Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Технічне завдання на розробку концепції ландшафтної архітектури Солом`янського ландшафтного парку, Наводницького парку, парку «Юність», парку «Кадетський Гай»: 1.Сучасний стан. -характеристика; -фотофіксація; -коротка історична довідка; -проблематика; -напрямки, які потребують розвитку. 2. Сучасна ландшафтна практика. -іноземний досвід (аналоги); -український досвід (аналоги). 3. Ключові принципи концепції. -визначення тематики парку; -виділення ключових елементів парку; -схема зонування території в літній період; -схема зонування території в зимовий період. 4. Концепція реконструкції зелених насаджень. -напрями покращення існуючих зелених насаджень; -особливості формування композиції зелених насаджень відповідно до тематики парку, сучасного стану зелених насаджень та концепції розвитку; -асортимент рослин, які пропонується використати при реконструкції відповідно до тематики парку та мікрокліматичних особливостей території парку; - декоративна дендрологія. 5. Сім перспективних зображень візуалізації запропонованих рішень.

Реквізити договору

Сума договору 195`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Номер договору немає даних  
Дата підписання 22.06.2016  
Дата початку дії немає даних  
Дата завершення дії 30.12.2016  
Опубліковано
04.07.16
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ І ПОВНЕ ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ В ПРИКРІПЛЕНОМУ ФАЙЛІ. ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель. 1. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати на момент подачі в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - копія Статуту, або інший установчий документ завірений учасником (для юридичної особи); - копія Виписки (свідоцтва) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (або Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в електронній формі), або копія вибіркового Витягу, або Витягу в електронній формі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з Реєстру платників ПДВ - копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку); - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); - копія паспорту (де є будь які відмітки) (для фізичних осіб ); - Відомісті про підприємство ( в довільній формі). - Розрахунок цінової пропозиції 2. Пропозиція. Пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №2 до цієї документації, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf. В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону. Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі, що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону. Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї Документації. 3. Інша інформація: Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, протягом трьох робочих днів з моменту оприлюднення відповідної інформації надає замовнику на його адресу в паперовому вигляді копії, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завірені печаткою учасника, і оригінали наступних документів для укладання договору про закупівлю: - копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників (відповідно до п.1 цієї Документації). Додатки до документації: Додаток № 1 – Проект договору по виконанню робіт. Додаток № 2 – Форма пропозиції. Загальна вартість предмету закупівлі зазначається в графі «Вартість пропозиції» в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ. Додаток № 3 – Технічні вимоги (завдання) до предмету закупівлі.
Класифікація за ДК 021:2015: 71420000-8 - Послуги у сфері ландшафтної архітектури
Класифікація за ДКПП: 71.11.42-00.00 - Послуги консультаційні у сфері ландшафтної архітектури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 32
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.04.2016 - 06.05.2016
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Документи договору/змін

Підписаний контракт
28062016.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.07.2016 14:42
ID: 1b576da0f4184745aad2533f8f21b3b4

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26345558  
Юридична адреса 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 32  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВ "КП "КИЇВСЬКІ МІСЬКІ ПРОЕКТИ"  
Код ЄДРПОУ 40295971  
Юридична адреса 01030, Україна, Київ, Київ, 01030, м. Київ, Шевченківський район, вул. Богдана Хмельницького, будинок 16-22, корпус А, поверх 6, кімната 606