Договір опубліковано 12.04.2021 15:10. Дата останніх змін: 28.03.2022 14:15
ДК 021:2015: код 79710000-4 «Охоронні послуги» (Охоронні послуги об'єктів комунальної власності та підтримка громадського порядку на території Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області) -
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2021-03-09-007692-c-b1 | |
| ID | fac83f3211334e7b97db3ae33c6a5eb6 |
Сума договору
657`600.00 Гривня
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159. 4. Місцезнаходження замовника: Юридична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 25, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496. Фактична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Унтілова Олександра Євгенівна, головний спеціаліст - уповноважений з публічних закупівель ради юридичного відділу Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, секретар тендерного комітету Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, телефон +380487930409, e-mail: tairove.rada@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Охоронні послуги об'єктів комунальної власності та підтримка громадського порядку на території Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 79710000-4 «Охоронні послуги» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код послуг, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Охоронні послуги об'єктів комунальної власності та підтримка громадського порядку на території Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області – 1 послуга. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: за маршрутами патрулювання території Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області - с. Сухий Лиман, смт. Таїрове, с. Лиманка, ж/м «Червоний хутір», ж/м «Чорноморка-2», ж/м «Ульянівка», масив «Радужний» Одеський р-н, Одеська обл. (відповідно до тендерної документації) 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата за надані послуги здійснюється щомісячно, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акту виконаних робіт (наданих послуг), в міру надходження бюджетних коштів. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 610 100,00 грн. (шістсот десять тисяч сто грн. 00 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 101,00 грн. (шість тисяч сто одна грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «29» березня 2021 року час 00:00 год. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Учасник у складі пропозиції подає лист, що гарантує згоду з умовами тендерної документації та розуміння її економічного, технічного, юридичного змісту та понять, а також синтаксис речень та словосполучень у цій тендерній документації. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _____________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Реквізити договору
| Сума договору | 657`600.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Сума оплати за договором | 547`910.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Номер договору | 01-1204/21 | |
| Дата підписання | 12.04.2021 | |
| Дата початку дії | 12.04.2021 | |
| Дата завершення дії | 28.02.2022 |
Опубліковано
12.04.21
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі
Номенклатура договору
| 1) |
Охоронні послуги об'єктів комунальної власності та підтримка громадського порядку на території Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області
Класифікація за ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
|
Документи договору/змін
![]() |
Нетипізований документ
Договір.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.04.2021 15:08
ID: 7c6b9b2796df42e4b6b433db65137e6e
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.04.2021 15:09
ID: 0fb5742c3a124f1282776e402f435507
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.04.2021 15:09
ID: 0fb5742c3a124f1282776e402f435507
|
![]() |
Нетипізований документ
додаткова угода охорона.pdf
Додано в зміні №1 від 31.12.2021
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.01.2022 15:15
ID: 506075f9947547afbe3326672726cd49
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №1 від 31.12.2021
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.01.2022 15:19
ID: 9ac966c91ae945cf84ab351ed7188a78
|
Зміни до Договору
Зміна до договору №1 від 31.12.2021.
Деталізація внесених змін
| Причини змін до договору |
Продовження строку дії договору на наступний рік
|
| Опис причини змін | Керуючись вимогами ст.651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», та на підставі п.11.9.1. Договору №01-1204/21 від 12 квітня 2021 року, Сторони домовились продовжити дію договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі №01-1204/21 від 12.04.2021, укладеному в попередньому році, а саме у розмірі 109 600,00 (сто дев’ять тисяч шістсот гривень 00 копійок), а також внести зміни до пункту 8.1. розділу 8 Договору «Термін дії договору», виклавши його в наступній редакції: «8.1. Цей Договір вступає в дію з моменту підписання та скріплення печатками за їх наявності у сторін і діє до 28 лютого 2022 року, а в частині розрахунків до повного виконання своїх зобов’язань Сторонами». |
| Дата публікації змін | 06.01.2022 15:19 |
| Повідомлення про внесення змін до Договору |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 05582159 |
| Юридична адреса | 65496, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 25 |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | ПП Альфа-Україна Плюс |
| Код ЄДРПОУ | 36553941 |
| Юридична адреса | 65122, Україна, Одеська область, Одеса, вул . Академіка Корольова 69 корпус 2 квартира 49 |
