код ДК 021-2015 (CPV) 55520000-1 - Кейтерингові послуги  
Год
?:1 January 2026 - ?:31 December 2026
 
Прибилизительное начало проведения процедуры Декабрь, 2025  
Тип процедуры Открытые торги с особенностями  

Спецификация плана

Конкретное название предмета закупки Послуги з організації харчування (звичайне)  
ДК 021:2015 55520000-1 - Кейтерингові послуги  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 60090 послуга  
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг 31.12.2026  
Конкретное название предмета закупки Послуги з організації харчування (посилене) - меню 1  
ДК 021:2015 55520000-1 - Кейтерингові послуги  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 25000 послуга  
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг 31.12.2026  
Конкретное название предмета закупки Послуги з організації харчування (посилене) – меню 2  
ДК 021:2015 55520000-1 - Кейтерингові послуги  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 12000 послуга  
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг 31.12.2026  

?:plan rationale

23.12.2025 15:21
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета зкупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у охорони здоров’я. 2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: закупівля відбувається за рахунок коштів отриманих від НСЗУ, відповідно до нагальної потреби: - Послуги з організації харчування (звичайне) – 60 090 послуг; - Послуги з організації харчування (посилене) - меню 1 – 25 000 послуг; - Послуги з організації харчування (посилене) – меню 2 – 12 000 послуг. 3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 13 732 200,00 грн без ПДВ. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована виходячи із наявних комерційних пропозицій.
 
23.12.2025 15:27
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета зкупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у охорони здоров’я. 2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: закупівля відбувається за рахунок коштів отриманих від НСЗУ, відповідно до нагальної потреби: - Послуги з організації харчування (звичайне) – 60 090 послуг; - Послуги з організації харчування (посилене) - меню 1 – 25 000 послуг; - Послуги з організації харчування (посилене) – меню 2 – 12 000 послуг. 3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 13 732 200,00 грн з ПДВ. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована виходячи із наявних комерційних пропозицій.
 
23.12.2025 15:28
Обгрунтування розміщене 23.12.2025р. о15:21 - вважати не вірним.
 

ИСТОЧНИК ФИНАНСИРОВАНИЯ

Тип источника финансирования Собственный бюджет (средства от хозяйственной деятельности предприятия)  
Описание  
Сумма 13732200.00 Гривна  

Добавленные документы

  Обгрунтування-2.pdf  
  Обгрунтування.pdf  
  sign.p7s  
  sign.p7s  

Тендер в ЦБД

ID 4db8f0b1a60540ac8968d3b5d06b0834  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-23-020225-a  
Идентификатор закупки UA-2025-12-23-017952-a  
Дата последнего обновления 23.12.2025 15:57