Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Направлення на обстеження, Листок лікарських призначень А3 з/о газ., Список медикаментів А3 з/о офс.

Закупівля здійснюється на підставі наявної потреби, згідно вимог пункту 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01982749  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01982749  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 6`160.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 22820000-4 - Бланки  
Код КЕКВ 2610 - Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Травень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Направлення на обстеження  
Класифікація за ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15000 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Листок лікарських призначень А3 з/о газ.  
Класифікація за ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1000 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Список медикаментів А3 з/о офс.  
Класифікація за ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Інше  
Опис Кошти НСЗУ/кошти від господарської діяльності підприємства.  
Сума 6160.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 8179dabd001b4b2c87327ade9bc7ee2a  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-05-30-003680-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-30-003080-a  
Дата останнього оновлення 30.05.2025 11:34