Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 27.12.2025 15:33. Дата останніх змін: 27.12.2025 15:42

Канцелярські товари -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2025-12-27-001872-a-b1  
ID e0553187c3bc45ea89ff334d89e231cf  
Сума договору
7`078.00 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 7`078.00 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 92  
Дата підписання 23.12.2025  
Дата початку дії 23.12.2025  
Дата завершення дії 31.12.2025  
Опубліковано
27.12.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Канцелярські товари
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32000, Україна, Хмельницька область, м. Городок, вул. Грушевського, 51
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 325 штука

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ освіти, молоді та спорту Городоцької міської ради Хмельницької області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41932978  
Юридична адреса 32000, Україна, Хмельницька область, Городок, вул.Грушевського, 51  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ФОП Шостак Ірина Павлівна  
Код ЄДРПОУ 2875317186  
Юридична адреса 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Заводська, буд. 63/1