Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська

Реквізити договору

Сума договору 1`433`812.50 Гривня (без ПДВ)  
Сума оплати за договором 1`433`812.50 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 298Д  
Дата підписання 18.01.2021  
Дата початку дії 18.01.2021  
Дата завершення дії 31.03.2022  
Опубліковано
19.01.21
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
послуги з харчування для дошкільних закладів м. Дніпра, ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Чиркова, 46
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25500 штуки

Документи договору/змін

Підписаний контракт
договір №298Д від 18.01.2021.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2021 18:43
ID: 63490c5316ca4b0a8bb3644c62acf602
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2021 18:44
ID: 5df835e2793e4f4abcf3a498744e74d5
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2021 18:44
ID: 5df835e2793e4f4abcf3a498744e74d5
Додатки до контракту
дод.угода №2 від 19.03.2021 договір №298Д від 18.01.2021.pdf Додано в зміні №1 від 19.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.03.2021 17:23
ID: ae24a777434d453cbed63dfbc119b484
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 19.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.03.2021 17:23
ID: 701a74012fe044cdb91fb46e2f6b29e2
Додатки до контракту
дод.угода №3 від 23.12.2021 договір №298Д від 18.01.2021.pdf Додано в зміні №2 від 23.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2021 17:49
ID: b331effe189b424a8ad7d1bd62b04b98
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 23.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2021 17:50
ID: f63d62ff5a224f4f9ce6b706162a5ae2
Додатки до контракту
дод.угода №4 від 18.01.2022 договір №298Д від 18.01.2021.pdf Додано в зміні №3 від 18.01.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.01.2022 15:04
ID: 3ee5053032124d88bc10295415f490c0
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 18.01.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.01.2022 15:06
ID: 4ac6d5ef14624ddd874e32f7ecde3ede

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 19.03.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника  
Дата публікації змін 23.03.2021 17:23  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 23.12.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю  
Дата публікації змін 23.12.2021 17:50  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 18.01.2022.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю  
Дата публікації змін 18.01.2022 15:06  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40506248  
Юридична адреса 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А  
Процедура закупівлі Відкриті торги  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"  
Код ЄДРПОУ 35601826  
Юридична адреса 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ДНІПРОСТАЛІВСЬКА, будинок 1