Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
04.09.2023 09:39. 03.11.2023 09:59

UA-M-2023-09-04-000017  
bc1a195041694b8eb65447821ac01526  

. .

04.09.23

За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, своєчасності розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, та виконання його учасником встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання Замовником роз’яснень на звернення, внесення змін до ТД, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.  
 
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом розгляду тендерних пропозицій у відповідності до вимог Особливостей та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
25.09.2023 16:51  
Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання Замовником роз’яснень на звернення, внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамента інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.07.2023, ТД (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.07.2023, перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 05.07.2023, відповіді Замовника на звернення за роз’ясненнями, оприлюднені в електронній системі закупівель 05.07.2023 та 07.07.2023, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд Сервіс» (далі – ТОВ «Техно-Буд Сервіс»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 14.07.2023 та від 21.07.2023, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ТОВ «Техно-Буд Сервіс», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 14.07.2023 в електронній системі закупівель, договір від 21.07.2023 № 364 (далі – Договір), пояснення отримані 15.09.2023 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, своєчасності розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, та виконання його учасником встановлено. Відповідно до вимог підпункту 1.2.1 пункту 1.2 розділу 1 додатка 3 до ТД учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надає інформаційну довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт (надання послуг), вказаних в технічному завданні (вказати ПІБ, посади, досвід роботи працівників, які будуть задіяні для виконання робіт (надання послуг) згідно технічного завдання), зокрема інженер з охорони праці – не менше 1 особи. Відповідно до вимог підпункту 1.2.2 пункту1.2 розділу 1 додатка 3 до ТД учасник для підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці надає скан-копію трудової книжки, а також скан-копію диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «Автомобільні дороги і аеродроми». Так учасник ТОВ «Техно-Буд Сервіс» у складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи, від 06.07.2023 № 348, в якій зазначено, що Трачук Ольга Констянтинівна – інженер з охорони праці. На підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці Трачук Ольги Констянтинівни учасником надано диплом ПВ № 117407 за спеціальністю «Прядiння натуральних i хiмiчних волокон». Замовник в електронній системі закупівель розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Техно-Буд Сервіс», зокрема такої невідповідності як «….невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у складі тендерної документації для підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці має бути надана скан-копія трудової книжки, а також скан-копія диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «Автомобільні дороги і аеродроми», однак учасником надана копія диплому Трачук О.К. за напрямом «Прядіння натуральних і хімічних волокон»». Проте зазначений учасник на вимогу про усунення вищезазначених невідповідностей надав лист-пояснення від 13.07.2023 № 363, в якому зазначив інформацію про перебування Трачук О.К. на посаді інженера з охорони праці та пожежної безпеки на даному підприємстві з 01.06.2007, а також про проходження нею підготовки з питань охорони праці та пожежної безпеки, про що були надані відповідні посвідчення та протоколи. Відповідно до частини 2 статті 7 Закону України «Про вищу освіту» встановлюються такі види документів про вищу освіту за відповідними ступенями: диплом молодшого бакалавра; диплом бакалавра; диплом магістра; диплом доктора філософії/доктора мистецтва. Натомість скан-копію диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «Автомобільні дороги і аеродроми» щодо інженера з охорони праці Трачук О.К. учасник у складі тендерної пропозиції не надав. Таким чином учасник ТОВ «Техно-Буд Сервіс» не підтвердив кваліфікацію інженера з охорони праці Трачук О.К. та не надав скан-копію диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «Автомобільні дороги і аеродроми» стосовно інженера з охорони праці, чим не дотримав вимог підпункту 1.2.2 пункту1.2 розділу 1 додатка 3 до ТД. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Техно-Буд Сервіс», у зв’язку із тим, що він не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Слід зазначити, що відповідно до інформації, розміщеної на офіційному державному вебпорталі з відкритими даними про використання розпорядниками та одержувачами публічних коштів державного та місцевих бюджетів https://spending.gov.ua/new/, що є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі Інтернет, на якому оприлюднюється інформація згідно із Законом «Про відкритість використання публічних коштів», Договір оплачений на суму 8 799 430,15 гривень.  
Yes  
25.09.2023 16:51  
   

Висновок оскаржено в суді  
?:monitoring appeal legislation Закон України "Про публічні закупівлі" ?:monitoring legislation article: 8.10 ?:monitoring legislation version: 2020-04-19  
09.10.2023 16:05  
09.10.2023 16:05  
?:monitoring appeal proceeding dateProceedings 30.10.2023  
monitoring appeal proceeding proceedingNumber 600/6644/23-а  
   

На виконання висновку моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з благоустрою - поточний ремонт вулично-дорожньої мережі кільця на перехресті вул. Л. Каденюка – О. Маланчука – Миру в м. Чернівці» (ДК 021:2015:45230000-8:Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (номер закупівлі - UA-2023-07-03-004212-a) повідомляємо , що уповноваженій особі наголошено на необхідності у подальшому дотримання вимог чинного законодавства при розгляді тендерних пропозицій, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей №1178, а також притягнуто до відповідальності шляхом зменшення розміру премії за жовтень поточного року.  
 
02.10.2023 11:21  
   

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.09.2023 Одеса № 215 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.09.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 01.09.2023. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 01.09.2023 № 215 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 28 UA-2023-07-03-004212-a 03.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ  
Monitoring decision date 01.09.2023 00:00  
04.09.2023 10:51  
04.09.2023 10:51  
   

ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
UA-EDR: 40477150  
Organization Address Ukraine, Одеса  
 
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 48) 705-31-96
liana_gichka@ukr.net 

04.09.2023 10:51 - 26.09.2023 00:00  
25.09.2023 16:51 - 10.10.2023 00:00