Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: ПрАТ «АК «Київводоканал» 2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 03327664 3. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а, 01015 4. Категорія замовника: згідно абз. 1,3 ч.4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі» юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2;юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2: наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): інформаційно-консультаційні послуги з питань використання ділової англійської мови у господарській діяльності (80580000-3 Викладання мовних курсів ДК 021:2015) 6. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: визначені в Договорі (Додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) та Додатку 1.3. до додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 7. Кількість. 1 послуга 8. Місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. за місцем знаходження замовника - м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а, 01015 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг – до 31.12.2021 10. Умови оплати: Умови оплати за договором визначені Розділом 3. Вартість послуг та порядок розрахунків договору про закупівлю. Оплата вартості послуг здійснюється Замовником за фактично надані послуги на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця. 11. Очікувана вартість предмета закупівлі: 151 000 грн з ПДВ. 12. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): – 13.01.2021 р. 09:00 13. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): – 18.01.2021 р. 00:00 14. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Критерії та методика оцінки пропозицій визначається відповідно до статті 29 Закону. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна, питома вага – 100 %. 15. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа (PDF, або інший формат електронного документу, що використовується у діяльності банку), скріпленого КЕП(кваліфікованого електронного підпису) банка-гаранта. Розмір забезпечення пропозиції складає 4 000 грн (чотири тисячі грн 00 коп). Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників зазначені у Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги» 16. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 0.5 % від очікуваної вартості закупівлі 18. Відхилення пропозицій: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 19. Прізвище, ім'я, по батькові та контакти уповноваженої особи: Комелева Ірина Юріївна – начальник юридичного відділу УКБ ПрАТ «АК «Київводоканал», телефон: 044 200 73 10 20. Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи (оригінали або завірені учасником належним чином копії документів): зазначені у Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги». 21. Листи/довідки/будь-які документи, які готує безпосередньо Учасник, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї КЕП (у разі наявності). У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію, дати підпису. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». У всіх інших випадках замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документу. У разі надання оригіналу та/або нотаріально посвідченої копії документа замість нотаріально посвідченої копії та/або копії документа, що вимагались замовником, будуть вважатись належним чином виконаною вимогою щодо надання нотаріально посвідченої копії та/або копії документа. Сторінки тендерної пропозиції, які є оригіналами, що видані Учаснику іншими установами, організаціями, підприємствами або посвідчені нотаріально, можуть не містити власноручного підпису уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі. Всі сторінки тендерної пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, засвідчуються власноручним підписом уповноваженої особи учасника. Відповідальність за помилки друку у документах тендерної пропозиції несе учасник. У разі надання довідок у вигляді роздрукованого електронного документу, такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код або № документа, запиту тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів. 22) Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - пропозиція та всі документи, що стосуються її, складаються учасниками українською мовою.

Реквізити договору

Сума договору 151`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Сума оплати за договором 97`650.00 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору №19/01/21  
Дата підписання 27.01.2021  
Дата початку дії 27.01.2021  
Дата завершення дії 31.12.2022  
Опубліковано
02.02.21
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
інформаційно-консультаційні послуги з питань використання ділової англійської мови у господарській діяльності
Класифікація за ДК 021:2015: 80580000-3 - Викладання мовних курсів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, м. Київ, Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договір_анг_19_01_21.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.01.2021 15:15
ID: c5b87ae540f54e1ca78af5fc9c1db6ed
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.01.2021 15:20
ID: df9514586ab348438c2b01aea972e4fc
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.01.2021 15:20
ID: df9514586ab348438c2b01aea972e4fc
Нетипізований документ
ДУ1 Бикова.pdf Додано в зміні №1 від 30.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2021 16:25
ID: af11986a5a1b40d4b87296ea7a0cec4a
Нетипізований документ
Повідомлення Бикова 1.docx Додано в зміні №1 від 30.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2021 16:25
ID: dfeb1775640d45b6bb77324a18f6250a
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 30.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2021 16:27
ID: 3286273a7f2a450bbda8ed0955c68407
Нетипізований документ
Звіт виконання Бикова.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2022 18:09
ID: 9bb5d7d5164540c98bba9a5276dfb931

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 30.12.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Фізична особа-підприємець Бикова Наталія Сергіївна (далі – Виконавець), що зареєстрована в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців № 2 073 000 0000 046097 від 23.08.2018 р., з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал (далі – Замовник), в особі заступник генерального директора по капітальному будівництву та інвестиціях – директор дирекції по реконструкції Бортницької станції аерації Лисюка Олега Володимировича, що діє на підставі довіреності № 993 від 03.06.2021 р., з іншої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 1 до Договору № 19/01/21 від 19.01.2021 року (надалі – Договір) на надання інформаційно-консультаційних послуг з питань використання ділової англійської мови у господарській діяльності Замовника, про наступне: 1. Сторони домовились викласти п. 10.1. Договору у наступній редакції: «10.1. Даний Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.12.2022 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання зобов’язань, що виникли протягом строку дії Договору. 2. У зв’язку зі зміною реквізитів Виконавця, Сторони домовились викласти розділ 13 Договору «Юридичні адреси та реквізити Сторін» в частині реквізитів Виконавця в наступній редакції: ФОП Бикова Н.С. РНОКПП 3393006663 03110, м. Київ, вул. Преображенська, 27, кв. 2 р/р UA 123052990000026009045005451 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Платник єдиного податку за ставкою 5%, 3 група Тел. +380634396523 3. Сторони домовились Додаток № 1 до Договору «Календарний графік» викласти у новій редакції, що додається до Додаткової угоди. 4. До Додаткової угоди додаються наступні додатки: 4.1. Календарний графік (додаток № 1 до Договору). 5. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 6. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. Всі інші умови Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 7. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 8.Юридичні адреси та реквізити Сторін: ЗАМОВНИК: Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А Рах. № UA393057490000002600030998102 (UAH) в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Код банку 305749 ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс (044) 200-73-07, 200-73-02, 280-04-25 Директор Дирекції по реконструкції БСА ПрАТ «АК «Київводоканал» _______________________ Лисюк О.В. ВИКОНАВЕЦЬ: ФОП Бикова Н.С. РНОКПП 3393006663 03110, м. Київ, вул. Преображенська, 27, кв. 2 р/р UA 123052990000026009045005451 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Платник єдиного податку за ставкою 5%, 3 група Тел. +380634396523 Фізична особа-підприємець Бикова Наталія Сергіївна ______________ Н .С. Бикова  
Дата публікації змін 30.12.2021 16:27  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ПрАТ "АК "Київводоканал"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 03327664  
Юридична адреса 01015, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ФОП "БИКОВА НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА"  
Код ЄДРПОУ 3393006663  
Юридична адреса 03110, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛ. ПРЕОБРАЖЕНСЬКА, будинок 27, квартира 2