Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

згідно умов договору. Додаткові кошти, виділені з місцевого бюджету (бюджет розвитку) м. Чернівці, рішенням сесії Чернівецької МР від 17.03.2020 № 2090. Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 17.03.2020 року № 530-IХ, постанови КМУ від 20.03.2020 № 225. Покупець може здійснити 100% (стовідсоткову) попередню (авансову) оплату.

Реквизиты договора

Сумма договора 750`230.00 Гривна (с НДС)  
Сумма договора без НДС 701`149.53 Гривна  
Сумма оплаты по договору 701`149.53 Гривна (с НДС)  
Сумма оплаты по договору без НДС 655`279.93 Гривна  
Номер договора 65  
Дата подписания 31.03.2020  
Дата начала действия 31.03.2020  
Дата завершения действия 31.12.2020  
Опубликован
31.03.20
Подписан
Завершен
Договор был подписан и исполнен сторонами в полном объеме

Номенклатура договора

1)
«Обладнання для анестезіології та реанімації» за кодом CPV за ДК 021:2015 – 33170000-2 (апарат штучної вентиляції легень) (НК 024:2019: 47244 – Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)
ДК 021:2015: 33170000-2 - Обладнання для анестезії та реанімації
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв майдану 226
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.03.2020 - 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штуки

Документы договора/изменений

Подписать контракт
ДС 65 covid-19 медхолдінг від 31.03.20.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.03.2020 15:40
ID: 28c74b449f3548378d2ef857c8c72603
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.03.2020 15:40
ID: ca98ccce5d3548eba4a531ba9e38a4a5
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.03.2020 15:40
ID: ca98ccce5d3548eba4a531ba9e38a4a5
Дополнения к контракту
Лист №65 КНП МЛ№1 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МР-МХ.pdf Добавлено в изменения №1от29.04.2020
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.04.2020 11:06
ID: 03f4fb7b56364fcea9e874a8b7283bb1
Дополнения к контракту
Додаткова 1 до Д 65.pdf Добавлено в изменения №1от29.04.2020
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.04.2020 11:06
ID: 841e6284c52d48ebb2deaebf3c1bc6d6
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №1от29.04.2020
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.04.2020 11:07
ID: aff9eff35cde4361b0b5263468be4d1e
Дополнения к контракту
Лист Постачальника.PDF Добавлено в изменения №2от29.05.2020
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.05.2020 17:14
ID: 3748f546619047e1b2ae71f24b1bafeb
Дополнения к контракту
Прет.pdf Добавлено в изменения №2от29.05.2020
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.05.2020 17:14
ID: 054326a08ee742d4aac8c4420337b235
Дополнения к контракту
дод угода №2 до дог №65.pdf Добавлено в изменения №2от29.05.2020
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.05.2020 17:14
ID: 905b63256ff0431d8e516ae81b326a29
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №2от29.05.2020
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.05.2020 17:16
ID: fa95adc4076542f2bb06fdfafa44850c
Дополнения к контракту
ДУ 3 Д 65.pdf Добавлено в изменения №3от18.06.2020
Загружено в ЦБД Prozorro: 18.06.2020 13:52
ID: 33035097514447edbdc250177d34f4f0
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №3от18.06.2020
Загружено в ЦБД Prozorro: 18.06.2020 13:55
ID: c848aa89143047159e76c9a709719149

Изменения Договора

Изменения к договору №1от29.04.2020.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
 
Описание причины изменений на підставі п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Продовження строку дії виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. «Сторони», усвідомлюючи значення своїх дій, керуючись п. 15.2 Договору поставки № 65 від 31.03.2020 р. (далі – «Договір»), уклали дану Додаткову угоду до Договору, про наступне: 1. У зв’язку зі збільшенням строку поставки Товару, Сторони дійшли згоди: 1.1. внести зміни до п. 4.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «4.1. Товар буде поставлений строком до 31.05.2020 р. після виконання Покупцем вимог п. 3.1 Договору». 2. Решта умов Договору, які не порушені даною Додатковою угодою, залишаються незмінними та обов’язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної зі Сторін, що мають однакову юридичну силу.  
Дата публикации изменений 30.04.2020 11:07  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №2от29.05.2020.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
Согласованное уменьшение цены
 
Описание причины изменений на підставі п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Продовження строку дії виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). «Сторони», усвідомлюючи значення своїх дій, керуючись п. 15.2 Договору поставки № 65 від 31.03.2020 р. (далі – «Договір»), уклали дану Додаткову угоду № 2 до Договору (далі – «Додаткова угода»), про наступне: 1. У зв’язку зі збільшенням строку поставки Товару, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 4.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «4.1. Товар буде поставлений строком до 18.06.2020 р.». 2. Керуючись положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-IX від 30.03.2020 р., п. 71 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» № 224 від 20.03.2020 р., згідно яких, тимчасово, на період, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), звільнено від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та/або операції з постачання на митній території України товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19): 2.1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 2.2 Договору, та викласти його у наступній редакції: «2.2. Загальна вартість Договору складає: 701 149,53 грн. (Сімсот одна тисяча сто сорок дев’ять гривень 53 копійки), без ПДВ (згідно п. 71 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України), та включає вартість Товару, упаковки, тари, маркування, завантаження, перевезення, пусконалагоджувальні роботи, нормативно-технічної (експлуатаційної) документації виробника на Товар.». 2.2. Сторони дійшли згоди внести зміни до Специфікації (Додаток №1) до Договору, та викласти її у редакції, що додається нижче. 2.3. Сторони узгодили, що у зв’язку з укладенням даної Додаткової угоди, Постачальник зобов’язується перерахувати на розрахунковий рахунок Покупця суму ПДВ у розмірі 49 080,47 грн. (Сорок дев’ять тисяч вісімдесят гривень 47 копійок), що була сплачена (нарахована) Покупцем у складі вартості визначеного Договором Товару, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати укладення цієї Додаткової угоди. 3. Решта умов Договору, які не порушені даною Додатковою угодою, залишаються незмінними та обов’язковими до виконання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної зі Сторін, що мають однакову юридичну силу.  
Дата публикации изменений 29.05.2020 17:16  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №3от18.06.2020.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
 
Описание причины изменений Враховуючи, що потреба у придбанні ШВЛ апаратів у Замовника є і надалі, та продовження терміну карантинну, лист Постачальника про те, що у зв’язку з великою завантаженістю виробничих потужностей, що пов’язано з епідеміологічною ситуацією та заходами, спрямованими на подолання вірусу COVID-19, строки поставки визначеного договорами поставки № 65 від 31.03.2020 р. та № 66 від 31.03.2020 о. обладнання відтерміновано виробником для ТОВ «МЕДХОЛДІНГ». Планове прибуття на митну територію України обладнання, визначеного Договором поставки №65 від від 31.03.2020 р., а саме: Апарат штучної вентиляції легень Sl 100В, у кількості 1 шт, очікується 19.06.2020 р. Стосовно обладнання, визначеного Договором поставки № 66 від 31.03.2020 року, а саме: Апарат штучної вентиляції легень S1200, у кількості 1 шт, ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» очікує інформацію від виробника щодо дати відвантаження.Таким чином, ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» не має реальної можливості виконати поставку обладнання у визначені договорами терміни. «Сторони», керуючись положеннями п.п. 4 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали дану Додаткову угоду до Договору поставки № 65 від 31.03.2020 року (далі - «Додаткова угода» та «Договір» відповідно), про наступне: 1. С торони дійшли згоди внести зміни до п. 4.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «4.1. Товар буде поставлений строком до 02.07.2020 р.». 2. Усі інші умови Договору залишаються без змін та Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках по одному для кожної зі Сторін, які мають однакову юридичну силу, та є невід’ємною частиною Договору. 4. Дана Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і скріплення її печатками Сторін.  
Дата публикации изменений 18.06.2020 13:55  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Чернівецької міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 01110972  
Юридический адрес 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, 226  
Процедура закупки Закупка без использования электронной системы  

Информация о поставщике

Название юридического лица ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДХОЛДІНГ"  
Код ЕГРПОУ 38406011  
Юридический адрес 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛІВСЬКА будинок 24 В