Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання. Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029. Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації). Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.

Реквізити договору

Сума договору 1`594`946`289.60 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 1`329`121`908.00 Гривня  
Номер договору 129  
Дата підписання 18.05.2021  
Дата початку дії немає даних  
Дата завершення дії 31.12.2024  
Опубліковано
20.05.21
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 50+483 – км 71+990, км 96+879 – км 134+821, км 136+589 – км 148+000, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Класифікація за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Додатковий класифікатор UA-ROAD: M-21 - Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Документи договору/змін

Додатки до контракту
договір №129 від 18.05.2021 Онур М-21.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.05.2021 13:43
ID: f61544d2d6f94df0b1161da6d44fc093
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.05.2021 13:44
ID: 1b2b36851bac4fd793ba0790c55aa9d0
Додатки до контракту
129_1_131 вцід 24.05.21.pdf Додано в зміні №1 від 24.05.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.05.2021 11:02
ID: 3a3bfba8cbfc4ebcaffa97c058e70a4b
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 24.05.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.05.2021 11:03
ID: ae4ae0c9637e4864a06d253a45d7bd8d
Додатки до контракту
дод.угода №129_2_193 від 16.08.21 М-21.pdf Додано в зміні №2 від 16.08.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.08.2021 08:36
ID: b41e5b1d5aba4790b342931bee79998d
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 16.08.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.08.2021 08:37
ID: b7aa5a48a776421b911e1475a7b8d7a9
Додатки до контракту
129_3_332 від 22.12.21 М-21 Онур.pdf Додано в зміні №3 від 22.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2021 17:20
ID: 8ea793f5d6be40b5a103c37d9af396eb
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 22.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2021 17:20
ID: 486d90d22cc844298e4011b50f2b72d6
Додатки до контракту
129_4_57 від 23.02.22 М-21.pdf Додано в зміні №4 від 23.02.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.02.2022 09:29
ID: b06037a15adf4ba79ca1e4e2c57804ec
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №4 від 23.02.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.02.2022 09:35
ID: d6b1c420e41d48d8abe2be9850e16a32
Додатки до контракту
129_5_142 М-21.pdf Додано в зміні №5 від 04.08.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.08.2022 09:28
ID: 50e32981764b415d971a72ecfb5d5e1b
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №5 від 04.08.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.08.2022 09:29
ID: b4c869d06fe5401aa7244f18c3021d08
Додатки до контракту
129_6_377 від 29.12.22 М-21.pdf Додано в зміні №6 від 29.12.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.01.2023 11:47
ID: 436f3e37c3b34640a28b00b7a0af207f
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №6 від 29.12.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.01.2023 11:48
ID: fdc7cd2f09ce430bb072f0a99983278b
Додатки до контракту
129_7_7 від 31.01.23 М-21.pdf Додано в зміні №7 від 31.01.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.02.2023 14:58
ID: 20229c92b82d4ba98a6ca95171665081
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №7 від 31.01.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.02.2023 15:01
ID: 7f797f661f6341ef8b4c0b5bfbe24e5f
Додатки до контракту
Додаткова угода № 129_9_261 від 27.12.23.pdf Додано в зміні №8 від 27.12.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.12.2023 15:39
ID: a9ba8c0388f64e00ab0083f86ea32c58
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №8 від 27.12.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.12.2023 15:41
ID: 2e07c38edc484c36b5c62cebbe098e05
Додатки до контракту
129_10_11 від 07.02.24.pdf Додано в зміні №9 від 07.02.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.02.2024 14:09
ID: f90d573dda794e2582ff1fda63160c36
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №9 від 07.02.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.02.2024 14:14
ID: 5332f35117344b379cdb4091388f4a08

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 24.05.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Узгоджене зменшення ціни
 
Опис причини змін Сторони дійшли згоди про зменшення суми Договору. Сума цього Договору становить 1 594 946 289 грн. 60 коп. (Один мільярд п’ятсот дев’яносто чотири мільйони дев’ятсот сорок шість тисяч двісті вісімдесят дев’ять гривень 60 коп.), у тому числі ПДВ 265 824 381 грн. 60 коп. (двісті шістдесят п’ять мільйонів вісімсот двадцять чотири тисячі триста вісімдесят одна гривня 60 коп.). Бюджетні та фінансові зобов’язання за Договором дорівнюють договірній ціні за виключенням зворотних сум та становлять 1 594 646 755 грн. 20 коп. (Один мільярд п’ятсот дев’яносто чотири мільйони шістсот сорок шість тисяч сімсот п’ятдесят п’ять гривень 20 коп.), у тому числі ПДВ 265774459 грн. 20 коп. (двісті шістдесят п’ять мільйонів сімсот сімдесят чотири тисячі чотириста п’ятдесят дев’ять гривень 20 коп.). Внести зміни до Договірної ціни (Додаток № 1). Внести зміни до календарного графіка надання послуг (Додаток №2). Внести зміни до плану фінансування (Додаток №3). Сума договору після внесення змін: 1 594 946 289,60 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.  
Дата публікації змін 25.05.2021 11:06  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 16.08.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 20 000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 3 333,33 грн. (три тисячі триста тридцять три гривні 33 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 80 000,00 грн. (вісімдесят тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 13 333,33 грн. (тринадцять тисяч триста тридцять три гривні 33 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (із змінами). Внести зміни до плану фінансування (Додаток №3). Сума договору після внесення змін: 1 594 946 289,60 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.  
Дата публікації змін 18.08.2021 08:38  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 22.12.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін У зв’язку зі зміною у фінансуванні замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету на 470 746 818,74 грн. (чотириста сімдесят мільйонів сімсот сорок шість тисяч вісімсот вісімнадцять гривень 74 коп.), у тому числі ПДВ 78 457 803,12 грн. (сімдесят вісім мільйонів чотириста п’ятдесят сім тисяч вісімсот три гривні 12 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 470 826 818,74 грн. (чотириста сімдесят мільйонів вісімсот двадцять шість тисяч вісімсот вісімнадцять гривень 74 коп.), у тому числі ПДВ 78 471 136,46 грн. (сімдесят вісім мільйонів чотириста сімдесят одна тисяча сто тридцять шість гривень 46 коп.), з них: - 470 746 818,74 грн. (Загальний фонд); - 80 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року №122 (із змінами). Внести зміни до плану фінансування (Додаток №3). Сума договору після внесення змін: 1 594 946 289,60 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.  
Дата публікації змін 22.12.2021 17:21  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 23.02.2022.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2022 рік у розмірі 290 983 500,00 грн. (двісті дев’яносто мільйонів дев’ятсот вісімдесят три тисячі п’ятсот гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 48 497 250,00 грн. (сорок вісім мільйонів чотириста дев’яносто сім тисяч двісті п’ятдесят гривень 00 копійок). Сума договору після внесення змін: 1 594 946 289,60 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.  
Дата публікації змін 24.02.2022 09:36  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №5 від 04.08.2022.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803) Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2022 році на 60 416 500,00 грн. (шістдесят мільйонів чотириста шістнадцять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 10 069 416,67 грн. (десять мільйонів шістдесят дев’ять тисяч чотириста шістнадцять гривень 67 копійок). Всього сума фінансування на 2022 рік становить 351 400 000,00 грн. (триста п’ятдесят один мільйон чотириста тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 58 566 666,67 грн. (п’ятдесят вісім мільйонів п’ятсот шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок). Пункт 5.1. розділу 5. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ СТОРІН доповнити абзацами другим та третім наступного змісту: «Оплата виконаних робіт (послуг) здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX). При відтермінуванні оплат на умовах, визначених абзацом другим пункту 5.1. розділу 5. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ СТОРІН, в обсязі фінансування, що визначений згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803), 3% річних та інфляційних втрат не нараховуються.». Розділ 5. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ СТОРІН доповнити пунктом 5.13. такого змісту: «5.13. «Акти приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма №КБ-2в) підписані Сторонами Договору відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт/послуг згідно з примірними формами № КБ-2в та № КБ-3 та звільняють Замовника від будь-якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами.». Сума договору після внесення змін: 1 594 946 289,60 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.  
Дата публікації змін 04.08.2022 09:30  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №6 від 29.12.2022.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін продовження строку дії Договору по 31 грудня 2023 року. Сума договору після внесення змін: 1 594 946 289,60 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.  
Дата публікації змін 02.01.2023 11:49  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №7 від 31.01.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін У зв’язку з продовженням строку дії Договору по 31 грудня 2023 року, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 січня 2024 року. Сума договору після внесення змін: 1 594 946 289,60 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.  
Дата публікації змін 02.02.2023 15:02  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №8 від 27.12.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Керуючись статтею 41 ч. 5 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно пунктів 7.1, 15.5. та 15.6. Договору № 129 від 18 травня 2021 року Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору та пункти 7.1, 15.1. Договору викласти в наступній редакції: «7.1.Строки надання послуг: Початок: дата підписання Договору. Закінчення: по 31 грудня 2024 року. Строки надання послуг можуть змінюватися за згодою Сторін шляхом підписання Додаткових угод, якщо чинним законодавством не передбачено інше. Замовник може приймати рішення про уповільнення темпів надання послуг, їх зупинення або прискорення з внесенням відповідних змін у Договір. 15.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє по 31 грудня 2024 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» Внести зміни до Календарного графіка надання послуг (Додаток №2) та викласти його у новій редакції. Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 1 594 946 289,60 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.  
Дата публікації змін 28.12.2023 15:42  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №9 від 07.02.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін У зв’язку з продовженням строку дії Договору по 31 грудня 2024 року, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 січня 2025 року. Сума договору після внесення змін: 1 594 946 289,60 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.  
Дата публікації змін 08.02.2024 14:14  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Служба автомобільних доріг у Житомирській області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 03451526  
Юридична адреса 10029, Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська, 16  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"  
Код ЄДРПОУ 32851616  
Юридична адреса 03028, Україна, Київська область, Київ, ВУЛ. САПЕРНО-СЛОБІДСЬКА, БУДИНОК 22, ЛІТЕРА А, НЕЖИТЛОВЕ ПРИМІЩЕННЯ З №1 ПО №14 ГРУПИ ПРИМІЩЕНЬ №309