Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

ДК 021:2015 код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Ручки кулькові; Коректори; Клейка стрічка канцелярська; Клей-олівець, PVA, 15-25г; Клей ПВА 200мл, кришка-дозатор; Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 75х75мм, 400-450шт.; Лінійки; Фарба штемпельна; Папки-реєстратори; Маркери; Степлери; Гумки для видалення написів олівця графітного та чорнил; Ніж канцелярський, корпус пластиковий, ширина леза 9 мм; Підстругачки для олівців з контейнером; Ножиці від 210 мм, пластикові ручки з ергоном. вставками; Бокси архівні)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01280527  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01280527  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 17`010.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2023 - 31 грудня 2023
 
Орієнтовний початок проведення процедури Вересень, 2023  
Тип процедури Запит (ціни) пропозицій  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Інше  
Опис Кошти НСЗУ  
Сума 17010.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID b3f08c7dfb4e40a9998f2c9757c9eab9  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-09-08-000770-b  
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-08-002103-a  
Дата останнього оновлення 08.09.2023 10:07