Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 25.12.2025 15:54. Дата останніх змін: 25.12.2025 15:54

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (офісне приладдя ) -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2025-12-25-012276-a-c1  
ID 4334bf4a50e44b59a2d2b628efc88562  
Сума договору
643.00 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 643.00 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 596  
Дата підписання 24.12.2025  
Дата початку дії 24.12.2025  
Дата завершення дії 31.12.2025  
Опубліковано
25.12.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
календар перекедний
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
2)
файл а4
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
3)
скоби
Класифікація за ДК 021:2015: 30197110-0 - Скоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
4)
ручка
Класифікація за ДК 021:2015: 30192121-5 - Кулькові ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
5)
ножиці
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
6)
фарба штемпельна
Класифікація за ДК 021:2015: 30192110-5 - Чорнила та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЕНИГОРОДСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" ЗВЕНИГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗВЕНИГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02005384  
Юридична адреса 20202, Україна, Черкаська область, Звенигородський р-н місто Звенигородка, вул.Героїв Небесної Сотні будинок 79-В  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи КРАМАР ЛЮДМИЛА КИРИЛІВНА  
Код ЄДРПОУ 1620204447  
Юридична адреса 20200, Україна, Черкаська область, Звенигородський р-н місто Звенигородка ВУЛ. ПРОЛЕТАРСЬКА будинок 55