Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 27.10.2020 14:11. Дата останніх змін: 28.12.2023 13:45

Капітальний ремонт вул. Шабської в м. Білгород-Дністровський, Одеська область -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2020-09-18-008404-a-c1  
ID 2c30510d0e504ba491dc606937558211  
Сума договору
17`900`000.00 Гривня

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Реквізити договору

Сума договору 17`900`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 14`916`666.67 Гривня  
Номер договору 21К/20  
Дата підписання 26.10.2020  
Дата початку дії 26.10.2020  
Дата завершення дії 31.12.2024  
Опубліковано
27.10.20
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Капітальний ремонт вул. Шабської в м. Білгород-Дністровський, Одеська область
Класифікація за ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 роботи

Документи договору/змін

Підписаний контракт
21К_20 від 26.10.2020 Шабська (Стройспецтехніка).pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.10.2020 14:04
ID: 4424b1c3fcee4d9ab622aecd983f2889
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.10.2020 14:06
ID: 02cb3cbb17664ea192d8d282c53f490b
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 03.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.03.2021 12:04
ID: bdb6e3d247f24efbacec344aac6a9cd8
Підписаний контракт
ДУ9 до 21К_20 від 26.10.20.pdf Додано в зміні №2 від 27.12.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2022 11:51
ID: c88f715309494a38a3157946d3e6c5e9
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 27.12.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2022 11:51
ID: 0f4b0461cc6d49b69bbec0d42ba3f5e4
Підписаний контракт
Ду №11.pdf Додано в зміні №3 від 27.12.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.12.2023 13:45
ID: 073bb41874d040b2966b8343b43877c8
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 27.12.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.12.2023 13:45
ID: df9cf95d8f924d768cffa48127892ad7

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 03.03.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2021 рік встановити у розмірі – 12 881 163,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 12 881 163,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXІV. «Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA728201720344351039107095031 4. Відповідно до абз. 3, пункту 21.3., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.» пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31 грудня 2022 року, відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2022р., а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.  
Дата публікації змін 03.03.2021 12:08  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 27.12.2022.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2022 рік встановити у розмірі – 0,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2022 рік становлять – 0,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п. 3, пункту 21.3., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.» пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31 грудня 2023 року, відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2023р., а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.  
Дата публікації змін 27.12.2022 11:51  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 27.12.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін 1. Відповідно до пункту 17.4. розділу XVII. Договору «Фінансування робіт», план фінансування на капітальний ремонт, встановити у розмірі 0,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2023 рік становлять – 0,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до пункту 21.1.1., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.» пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в новій редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31 грудня 2024 року, відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2024р., а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. 4. Інші умови вищевказаного Договору не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою, і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Ця угода набирає чинності з моменту підписання її сторонами і діє протягом дії Договору.  
Дата публікації змін 28.12.2023 13:45  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42641417  
Юридична адреса 65031, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49  
Процедура закупівлі Відкриті торги  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"  
Код ЄДРПОУ 39111320  
Юридична адреса 67600, Україна, Одеська область, місто Біляївка, ВУЛ.ЗАВОДСЬКА, будинок 26