Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Індивідуальний навчальний план студента, Залікова книжка студента,Навчальна картка студента, Журнал взаємних і контрольних відвідувань, Журнал обліку навчальних годин пропущених студентами, Особова картка, журнал обліку вхідної кореспонденції, Журнал обліку вихідної кореспонденції, Книга реєстрації наказів, книга реєстрації відряджень, особовий листок по обліку кадрів

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Остерський фаховий коледж будівництва та дизайну  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01355708  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Остерський фаховий коледж будівництва та дизайну  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01355708  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 6`790.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 22800000-8 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2023 - 31 грудня 2023
 
Орієнтовний початок проведення процедури Серпень, 2023  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Індивідуальний навчальний план студента ф. Н-2.02.  
Класифікація за ДК 021:2015 22800000-8 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 110 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Залікова книжка студента ф. Н-2.02.1  
Класифікація за ДК 021:2015 22800000-8 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Навчальна картка студента ф. Н-02.03  
Класифікація за ДК 021:2015 22800000-8 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Журнал взаємних і контрольних відвідувань ф. Н-4.05.  
Класифікація за ДК 021:2015 22800000-8 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Журнал обліку навчальних годин пропущених студентами  
Класифікація за ДК 021:2015 22800000-8 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Особова картка ф. П-2 (для відділу кадрів)  
Класифікація за ДК 021:2015 22800000-8 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Журнал обліку вхідної кореспонденції  
Класифікація за ДК 021:2015 22800000-8 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Журнал обліку вихідної кореспонденції  
Класифікація за ДК 021:2015 22800000-8 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Книга реєстрації наказів  
Класифікація за ДК 021:2015 22800000-8 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Книга реєстрації журналів  
Класифікація за ДК 021:2015 22800000-8 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Особовий листок по обліку кадрів  
Класифікація за ДК 021:2015 22800000-8 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Державний бюджет України  
Опис  
Сума 6790.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID a28d6365c83f48f0bd3a2dc2ab611edf  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-08-21-002072-c  
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-21-007646-a  
Дата останнього оновлення 21.08.2023 14:28