Договір опубліковано 04.07.2016 16:10. Дата останніх змін: 03.09.2023 00:11
Розробка концепції ландшафтної архітектури Солом`янського ландшафтного парку у Солом’янському районі, Наводницького парку у Печерському районі, парку «Юність» у Святошинському районі, парку «Кадетський Гай» у Солом’янському районі міста Києва -
Ідентифікатор укладеного договору | UA-2016-04-19-000072-a-b1 | |
ID | c6c2fae53e9142c594c2c62ef52596e9 |
Сума договору
195`500.00 Гривня
Технічне завдання на розробку концепції ландшафтної архітектури Солом`янського ландшафтного парку, Наводницького парку, парку «Юність», парку «Кадетський Гай»: 1.Сучасний стан. -характеристика; -фотофіксація; -коротка історична довідка; -проблематика; -напрямки, які потребують розвитку. 2. Сучасна ландшафтна практика. -іноземний досвід (аналоги); -український досвід (аналоги). 3. Ключові принципи концепції. -визначення тематики парку; -виділення ключових елементів парку; -схема зонування території в літній період; -схема зонування території в зимовий період. 4. Концепція реконструкції зелених насаджень. -напрями покращення існуючих зелених насаджень; -особливості формування композиції зелених насаджень відповідно до тематики парку, сучасного стану зелених насаджень та концепції розвитку; -асортимент рослин, які пропонується використати при реконструкції відповідно до тематики парку та мікрокліматичних особливостей території парку; - декоративна дендрологія. 5. Сім перспективних зображень візуалізації запропонованих рішень.
Реквізити договору
Сума договору | 195`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
Номер договору | немає даних | |
Дата підписання | 22.06.2016 | |
Дата початку дії | немає даних | |
Дата завершення дії | 30.12.2016 |
Опубліковано
04.07.16
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано
Номенклатура договору
1) |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ І ПОВНЕ ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ В ПРИКРІПЛЕНОМУ ФАЙЛІ.
ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
1. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати на момент подачі в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копія Статуту, або інший установчий документ завірений учасником (для юридичної особи);
- копія Виписки (свідоцтва) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (або Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в електронній формі), або копія вибіркового Витягу, або Витягу в електронній формі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з Реєстру платників ПДВ
- копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
- копія паспорту (де є будь які відмітки) (для фізичних осіб );
- Відомісті про підприємство ( в довільній формі).
- Розрахунок цінової пропозиції
2. Пропозиція.
Пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №2 до цієї документації, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf.
В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону.
Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі, що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону.
Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї Документації.
3. Інша інформація:
Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, протягом трьох робочих днів з моменту оприлюднення відповідної інформації надає замовнику на його адресу в паперовому вигляді копії, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завірені печаткою учасника, і оригінали наступних документів для укладання договору про закупівлю:
- копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників (відповідно до п.1 цієї Документації).
Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору по виконанню робіт.
Додаток № 2 – Форма пропозиції. Загальна вартість предмету закупівлі зазначається в графі «Вартість пропозиції» в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ.
Додаток № 3 – Технічні вимоги (завдання) до предмету закупівлі.
Класифікація за ДК 021:2015: 71420000-8 - Послуги у сфері ландшафтної архітектури
Класифікація за ДКПП: 71.11.42-00.00 - Послуги консультаційні у сфері ландшафтної архітектури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 32
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.04.2016 - 06.05.2016
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
|
Документи договору/змін
Підписаний контракт
28062016.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.07.2016 14:42
ID: 1b576da0f4184745aad2533f8f21b3b4
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 26345558 |
Юридична адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 32 |
Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі |
Інформація про постачальника
Назва юридичної особи | ТОВ "КП "КИЇВСЬКІ МІСЬКІ ПРОЕКТИ" |
Код ЄДРПОУ | 40295971 |
Юридична адреса | 01030, Україна, Київ, Київ, 01030, м. Київ, Шевченківський район, вул. Богдана Хмельницького, будинок 16-22, корпус А, поверх 6, кімната 606 |