Договір опубліковано 25.12.2025 15:54. Дата останніх змін: 25.12.2025 15:54
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (офісне приладдя ) -
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2025-12-25-012276-a-c1 | |
| ID | 4334bf4a50e44b59a2d2b628efc88562 |
Сума договору
643.00 Гривня
Реквізити договору
| Сума договору | 643.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Номер договору | 596 | |
| Дата підписання | 24.12.2025 | |
| Дата початку дії | 24.12.2025 | |
| Дата завершення дії | 31.12.2025 |
Опубліковано
25.12.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано
Номенклатура договору
| 1) |
календар перекедний
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
| 2) |
файл а4
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
| 3) |
скоби
Класифікація за ДК 021:2015: 30197110-0 - Скоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
| 4) |
ручка
Класифікація за ДК 021:2015: 30192121-5 - Кулькові ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 5) |
ножиці
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 6) |
фарба штемпельна
Класифікація за ДК 021:2015: 30192110-5 - Чорнила та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЕНИГОРОДСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" ЗВЕНИГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗВЕНИГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 02005384 |
| Юридична адреса | 20202, Україна, Черкаська область, Звенигородський р-н місто Звенигородка, вул.Героїв Небесної Сотні будинок 79-В |
| Процедура закупівлі | Закупівля без використання електронної системи |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | КРАМАР ЛЮДМИЛА КИРИЛІВНА |
| Код ЄДРПОУ | 1620204447 |
| Юридична адреса | 20200, Україна, Черкаська область, Звенигородський р-н місто Звенигородка ВУЛ. ПРОЛЕТАРСЬКА будинок 55 |