Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.09.2021 16:08. Дата останніх змін - 23.09.2021 16:30

ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-23-005408-c  
ID d31fea3b86c54cce94c430eb7565c6d7  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-09-23-002238-c  
Очікувана вартість закупівлі
2`624.82 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради  
Очікувана вартість закупівлі 2`624.82 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
23.09.21
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
23.09.21

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 7 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір А4 (500 арк.) Crystal Pro 80
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67654, Україна, Одеська область, с. Маяки, вул. Богачова, 99
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Ціна за одиницю (не обов'язково): 87.78 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 пачка
2)
Ручка масл. Hiper Signature HO-100 0,7 мм синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67654, Україна, Одеська область, с. Маяки, вул. Богачова, 99
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Ціна за одиницю (не обов'язково): 7.62 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 шт
3)
Файл для докум. А4+, 40мкм, 100шт., JOBMAX
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67654, Україна, Одеська область, с. Маяки, вул. Богачова, 99
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Ціна за одиницю (не обов'язково): 72.6 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 пачка
4)
Короб архівний для боксів 56смх38смх26.5см ВМ.3270
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67654, Україна, Одеська область, с. Маяки, вул. Богачова, 99
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Ціна за одиницю (не обов'язково): 64.56 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 шт

Тендерна документація

Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.09.2021 16:11
Версія документу від: 23.09.2021 16:11
ID: ddff65c41693472eb9445ad16cf992e0

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41846800  
Юридична адреса 67654, Україна, Одеська область, Маяки, вул. Богачова  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
2`624.82
Гривня з ПДВ
Переможець
23.09.2021 16:24

Укладені договори

Номер договору
46
Дата підписання
22.09.2021
Дата початку дії
22.09.2021
Дата завершення дії
31.12.2021
Ціна договору
2`624.82 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
2`187.35 Гривня