Договір опубліковано 22.12.2025 16:10. Дата останніх змін: 22.12.2025 16:10
Обкладинка картонна «Справа», формат А3, для архіву, код за ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 30197600-2 – Оброблені папір і картон) -
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2025-12-22-018761-a-c1 | |
| ID | 82d277ad48cb4ea4bfc08d7ec2151290 |
Сума договору
9`500.00 Гривня
Реквізити договору
| Сума договору | 9`500.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Номер договору | 162 | |
| Дата підписання | 18.12.2025 | |
| Дата початку дії | 18.12.2025 | |
| Дата завершення дії | 31.12.2025 |
Опубліковано
22.12.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано
Номенклатура договору
| 1) |
Обкладинка картонна «Справа», формат А3, для архіву
Класифікація за ДК 021:2015: 30197600-2 - Оброблені папір і картон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63523, Україна, Харківська область, Чугуївський район, с-ще Новопокровка, вул. Дворянська, 9а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штука
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Новопокровська селищна рада Чугуївського району Харківської області |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 04396874 |
| Юридична адреса | 63523, Україна, Харківська область, Чугуївський район, селище Новопокровка, вулиця Дворянська, 9А |
| Процедура закупівлі | Закупівля без використання електронної системи |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКА МІСЬКА ДРУКАРНЯ" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| Код ЄДРПОУ | 02470632 |
| Юридична адреса | 63503, Україна, Харківська область, місто Чугуїв, ВУЛИЦЯ СТАРОНІКОЛЬСЬКА будинок 32 |