Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцелярські товари

закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (із змінами)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04014134  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04014134  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 40`929.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Канцелярські товари  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 209 штука  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Державний бюджет України  
Опис  
Сума 40929.00 Гривня  

Класифікатор КПК

ID класифікатора 7911010
Опис класифікатора Здійснення виконавчої влади у Херсонській області
Схема (рік бюджету) КПК-2025
 

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 04cb1656f4b1483ca5cd44bb675c3339  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-23-015039-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-23-012464-a  
Дата останнього оновлення 23.12.2025 14:10