Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 24.12.2025 13:12. Дата останніх змін: 24.12.2025 13:12

Канцелярське приладдя різне -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2025-12-24-010552-a-b1  
ID 8590852a57b04157908b51a30b3a12f1  
Сума договору
84`460.00 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 84`460.00 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 349-25  
Дата підписання 23.12.2025  
Дата початку дії 23.12.2025  
Дата завершення дії 31.12.2025  
Опубліковано
24.12.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Канцелярське приладдя різне
Класифікація за ДК 021:2015: 39260000-2 - Секційні лотки та канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Вороного Юрія, 55
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4415 штука

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40346926  
Юридична адреса 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Вороного Юрія, 55  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи КИРИЛЮК ЛЮДМИЛА БОРИСІВНА  
Код ЄДРПОУ 3093222626  
Юридична адреса 12441, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н селище Новогуйвинське , вул.Миру будинок 11А квартира 10