Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

згідно умов договору. Додаткові кошти, виділені з місцевого бюджету (бюджет розвитку) м. Чернівці, рішенням сесії Чернівецької МР від 17.03.2020 № 2090. Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 17.03.2020 року № 530-IХ, постанови КМУ від 20.03.2020 № 225. Покупець може здійснити 100% (стовідсоткову) попередню (авансову) оплату.

Реквізити договору

Сума договору 750`230.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 701`149.53 Гривня  
Сума оплати за договором 701`149.53 Гривня (з ПДВ)  
Сума оплати за договором без ПДВ 655`279.93 Гривня  
Номер договору 65  
Дата підписання 31.03.2020  
Дата початку дії 31.03.2020  
Дата завершення дії 31.12.2020  
Опубліковано
31.03.20
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
«Обладнання для анестезіології та реанімації» за кодом CPV за ДК 021:2015 – 33170000-2 (апарат штучної вентиляції легень) (НК 024:2019: 47244 – Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)
Класифікація за ДК 021:2015: 33170000-2 - Обладнання для анестезії та реанімації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв майдану 226
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2020 - 31.12.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штуки

Документи договору/змін

Підписаний контракт
ДС 65 covid-19 медхолдінг від 31.03.20.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2020 15:40
ID: 28c74b449f3548378d2ef857c8c72603
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2020 15:40
ID: ca98ccce5d3548eba4a531ba9e38a4a5
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2020 15:40
ID: ca98ccce5d3548eba4a531ba9e38a4a5
Додатки до контракту
Лист №65 КНП МЛ№1 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МР-МХ.pdf Додано в зміні №1 від 29.04.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.04.2020 11:06
ID: 03f4fb7b56364fcea9e874a8b7283bb1
Додатки до контракту
Додаткова 1 до Д 65.pdf Додано в зміні №1 від 29.04.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.04.2020 11:06
ID: 841e6284c52d48ebb2deaebf3c1bc6d6
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 29.04.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.04.2020 11:07
ID: aff9eff35cde4361b0b5263468be4d1e
Додатки до контракту
Лист Постачальника.PDF Додано в зміні №2 від 29.05.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2020 17:14
ID: 3748f546619047e1b2ae71f24b1bafeb
Додатки до контракту
Прет.pdf Додано в зміні №2 від 29.05.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2020 17:14
ID: 054326a08ee742d4aac8c4420337b235
Додатки до контракту
дод угода №2 до дог №65.pdf Додано в зміні №2 від 29.05.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2020 17:14
ID: 905b63256ff0431d8e516ae81b326a29
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 29.05.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2020 17:16
ID: fa95adc4076542f2bb06fdfafa44850c
Додатки до контракту
ДУ 3 Д 65.pdf Додано в зміні №3 від 18.06.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.06.2020 13:52
ID: 33035097514447edbdc250177d34f4f0
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 18.06.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.06.2020 13:55
ID: c848aa89143047159e76c9a709719149

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 29.04.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін на підставі п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Продовження строку дії виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. «Сторони», усвідомлюючи значення своїх дій, керуючись п. 15.2 Договору поставки № 65 від 31.03.2020 р. (далі – «Договір»), уклали дану Додаткову угоду до Договору, про наступне: 1. У зв’язку зі збільшенням строку поставки Товару, Сторони дійшли згоди: 1.1. внести зміни до п. 4.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «4.1. Товар буде поставлений строком до 31.05.2020 р. після виконання Покупцем вимог п. 3.1 Договору». 2. Решта умов Договору, які не порушені даною Додатковою угодою, залишаються незмінними та обов’язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної зі Сторін, що мають однакову юридичну силу.  
Дата публікації змін 30.04.2020 11:07  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 29.05.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Узгоджене зменшення ціни
 
Опис причини змін на підставі п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Продовження строку дії виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). «Сторони», усвідомлюючи значення своїх дій, керуючись п. 15.2 Договору поставки № 65 від 31.03.2020 р. (далі – «Договір»), уклали дану Додаткову угоду № 2 до Договору (далі – «Додаткова угода»), про наступне: 1. У зв’язку зі збільшенням строку поставки Товару, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 4.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «4.1. Товар буде поставлений строком до 18.06.2020 р.». 2. Керуючись положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-IX від 30.03.2020 р., п. 71 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» № 224 від 20.03.2020 р., згідно яких, тимчасово, на період, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), звільнено від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та/або операції з постачання на митній території України товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19): 2.1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 2.2 Договору, та викласти його у наступній редакції: «2.2. Загальна вартість Договору складає: 701 149,53 грн. (Сімсот одна тисяча сто сорок дев’ять гривень 53 копійки), без ПДВ (згідно п. 71 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України), та включає вартість Товару, упаковки, тари, маркування, завантаження, перевезення, пусконалагоджувальні роботи, нормативно-технічної (експлуатаційної) документації виробника на Товар.». 2.2. Сторони дійшли згоди внести зміни до Специфікації (Додаток №1) до Договору, та викласти її у редакції, що додається нижче. 2.3. Сторони узгодили, що у зв’язку з укладенням даної Додаткової угоди, Постачальник зобов’язується перерахувати на розрахунковий рахунок Покупця суму ПДВ у розмірі 49 080,47 грн. (Сорок дев’ять тисяч вісімдесят гривень 47 копійок), що була сплачена (нарахована) Покупцем у складі вартості визначеного Договором Товару, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати укладення цієї Додаткової угоди. 3. Решта умов Договору, які не порушені даною Додатковою угодою, залишаються незмінними та обов’язковими до виконання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної зі Сторін, що мають однакову юридичну силу.  
Дата публікації змін 29.05.2020 17:16  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 18.06.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Враховуючи, що потреба у придбанні ШВЛ апаратів у Замовника є і надалі, та продовження терміну карантинну, лист Постачальника про те, що у зв’язку з великою завантаженістю виробничих потужностей, що пов’язано з епідеміологічною ситуацією та заходами, спрямованими на подолання вірусу COVID-19, строки поставки визначеного договорами поставки № 65 від 31.03.2020 р. та № 66 від 31.03.2020 о. обладнання відтерміновано виробником для ТОВ «МЕДХОЛДІНГ». Планове прибуття на митну територію України обладнання, визначеного Договором поставки №65 від від 31.03.2020 р., а саме: Апарат штучної вентиляції легень Sl 100В, у кількості 1 шт, очікується 19.06.2020 р. Стосовно обладнання, визначеного Договором поставки № 66 від 31.03.2020 року, а саме: Апарат штучної вентиляції легень S1200, у кількості 1 шт, ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» очікує інформацію від виробника щодо дати відвантаження.Таким чином, ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» не має реальної можливості виконати поставку обладнання у визначені договорами терміни. «Сторони», керуючись положеннями п.п. 4 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали дану Додаткову угоду до Договору поставки № 65 від 31.03.2020 року (далі - «Додаткова угода» та «Договір» відповідно), про наступне: 1. С торони дійшли згоди внести зміни до п. 4.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «4.1. Товар буде поставлений строком до 02.07.2020 р.». 2. Усі інші умови Договору залишаються без змін та Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках по одному для кожної зі Сторін, які мають однакову юридичну силу, та є невід’ємною частиною Договору. 4. Дана Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і скріплення її печатками Сторін.  
Дата публікації змін 18.06.2020 13:55  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Чернівецької міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01110972  
Юридична адреса 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, 226  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДХОЛДІНГ"  
Код ЄДРПОУ 38406011  
Юридична адреса 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛІВСЬКА будинок 24 В