Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 12.11.2019 10:56. Дата останніх змін: 15.11.2019 12:37

Комп’ютерне обладнання -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2019-11-12-000791-b-b1  
ID 3dd1c8603d80439fbb910acf47caf9fb  
Сума договору
22`994.00 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 22`994.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 19`161.67 Гривня  
Номер договору 211  
Дата підписання 12.11.2019  
Дата початку дії 12.11.2019  
Дата завершення дії 31.12.2019  
Опубліковано
12.11.19
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Комп’ютерне обладнання
Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12.11.2019 - 31.12.2019
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договор 211.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.11.2019 10:55
ID: f980bfabcfb142f892032695bc2ec0df
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.11.2019 10:56
ID: 8e115e63cce54d1bbfc25850d25a928b
Додатки до контракту
Scan-191115-0001.pdf Додано в зміні №1 від 15.11.2019
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.11.2019 12:37
ID: b34b44a801504b5bb8e56ef2d98be916
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 15.11.2019
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.11.2019 12:37
ID: 0ca1af1f30d14bc7b0ef6b92aef5f916

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 15.11.2019.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Пункт 1.1. Розділу І Договору викласти в наступній редакції: "Продавець зобов'язується у 2019 році поставити Замовникові товар (комп'ютерне обладнання), з якого системний блок та ноутбуки є основним засобом, зазначений в специфікації, яка є невід'ємною частиною договору (Додаток 1), а Покупець - прийняти і оплатити". 2. Внести зміни в Розділ ХІІ "Місцезнаходження та банківські реквізити": ЗАМОВНИК Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області 65091, м.Одеса, вул.Прохорівська, 6 р/р 35215094085697 р/р 35220294085697 р/р 35228694085697 в ДКСУ МФО 820172 Код ЄДРПОУ 38643633 Свідоцтво платника ПДВ No 200127143 ІПН 386436315523 тел. (048)779-31-86 ________________Вадим ШУЛЮК М.П. 4.Сторони дійшли згоди, що всі положення Договору, в які не було внесено зміни даною додатковою угодою залишаються незмінними. 5.Дана додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання, діє до 31.12.2019 і є невід'ємною частиною Договору від 12.11.2019 року No 211. 6.Дана додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної сторони, які мають однакову юридичну силу.  
Дата публікації змін 15.11.2019 12:37  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38643633  
Юридична адреса 65091, Україна, Одеська область, Одесса, ул. Прохоровская, 6  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи КОВАЛЬ ІРИНА ДМИТРІВНА  
Код ЄДРПОУ 2648302286  
Юридична адреса 68000, Україна, Одеська область, місто Іллічівськ, ВУЛИЦЯ 1 ТРАВНЯ будинок 1-Г квартира 121