Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41846800  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41846800  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 2`624.82 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2021
 
Орієнтовний початок проведення процедури Вересень, 2021  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Папір А4 (500 арк.) Crystal Pro 80  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 25 пачка  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2021  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка масл. Hiper Signature HO-100 0,7 мм синя  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2021  
Конкретна назва предмета закупівлі Файл для докум. А4+, 40мкм, 100шт., JOBMAX  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 пачка  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2021  
Конкретна назва предмета закупівлі Короб архівний для боксів 56смх38смх26.5см ВМ.3270  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2021  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)  
Сума 2624.82 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID ca824e84bfce47adae9812c18edcc02f  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-09-23-002238-c  
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-23-005408-c  
Дата останнього оновлення 23.09.2021 16:08