Договір опубліковано 26.07.2021 13:21. Дата останніх змін: 16.01.2024 14:44
Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул. Тургенєва, 5 в с. Гора Бориспільського району Київської області (коригування) -
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2021-07-10-000214-c-c1 | |
| ID | 2bb6769b42ac472da56d4dc90842134e |
Сума договору
6`600`445.48 Гривня
ДОДАТКОВІ РОБОТИ 1. Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області 2. Код згідно з ЄДРПОУ: 44094449 3. Місцезнаходження замовника: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул.Центральна, будинок 5 3.1 Вид предмета закупівлі: Роботи 4. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади 5. Конкретна назва предмета закупівлі: «Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул. Тургенєва, 5 в с. Гора Бориспільського району Київської області (коригування)» (ДК 021:2015 «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ДК 021:2015 «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: вул. Тургенєва, 5 в с. Гора Бориспільського району Київської області. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: До 31.12.2021 року. 9.1 Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Проміжні платежі за фактично виконані роботи здійснюються в межах не більш, як 95 (дев’яносто п’ять) % їх загальної вартості. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг. 9.2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету. 10. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ". 11. Ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послу: 05408059 12. Місцезнаходження та контактні номери телефонів учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори: 08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул. Запорізька, 16, тел. +380674623804 13. Узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі; 6 600 445,48 грн з ПДВ 14. Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера 15. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.: У 2020 році за результатами проведення відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул.Тургенєва, 5 в с.Гора Бориспільського району Київської області (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (тендера) (ідентифікатор процедури закупівлі - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-14-003717-c) було укладено договір про закупівлю робіт від 03.04.2020 року №03/04 (далі – основний договір про закупівлю) ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" (далі - ПрАТ «БКБМ»/учасник/підрядник). Предметом основного договору про закупівлю є: Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул.Тургенєва, 5 в с.Гора Бориспільського району Київської області (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013). Договірна ціна робіт основного договору про закупівлю складена на підставі зведеного кошторису будови, є твердою і становить з урахуванням змін – 16861586,37 грн. з ПДВ. Строк виконання робіт – до 31.12.2021 року. Строк дії основного договору про закупівлю – до 31.12.2021 року. Під час виконання робіт за основним договором про закупівлю у замовника виникла необхідність проведення додаткових аналогічних робіт, не зазначених у початковому робочому проекті та основному договорі про закупівлю, вартість яких не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, та складає 6 600 445,48 грн з ПДВ. Здійснено коригування кошторисної частини проектної документації та отримано експертний звіт (позитивний) від 05.07.2021 року №10-0242-21 ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул. Тургенєва, 5 в с. Гора Бориспільського району Київської області (коригування)», у зв’язку з чим необхідно здійснити закупівлю додаткових аналогічних робіт за об’єктом «Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул. Тургенєва, 5 в с. Гора Бориспільського району Київської області (коригування)». У відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) передбачено, що замовником як виняток може бути застосована переговорна процедура закупівлі у разі: «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера». Пунктом 3.4 та 3.5 розділу «ІІІ. Договірна ціна» основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, встановлено: «3.4. Якщо під час виконання робіт виникла потреба у виконанні додаткових робіт, не врахованих проектною (кошторисною) документацією, забезпечення якою покладено на Замовника, або в інших випадках Підрядник зобов’язаний повідомити та подати Замовнику пропозиції з відповідними розрахунками (Підрядником складається відповідний акт з визначенням обсягів робіт, які підлягають погодженню з Замовником та проектною організацією). Замовник, розглядає зазначені пропозиції, приймає рішення по суті та повідомляє про нього Підрядника. Якщо Підрядник виконав додаткові роботи не повідомивши Замовника про необхідність виконання додаткових робіт, він не може вимагати від Замовника оплати виконаних додаткових робіт і відшкодування завданих йому збитків. 3.5. Вартість додаткових робіт обґрунтовуються відповідними розрахунками і оформляються Договором на додаткові роботи, для чого Сторони оформляють наступні документи: - акт обстеження обсягів робіт; - локальний кошторис; - договірна ціна.». Враховуючи, що у замовника після укладення договору про закупівлю (основного договору) виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт, а також те, що після укладення основного договору не минуло трьох років, а загальна вартість додаткових аналогічних робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-14-003717-c, уповноваженою особою ухвалено рішення провести переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону. Потреба у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника обгрунтовується тим, що залучення до їх виконання ПрАТ «БКБМ», який на даний час виконує роботи з капітального ремонту вказаного об’єкта, надасть можливість забезпечити сумісність аналогічних додаткових робіт з рядом вже розпочатих будівельно-монтажних робіт, що виконуються цим підрядником та потребують завершення, дозволить забезпечити уникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Таким чином будуть забезпечені сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень і дотримання гарантійних строків експлуатації об'єкта будівництва після введення об’єкта в експлуатацію. Додаткові аналогічні роботи поєднані між собою у технологічному процесі та повинні виконуватися в рамках одного зазначеного об’єкта, згідно скоригованої проектної документації, є такими, що технічно та економічно пов’язані з основним договором про закупівлю, відповідальність за якісне та своєчасне виконання обов’язків за яким несе підрядник ПрАТ «БКБМ». Враховуючи зазначене, у замовника наявні обгрунтовані підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону, що підтверджується скоригованою проектною документацією за робочим проектом: «Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул. Тургенєва, 5 в с. Гора Бориспільського району Київської області (коригування)».
Реквізити договору
| Сума договору | 6`600`445.48 Гривня (з ПДВ) | |
| Сума договору без ПДВ | 5`500`371.24 Гривня | |
| Сума оплати за договором | 6`385`912.15 Гривня (з ПДВ) | |
| Сума оплати за договором без ПДВ | 5`321`593.46 Гривня | |
| Номер договору | №87/07/21 | |
| Дата підписання | 26.07.2021 | |
| Дата початку дії | 26.07.2021 | |
| Дата завершення дії | 31.12.2023 |
Опубліковано
26.07.21
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі
Номенклатура договору
| 1) |
Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул. Тургенєва, 5 в с. Гора Бориспільського району Київської області (коригування)
Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Класифікація за ДБН, ГБН, ДСТУ: 000 - Спеціальні норми та інше
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08324, Україна, Київська область, с. Гора , вул. Тургенєва, 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 роботи
|
Документи договору/змін
![]() |
Підписаний контракт
Д6600445.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.07.2021 13:20
ID: 9b2bbf37660c4149a736a9363c64df18
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.07.2021 13:21
ID: f59199cf93754e149ba3e7eb5f6a830d
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.07.2021 13:21
ID: f59199cf93754e149ba3e7eb5f6a830d
|
![]() |
Графіки та етапи
ДУ№1.pdf
Додано в зміні №1 від 30.12.2021
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2021 18:19
ID: 7b856df982e241bd95cb43f0068abe22
|
![]() |
Нетипізований документ
Обєктивні обставини.pdf
Додано в зміні №1 від 30.12.2021
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2021 18:19
ID: 992df75868d34b0cabafb18be8ab4020
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №1 від 30.12.2021
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2021 18:22
ID: a57d81691dcf490986375eae4c7239ee
|
![]() |
Додатки до контракту
ДУ№2.pdf
Додано в зміні №2 від 31.12.2021
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.02.2022 15:54
ID: 2040d673b5a540b6ac76499a6a9b0364
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №2 від 31.12.2021
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.02.2022 15:55
ID: 7d06f8572d714547921894bb70a083af
|
![]() |
Підписаний контракт
ДУ№3.pdf
Додано в зміні №3 від 11.02.2022
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.02.2022 16:08
ID: 27300ba024f045e69b2c5e3b35d9342e
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №3 від 11.02.2022
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.02.2022 16:09
ID: 627c85dd35944ab991261d0cd82ef7de
|
![]() |
Графіки та етапи
ду 4 до 87.pdf
Додано в зміні №4 від 31.03.2022
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2022 13:17
ID: 848421ea1ce54065b749cbfa8a9c905c
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №4 від 31.03.2022
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2022 13:19
ID: 4e53081f76c8470abf8184a6a187bb86
|
![]() |
Графіки та етапи
ДУ№5.pdf
Додано в зміні №5 від 26.12.2022
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2022 14:24
ID: 220a9ed5e29c41c18124a35f130c4caa
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №5 від 26.12.2022
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2022 14:27
ID: 9aa58c51abb44f98ae47bb2acfcb06e7
|
![]() |
Додатки до контракту
ДУ№6.pdf
Додано в зміні №6 від 24.01.2023
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.01.2023 13:28
ID: b81d64ffa6464309b6595e2a3c0fba67
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №6 від 24.01.2023
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.01.2023 13:30
ID: e110b0c09578429e83cbd7f1739f9695
|
Зміни до Договору
Зміна до договору №1 від 30.12.2021.
Деталізація внесених змін
| Причини змін до договору |
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
|
| Опис причини змін | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
| Дата публікації змін | 30.12.2021 18:22 |
| Повідомлення про внесення змін до Договору |
Зміна до договору №2 від 31.12.2021.
Деталізація внесених змін
| Причини змін до договору |
Покращення якості предмета закупівлі
|
| Опис причини змін | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Внесено зміни до п.3.1 Договору |
| Дата публікації змін | 13.02.2022 15:55 |
| Повідомлення про внесення змін до Договору |
Зміна до договору №3 від 11.02.2022.
Деталізація внесених змін
| Причини змін до договору |
Покращення якості предмета закупівлі
|
| Опис причини змін | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
| Дата публікації змін | 13.02.2022 16:09 |
| Повідомлення про внесення змін до Договору |
Зміна до договору №4 від 31.03.2022.
Деталізація внесених змін
| Причини змін до договору |
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
|
| Опис причини змін | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
| Дата публікації змін | 02.04.2022 13:19 |
| Повідомлення про внесення змін до Договору |
Зміна до договору №5 від 26.12.2022.
Деталізація внесених змін
| Причини змін до договору |
Покращення якості предмета закупівлі Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
|
| Опис причини змін | У зв’язку з дією Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 "Про введення воєнного стану в Україні", відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони погодили продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань за договором до 31.12.2023 року |
| Дата публікації змін | 26.12.2022 14:27 |
| Повідомлення про внесення змін до Договору |
Зміна до договору №6 від 24.01.2023.
Деталізація внесених змін
| Причини змін до договору |
Покращення якості предмета закупівлі
|
| Опис причини змін | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
| Дата публікації змін | 24.01.2023 13:30 |
| Повідомлення про внесення змін до Договору |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 44094449 |
| Юридична адреса | 08324, Україна, Київська область, с. Гора, вул. Центральна, 5 |
| Процедура закупівлі | Переговорна процедура |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" |
| Код ЄДРПОУ | 05408059 |
| Юридична адреса | 08300, Україна, Київська область, місто Бориспіль, ВУЛИЦЯ ЗАПОРІЗЬКА будинок 16 |
