Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Реактиви імунологічних, цитологічних, загально-клінічних, серологічних, коагулометричних досліджень код 33690000-3 - Лікарські засоби різні (33696000-5 - Реактиви та контрастні речовини) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02000300  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02000300  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 514`769.23 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 33690000-3 - Лікарські засоби різні  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Травень, 2025  
Тип процедури Відкриті торги з особливостями  

Обґрунтування закупівлі

19.05.2025 15:25
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для проведення лабораторних досліджень хворим згідно вимог НСЗУ, Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Ідентифікатор закупівлі № UA-2025-05-19-009857-a Джерело фінансування : власні кошти від господарської діяльності (кошти НСЗУ та кошти спеціального рахунку) Очікувана вартість предмета закупівлі: 514 769,23 грн. з ПДВ. З них за рахунок коштів НСЗУ – 435 869,64 грн. та за рахунок коштів від надання платних послуг – 78 899,59 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена через пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", на аналогічних торгівельних електронних майданчиках та отриманих комерційних пропозицій. Місце поставки (передачі) Товару: м. Суми вул. Хворостянка,3 Строк поставки товару: протягом 2025 року згідно поданих заявок з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів. Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти календарних днів.
 

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)  
Опис кошти від надання платних послуг  
Сума 78899.59 Гривня  
Тип джерела фінансування Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)  
Опис кошти НСЗУ  
Сума 435869.64 Гривня  

Долучені документи

  Перелік реактивів з відповідними кодами НК.docx  
  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 3ac0e29cb3514f2aab9d6267122863fa  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-05-19-011490-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-19-009857-a  
Дата останнього оновлення 19.05.2025 15:25