Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

ДК 021:2015 код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Ручки кулькові; Коректори; Клейка стрічка канцелярська; Клей-олівець, PVA, 15-25г; Клей ПВА 200мл, кришка-дозатор; Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 75х75мм, 400-450шт.; Лінійки; Фарба штемпельна; Папки-реєстратори; Маркери; Степлери; Гумки для видалення написів олівця графітного та чорнил; Ніж канцелярський, корпус пластиковий, ширина леза 9 мм; Підстругачки для олівців з контейнером; Ножиці від 210 мм, пластикові ручки з ергоном. вставками; Бокси архівні)

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 01280527  
Объявлен тендер

ЗАКАЗЧИК (Публикует план)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 01280527  

Спецификация закупки

Ожидаемая стоимость 17`010.00 Гривна  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Год
?:1 January 2023 - ?:31 December 2023
 
Прибилизительное начало проведения процедуры Сентябрь, 2023  
Тип процедуры Запрос цены предложения  

ИСТОЧНИК ФИНАНСИРОВАНИЯ

Тип источника финансирования Другое  
Описание Кошти НСЗУ  
Сумма 17010.00 Гривна  

Добавленные документы

  sign.p7s  

Тендер в ЦБД

ID b3f08c7dfb4e40a9998f2c9757c9eab9  
Идентификатор плана UA-P-2023-09-08-000770-b  
Идентификатор закупки UA-2023-09-08-002103-a  
Дата последнего обновления 08.09.2023 10:07