Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Реактиви імунологічних, цитологічних, загально-клінічних, серологічних, коагулометричних досліджень код 33690000-3 - Лікарські засоби різні (33696000-5 - Реактиви та контрастні речовини) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 02000300  
Объявлен тендер

ЗАКАЗЧИК (Публикует план)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 02000300  

Спецификация закупки

Ожидаемая стоимость 514`769.23 Гривна  
Код ДК 021-2015 (CPV) 33690000-3 - Лікарські засоби різні  
Год
?:1 January 2025 - ?:31 December 2025
 
Прибилизительное начало проведения процедуры Май, 2025  
Тип процедуры Открытые торги с особенностями  

?:plan rationale

19.05.2025 15:25
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для проведення лабораторних досліджень хворим згідно вимог НСЗУ, Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Ідентифікатор закупівлі № UA-2025-05-19-009857-a Джерело фінансування : власні кошти від господарської діяльності (кошти НСЗУ та кошти спеціального рахунку) Очікувана вартість предмета закупівлі: 514 769,23 грн. з ПДВ. З них за рахунок коштів НСЗУ – 435 869,64 грн. та за рахунок коштів від надання платних послуг – 78 899,59 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена через пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", на аналогічних торгівельних електронних майданчиках та отриманих комерційних пропозицій. Місце поставки (передачі) Товару: м. Суми вул. Хворостянка,3 Строк поставки товару: протягом 2025 року згідно поданих заявок з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів. Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти календарних днів.
 

ИСТОЧНИК ФИНАНСИРОВАНИЯ

Тип источника финансирования Собственный бюджет (средства от хозяйственной деятельности предприятия)  
Описание кошти від надання платних послуг  
Сумма 78899.59 Гривна  
Тип источника финансирования Собственный бюджет (средства от хозяйственной деятельности предприятия)  
Описание кошти НСЗУ  
Сумма 435869.64 Гривна  

Добавленные документы

  Перелік реактивів з відповідними кодами НК.docx  
  sign.p7s  

Тендер в ЦБД

ID 3ac0e29cb3514f2aab9d6267122863fa  
Идентификатор плана UA-P-2025-05-19-011490-a  
Идентификатор закупки UA-2025-05-19-009857-a  
Дата последнего обновления 19.05.2025 15:25