Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

1. Найменування замовника: Малодівицька селищна рада. 2. Категорія замовника: Категорія замовника «1» - органи державної влади( органи законодавчої, органи виконавчої, судової влади (органи законодавчої, органи виконавчої, судової влади) та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, обєднання територіальних громад 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04412490. 4. Місцезнаходження замовника: 17523 Чернігівська область, Прилуцький район, смт. Мала Дівиця вул. Слобідська, 3 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Демченко Валентина Іванівна, начальник відділу фінансів, голова тендерного комітету. Адреса: вул. Слобідська, 3, смт. Мала Дівиця, Прилуцький район Чернігівська область, 17523. Тел.: 098 412 55 43 Тел./факс: (04637) 6-75-32 E-mail: md04412490@gmail.com 6. Вид предмета закупівлі: роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі:«Капітальний ремонт будинку народної творчості в смт. Мала Дівиця по вул. Слобідська,16 Прилуцького району Чернігівської області», І черга: Зовнішнє оздоблення з заміною вікон та дверей,ІІ черга: Внутрішнє оздоблення приміщень з заміною підлог, дверей та улаштуванням санвузлів. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17523, Україна Чернігівська область Прилуцький район смт. Мала Дівиця вул. Слобідська 16 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.10.2021 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунок за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат). Оплата проводиться тільки за фактично виконані роботи протягом 45-ти календарних днів, з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених вищезазначених документів та рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7225842,60 грн. (сім мільйонів двісті двадцять п’ять тисяч вісімсот сорок дві грн. 60 коп.) з ПДВ. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету – 264000,00 грн. ( двісті шістдесят чотири тисячі грн. 00 коп.), кошти місцевого бюджету – 6961842,60 грн. (шість мільйонів девятсот шістдесят одна тисяча свісімсот сорок дві грн. 60 коп.) 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 129,21 грн. (тридцять шість тисяч сто двадцять дев’ять грн. 21 коп.) – 0,5 %. 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 17. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «28» серпня 2020 року час 10 год. 00хв 19. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 32 516,29 грн. (тридцять дві тисячі пятсот шістнадцять грн. 29 коп.). 20. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна банківська гарантія. 21. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Замовником вимагається надання учасником забезпечення цінової пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Електронна банківська гарантія - оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 із змінами, внесеними згідно з Постановами Національного банку № 8 від 09.02.2017, № 5 від 25.01.2018 ) Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара – Малодівицька селищна рада, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 04412490, місцезнаходження вул. Слобідська, 3, смт. Мала Дівиця, Прилуцький район, Чернігівська область, 17523, банківські реквізити – р/р UA938201720355169001000036144, ГУДКСУ у Чернігівській області; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 201__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 32516,29 грн. (тридцять дві тисячі пятсот шістнадціть гривень 29 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Тендерні пропозиції, які не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, є такими, що не відповідають вимогам тендерної документації та будуть відхилені. . Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 24. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі»

Реквізити договору

Сума договору 5`707`715.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 4`756`429.17 Гривня  
Сума оплати за договором 368`686.15 Гривня (з ПДВ)  
Сума оплати за договором без ПДВ 308`558.46 Гривня  
Причини розірвання договору За взаємною згодою сторін  
Номер договору 1  
Дата підписання 21.09.2020  
Дата початку дії 21.09.2020  
Дата завершення дії 31.12.2022  
Опубліковано
23.09.20
Договір підписано
Дію договору припинено
Договір був підписаний та діяв, але був достроково припинений

Номенклатура договору

1)
«Капітальний ремонт будинку народної творчості в смт. Мала Дівиця по вул. Слобідська,16 Прилуцького району Чернігівської області», І черга: Зовнішнє оздоблення з заміною вікон та дверей, ІІ черга: Внутрішнє оздоблення приміщень з заміною підлог, дверей та улаштуванням санвузлів. ( ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17523, Україна, Чернігівська область, смт. Мала Дівиця, вул. Слобідська 16
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 роботи

Документи договору/змін

Підписаний контракт
договір (9).PDF
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.09.2020 16:50
ID: e8b89939d90c4bc6b81c7dd120bcfd16
Додатки до контракту
календарний графік (1).PDF
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.09.2020 16:50
ID: a20ababf947c475f9258613cc5a617b1
Додатки до контракту
договірна ціна (1).PDF
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.09.2020 16:50
ID: 72f8f2e5da91412288e63af604b4e829
Додатки до контракту
графік фінансування.PDF
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.09.2020 16:50
ID: 43be2fab2e2349a3802b70903f1183e0
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.09.2020 16:52
ID: 4a31b1e63c4840748612a00a9d34a3a5
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.09.2020 16:52
ID: 4a31b1e63c4840748612a00a9d34a3a5
Додатки до контракту
додаткова угода (4).PDF Додано в зміні №1 від 28.09.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.09.2020 10:06
ID: 1ce44c18ea344d61a44cf2f928347868
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 28.09.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.09.2020 10:08
ID: 58071c973a0144a6ba1cee170721a407
Додатки до контракту
додаток 3 (2).PDF Додано в зміні №2 від 30.09.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.09.2020 11:59
ID: 2d82691c34c24cc6a61dbb32414bf63f
Додатки до контракту
додаткова угода 2 (3).PDF Додано в зміні №2 від 30.09.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.09.2020 11:59
ID: e8d78d68ae3944c1a9d684d4b9a8a4fa
Додатки до контракту
додаток 2 (1).PDF Додано в зміні №2 від 30.09.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.09.2020 11:59
ID: 4935de67ae9341adabaab3551128c5fc
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 30.09.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.09.2020 12:02
ID: 735c93b1ca2a4558aadfd20ac694ce47
Додатки до контракту
додаткова угода від 28.12.PDF Додано в зміні №3 від 28.12.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.12.2020 14:30
ID: 245bd8be7a8c4e98b95b51dcd2a6d409
Додатки до контракту
додаток від 28.12.PDF Додано в зміні №3 від 28.12.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.12.2020 14:30
ID: 28f170ae7b9c4c2cbf4ea83a6ea344c0
Додатки до контракту
додаток 3 від 28.12.PDF Додано в зміні №3 від 28.12.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.12.2020 14:30
ID: 4741d377bd8c4bb78434f2d7ceb128cb
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 28.12.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.12.2020 14:32
ID: 2fb499ae3def4212a2e1d4f50bd8d082
Додатки до контракту
договірна ціна 2020-2022.pdf Додано в зміні №4 від 10.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.03.2021 15:04
ID: 39e87a78c376475b8478b250c210833f
Додатки до контракту
договірна ціна 2020 рік.pdf Додано в зміні №4 від 10.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.03.2021 15:04
ID: 1c42136861324cca9cc702a22c62211d
Додатки до контракту
договірна ціна 2021.pdf Додано в зміні №4 від 10.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.03.2021 15:04
ID: 338a5b03472a4396bece478b0592ece2
Додатки до контракту
додаток 3.pdf Додано в зміні №4 від 10.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.03.2021 15:04
ID: 7eee3c9a81b140aab845c7c0a6e4575a
Додатки до контракту
додаток 2.pdf Додано в зміні №4 від 10.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.03.2021 15:04
ID: b8e0c76f2b6a40d2969815c51a70ff8a
Додатки до контракту
додаткова угода 4.pdf Додано в зміні №4 від 10.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.03.2021 15:04
ID: f8e30302bcac4431a4c8c4f1f0c5e04b
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №4 від 10.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.03.2021 15:13
ID: 7d101836af9444a49a1482456f0618e4
Додатки до контракту
договірна ціна 2020 рік.pdf Додано в зміні №5 від 22.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.03.2021 09:57
ID: ce5912fab2844a1881050d7db86ba97e
Додатки до контракту
договірна ціна 2021.pdf Додано в зміні №5 від 22.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.03.2021 09:57
ID: 569ab62bb72b41a483484114b6f53c75
Додатки до контракту
договірна ціна 2020-2022.pdf Додано в зміні №5 від 22.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.03.2021 09:57
ID: 6e772b9812064b5cb2638d09d020b894
Додатки до контракту
додаткова угода 5 (2).pdf Додано в зміні №5 від 22.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.03.2021 09:57
ID: 55ff4a2665864bc4ac942cc3a62e0270
Додатки до контракту
графік фінансування робіт.pdf Додано в зміні №5 від 22.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.03.2021 09:57
ID: 4039fa7a4108410195020b2f1b376fea
Додатки до контракту
календарний графік.pdf Додано в зміні №5 від 22.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.03.2021 09:57
ID: 1cdaf001e81641aa9217dace34ee2671
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №5 від 22.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.03.2021 09:59
ID: 1b48a59a8ee34cb3b1f17a57675ad168
Додатки до контракту
SCAN_20210415_151330149.pdf Додано в зміні №6 від 15.04.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.04.2021 15:23
ID: 269716c7fa394c368cfcff01f695c805
Додатки до контракту
SCAN_20210415_151406357.pdf Додано в зміні №6 від 15.04.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.04.2021 15:23
ID: d4060a2dc4df43ad8ada2f877aac91e8
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №6 від 15.04.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.04.2021 15:28
ID: f22ddf8b81aa4c88af909f5cbf180bc6
Додатки до контракту
SCAN_20210614_155508856.pdf Додано в зміні №7 від 14.06.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.06.2021 16:04
ID: d6bc6c2221da4c88bd8dbb93b3831b1c
Додатки до контракту
SCAN_20210614_160306957.pdf Додано в зміні №7 від 14.06.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.06.2021 16:04
ID: 71776989a6194b6ea687ef42cbc03f49
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №7 від 14.06.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.06.2021 16:05
ID: f101ca8e7d054f149c2f51eed2d964e9
Додатки до контракту
дод Тов юніком №7.PDF
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.02.2023 09:28
ID: 77504b0164534b6b9588d9f47c05af52

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 28.09.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін у зв’язку з технічною помилкою сторони дійшли згоди внести зміни до договору а саме: МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН та викласти в такій редакції : МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Замовник: Малодівицька селищна рада Код за ЄДРПОУ: 04412490 Україна, 17523, Чернігівська обл. Прилуцький район смт. Мала Дівиця, вул. Слобідська, 3. р/р UA058201720344211014105036144 UA738201720344261014100036144 в ГУДКСУ у Чернігівській області, Виконавець :ТОВ «ФІРМА «ЮНІКОМ» Код за ЄДРПОУ: 41198044 Україна, 14037, м. Чернігів, вул. Академіка Павлова буд. 1 р/р UA9235100500000260028789297 ПАТ «УКРСИББАНК» м. Київ МФО 351005  
Дата публікації змін 28.09.2020 10:08  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 30.09.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Cторони дійшли згоди доповнити пункт 3.1 та 4.1 договору та викласти в такій редакції : «3.1 Ціна цього договору становить 5707715,00 гривень, з ПДВ (пять мільйонів сімсот сім тисяч сімсот п'ятнадцять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 951285,83 грн. Ціна договору у 2020 році становить 271920,00 грн. (двісті сімдесят одна тисяча дев’ятсот двадцять гривень) у тому числі ПДВ 45320,00грн., у 2021 році становить 5435795,00 грн. (п’ять мільйонів чотириста тридцять п’ять тисяч сімсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійок) у т. ч. ПДВ 905965,83 грн. Ціна є твердою та не підлягає перегляду, за винятком випадків, передбачених частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором.» «4.1 Розрахунок за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат). Оплата проводиться тільки за фактично виконані роботи протягом 45-ти календарних днів, з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених вищезазначених документів та рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Фінансування у 2020 році здійснюється за рахунок залишку коштів КБКД 41034500 «Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» в сумі 264000,00 грн. (в т ч. ПДВ 44000,00грн) та співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 7920,00 грн.(в т ч. ПДВ 1320,00грн.) у 2021 році співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 5435795,00 грн.(в т ч. ПДВ 905965,83грн.) Викласти додаток 2 та додаток 3 в новій редакції, що додається до додаткової угоди  
Дата публікації змін 30.09.2020 12:02  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 28.12.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін «3.1 Ціна цього договору становить 5707715,00 гривень, з ПДВ (пять мільйонів сімсот сім тисяч сімсот п'ятнадцять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 951285,83 грн. Ціна договору у 2020 році становить 271919,71 грн. (двісті сімдесят одна тисяча дев’ятсот дев’ятнадцять гривень 71 копійка) у тому числі ПДВ 45319,95грн., у 2021 році становить 5435795,29 грн. (п’ять мільйонів чотириста тридцять п’ять тисяч сімсот дев’яносто п’ять гривень 29 копійок) у т. ч. ПДВ 905965,88 грн. Ціна є твердою та не підлягає перегляду, за винятком випадків, передбачених частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором.» «4.1 Розрахунок за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат). Оплата проводиться тільки за фактично виконані роботи протягом 45-ти календарних днів, з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених вищезазначених документів та рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Фінансування у 2020 році здійснюється за рахунок залишку коштів КБКД 41034500 «Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» в сумі 263999,73 грн. (в т ч. ПДВ 43999,95грн) та співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 7919,98 грн.(в т ч. ПДВ 1320,00грн.) у 2021 році співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 5435795,29 грн.(в т ч. ПДВ 905965,88грн.)  
Дата публікації змін 28.12.2020 14:32  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 10.03.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін «3.1 Ціна цього договору становить 5707715,00 гривень, з ПДВ (пять мільйонів сімсот сім тисяч сімсот п'ятнадцять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 951285,83 грн. Ціна договору у 2020 році становить 271919,71 грн. (двісті сімдесят одна тисяча дев’ятсот дев’ятнадцять гривень 71 коп.) у тому числі ПДВ 43999,95грн.,у 2021 році становить 96766,44грн (Девяносто шість тисяч сімсот шістдесят шість гривень 44 копійок) у т. ч. ПДВ 16127,74 грн, у 2022 році становить 5339028,85 грн. (п’ять мільйонів триста тридцять дев’ять тисяч двадцять вісім гривень 85 копійок) у т. ч. ПДВ 889838,14 грн. Ціна є твердою та не підлягає перегляду, за винятком випадків, передбачених частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором.» «4.1 Розрахунок за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат). Оплата проводиться тільки за фактично виконані роботи протягом 45-ти календарних днів, з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених вищезазначених документів та рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Фінансування у 2020 році здійснюється за рахунок залишку коштів КБКД 41034500 «Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» в сумі 263999,73 грн. (в т ч. ПДВ 43999,95грн) та співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 7919,98 грн.(в т ч. ПДВ 1320,00грн.), у 2021 році за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 96766,44 грн (в т. ч. ПДВ 16127,74 грн.) у 2022 році за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 5339028,859 грн.(в т ч. ПДВ 889838,14грн.) «5.1 Строк виконання робіт відповідно до графіка до 31 жовтня 2022 року, строк виконання робіт в 2021 році до 31 березня 2021 року» «10.1 Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 31 грудня 2022 року, а у разі невиконання Сторонами зобов’язань, передбачених Договором-діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Припинення дії цього договору не звільняє Сторони від відповідальності за порушення своїх зобов’язань, вчинених під час дії цього Договору. Викласти додаток 2 та додаток 3 в новій редакції, що додається до додаткової угоди  
Дата публікації змін 10.03.2021 15:13  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №5 від 22.03.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Сторони дійшли згоди внести зміни в договір а саме: «3.1 Ціна цього договору становить 5707715,00 гривень, з ПДВ (пять мільйонів сімсот сім тисяч сімсот п'ятнадцять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 951285,83 грн. Ціна договору у 2020 році становить 271919,71 грн. (двісті сімдесят одна тисяча дев’ятсот дев’ятнадцять гривень 71 коп.) у тому числі ПДВ 43999,95грн.,у 2021 році становить 96766,44грн (Девяносто шість тисяч сімсот шістдесят шість гривень 44 копійок) у т. ч. ПДВ 16127,74 грн, у 2022 році становить 5339028,85 грн. (п’ять мільйонів триста тридцять дев’ять тисяч двадцять вісім гривень 85 копійок) у т. ч. ПДВ 889838,14 грн. Ціна є твердою та не підлягає перегляду, за винятком випадків, передбачених частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором.» «4.1 Розрахунок за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат). Оплата проводиться тільки за фактично виконані роботи протягом 45-ти календарних днів, з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених вищезазначених документів та рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Фінансування у 2020 році здійснюється за рахунок залишку коштів КБКД 41034500 «Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» в сумі 263999,73 грн. (в т ч. ПДВ 43999,95грн) та співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 7919,98 грн.(в т ч. ПДВ 1320,00грн.), у 2021 році за рахунок коштів місцевого бюджнту в сумі 96766,44 грн (в т. ч. ПДВ 16127,74 грн.) у 2022 році за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 5339028,859 грн.(в т ч. ПДВ 889838,14грн.) «5.1 Строк виконання робіт відповідно до графіка до 31 жовтня 2022 року, строк виконання робіт в 2021 році до 31 березня 2021 року» «10.1 Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 31 грудня 2022 року, а у разі невиконання Сторонами зобов’язань, передбачених Договором діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Припинення дії цього договору не звільняє Сторони від відповідальності за порушення своїх зобов’язань, вчинених під час дії цього Договору.» Також внести зміни в пункт місцезнаходження та реквізити сторін. Викласти додаток 2 та додаток 3 в новій редакції, що додається до додаткової угоди та договірну ціну.  
Дата публікації змін 22.03.2021 09:59  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №6 від 15.04.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 5.1 договору та викласти в такій редакції: "5.1 Строк виконання робіт відповідно до графіка до 31 жовтня 2022 року, строк виконання робіт в 2021 році до 31 травня 2021 року"  
Дата публікації змін 15.04.2021 15:28  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №7 від 14.06.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 5.1 договору та викласти в такій редакції: "5.1 Строк виконання робіт відповідно до графіка до 31 жовтня 2022 року, строк виконання робіт в 2021 році до 30 червня 2021 року"  
Дата публікації змін 14.06.2021 16:05  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Малодівицька селищна рада  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04412490  
Юридична адреса 17523, Україна, Чернігівська область, Прилуцький р-н, смт. Мала Дівиця, вул. Слобідська, 3  
Процедура закупівлі Відкриті торги  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ"  
Код ЄДРПОУ 41198044  
Юридична адреса 14000, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ПАВЛОВА, будинок 1