Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцелярські товари (код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Волинське обласне бюро судово-медичної експертизи  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02006679  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Волинське обласне бюро судово-медичної експертизи  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02006679  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 8`612.34 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2282 - Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку  
Рік
2024
 
Орієнтовний початок проведення процедури Березень, 2024  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Маркер перманентний чорний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер текстовий пастельний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 18 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка гелева чорна  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 48 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка кулькова синя  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоби  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 пачок  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір офісний А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 пачок  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Файл-пакет А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 пачок  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 8612.34 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID b9492a9890d443d8b349eb2914137d93  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-03-26-009874-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-007816-a  
Дата останнього оновлення 29.03.2024 16:01