Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 19.12.2025 23:44. Дата останніх змін: 20.12.2025 00:02

папір А4 офісний -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2025-12-19-024976-a-c1  
ID 96a8ee9289c24cf3a1f5182cf32df315  
Сума договору
1`200.00 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 1`200.00 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору ППЗ-082814  
Дата підписання 19.12.2025  
Дата початку дії 19.12.2025  
Дата завершення дії 31.12.2025  
Опубліковано
19.12.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
папір А4 офісний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35603, Україна, Рівненська область, м.Дубно, вул.Кирила і Мефодія, 16
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління соціального захисту населення Дубенської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 05431220  
Юридична адреса 35600, Україна, Рівненська область, місто Дубно, вул. Кирила та Мефодія, 16  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ФОП Зайцева Вікторія Романівна  
Код ЄДРПОУ 2856714482  
Юридична адреса 35603, Україна, Рівненська область, м.Дубно, вул.Скарбова, 8