Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

3.1. Протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Договору Підрядник приступає до виконання Робіт. 3.2. Загальний строк проведення Робіт не може перевищувати 60 (шістдесят) календарних днів з моменту підписання Договору. 3.3. Підрядник зобов’язується забезпечити виконання Робіт кваліфікованими спеціалістами з використанням необхідного технологічного обладнання, інструментів, що відповідають вимогам чинного законодавства України. 3.4. Якість виконаних Робіт повинна відповідати вимогам нормативної, технічної і експлуатаційної документації. 3.5. Відповідальність за дотримання правил техніки безпеки і охорони праці несе Підрядник, на якого покладається обов'язок проведення інструктажу з техніки безпеки та охорони праці свого персоналу перед початком виконання Робіт. Зі свого боку, Замовник зобов’язаний здійснити всі необхідні заходи для забезпечення виконання вимог з техніки безпеки та охорони праці при виконанні робіт. 3.6. Виконання Робіт посвідчується актом за примірною формою КБ-2 «Акт приймання виконаних будівельних робіт» і КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (далі – Акт), які Підрядник надає Замовнику для підписання протягом 3 (трьох) робочих днів після виконання робіт на об’єкті Замовника. 3.7. Замовник протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання Акту, за умови відсутності будь-яких зауважень щодо їх кількості та якості, надсилає Підряднику підписаний примірник Акту або вмотивовану відмову від приймання Робіт. Якщо протягом цього часу Замовник без об'єктивних причин не підписує Акт та не пред’являє Підряднику претензій, Акт вважається підписаним, а Роботи такими, що прийняті Замовником без зауважень. 3.8. У випадку наявності зауважень Замовника до виконаних Робіт у встановлений п.3.9 Договору строк Сторонами укладається двосторонній акт про виявлені недоліки та необхідні доробки із зазначенням терміну їх виконання. 3.9. При виявленні будь-яких недоліків Замовник зобов’язаний протягом 1 (одного) робочого дня повідомити Підрядника, а Підрядник протягом 2 (двох) робочих днів направити свого представника для складання акта виявлених недоліків та з’ясування причин їх виникнення. 3.10. Приймання робіт здійснюється Замовником протягом 2 (двох) робочих днів з моменту повідомлення Підрядником про закінчення Робіт.

Реквізити договору

Сума договору 199`727.87 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 166`439.89 Гривня  
Номер договору № 197  
Дата підписання 24.10.2019  
Дата початку дії 24.10.2019  
Дата завершення дії 31.12.2019  
Опубліковано
24.10.19
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
поточний ремонт частини адміністративної будівлі ТСЦ №0545 РСЦ МВС у Вінницькій області за адресою: с. Великий Митник "57км.+1000" урочище будинок 2, Хмільницького району, Вінницької області
Класифікація за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21010, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Ботанічна, буд.24
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2019
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 роботи

Документи договору/змін

Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.10.2019 17:00
ID: 88ac268b33bd444eb2b7cdf49c7d49d9

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Регіональний сервісний центр МВС у Вінницькій області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40112249  
Юридична адреса 21010, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Ботанічна, 24  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК-А"  
Код ЄДРПОУ 31415124  
Юридична адреса 21007, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА будинок 79 квартира 2