Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 28.02.2019 12:25. Дата останніх змін: 09.04.2024 09:29

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Успенській 9-Б в с. Болгарка Роздільнянського району - будівництво -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2019-01-18-003931-c-b1  
ID 1a37b538d4184a1c84b591da75637091  
Сума договору
8`457`686.11 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 8`457`686.11 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 7`048`071.76 Гривня  
Сума оплати за договором 7`635`403.84 Гривня (з ПДВ)  
Сума оплати за договором без ПДВ 6`362`836.53 Гривня  
Причини розірвання договору за згодою сторін. ДУ підписана та розміщена на майданчику 14.12.23, але з технічною проблемою підпису цієї закупівлі на майданчику тільки 11.01.24 з'явилась можливість підпису після звернення до тех.служби Zakupivli pro.  
Номер договору 6  
Дата підписання 26.02.2019  
Дата початку дії 26.02.2019  
Дата завершення дії 31.05.2019  
Опубліковано
28.02.19
Договір підписано
Дію договору припинено
Договір був підписаний та діяв, але був достроково припинений

Номенклатура договору

1)
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Успенській 9-Б в с. Болгарка Роздільнянського району - будівництво
Класифікація за ДК 021:2015: 45215000-7 - Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67471, Україна, Одеська область, с. Болгарка Роздільнянського району, вул. Успенська 9-Б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.05.2019
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договор Болгарка.PDF
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.02.2019 12:23
ID: c149c7c1eaa240f1a749b8fed55cb860
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.02.2019 12:25
ID: 8ad8ccd95f764bae9501968f22b9c102
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.02.2019 12:25
ID: 8ad8ccd95f764bae9501968f22b9c102
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.02.2019 12:25
ID: 8ad8ccd95f764bae9501968f22b9c102
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.02.2019 12:25
ID: 8ad8ccd95f764bae9501968f22b9c102
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.02.2019 12:25
ID: 8ad8ccd95f764bae9501968f22b9c102
Додатки до контракту
Додаткова угода_1.pdf Додано в зміні №1 від 21.03.2019
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.03.2019 12:41
ID: ecdbbc42e97c4c2ba64053f2f0f0c7ac
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 21.03.2019
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.03.2019 12:41
ID: cd679d699e744545814ab9d411356e0b
Додатки до контракту
ду №2 дог 6.PDF Додано в зміні №2 від 10.06.2019
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.06.2019 15:54
ID: 7e4548c0a91f42da994475dd562fa428
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 10.06.2019
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.06.2019 15:55
ID: 444b91002d334393889a4075b7c66d1d
Додатки до контракту
ДУ 3. до Договору 6_Болгарка.pdf Додано в зміні №3 від 21.08.2019
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.08.2019 12:20
ID: d298197d7aa64d658ac5dc333ab9c616
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 21.08.2019
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.08.2019 12:21
ID: 398cf981c8364a0da3fe1297b29a51ab
Додатки до контракту
SCAN0007.PDF Додано в зміні №4 від 01.06.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.06.2020 17:05
ID: 5b270bd89d8945ee8ba6ee5cc05799f0
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №4 від 01.06.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.06.2020 17:08
ID: 154b2e6475e146e1b05b458b08f64bf2
Додатки до контракту
SCAN0002.PDF Додано в зміні №5 від 28.08.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.09.2020 13:52
ID: 5a0fc89506ac4785ad361742d635c4a2
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №5 від 28.08.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.09.2020 13:54
ID: 8246bd1ee2e04dbfa95389dc178260c7
Додатки до контракту
Д.У. № 3 до Договору № 6.PDF Додано в зміні №6 від 08.12.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2020 16:31
ID: 42f8aa2b242d4f42bda91d8ebec0f8cd
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №6 від 08.12.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2020 16:31
ID: 7d5384b476484f6c9067ada524fabed7
Додатки до контракту
Д.У. № 4 до Договору 6.PDF Додано в зміні №7 від 28.12.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.12.2020 10:18
ID: 917b141aef854d1b8ccf971b047636ac
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №7 від 28.12.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.12.2020 10:20
ID: 24f4aa245dc84fe48fe93934ba0a8115
Додатки до контракту
Д.У. № 4 від 28.12.20.PDF Додано в зміні №8 від 29.12.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.01.2021 10:47
ID: 1a35c88ec4ef4e37a7e3a173c00b7f31
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №8 від 29.12.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.01.2021 10:48
ID: c7c0c34dea604480a138a5e3907b5e12
Додатки до контракту
ДУ №5 від 31.12.2021.pdf Додано в зміні №9 від 31.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.01.2022 13:37
ID: 9d8cc5f5527643d194605506f2fedc5b
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №9 від 31.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.01.2022 13:39
ID: b4a80307148b4a8d83b656e1f94476e3
Нетипізований документ
ДУ 6 до 6 від 26.02.19 Болгарка.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.01.2024 16:29
ID: 7667a01dbe3643568bdf3cf9dac9a162

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 21.03.2019.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Внесення змін у відповідності до ст. 36 Закону "Про публічні закупівлі", а саме: п. 3 ч. 4 покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Підстава: Рішення обласної ради від 22.02.2019 № 941-VII "Про внесення змін до рішення обласної ради від 21 грудня 2018 року № 913-VII "Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік" та ст. 23 Бюджетного кодексу України. Постанова КМУ № 983 "Порядок надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості". Інформація про зміни: - Фінансування на 2019 рік у сумі 8 457 686,11 грн., з них 10% cпівфінансувавння у сумі 845 768,61 гривень з рахунку № 35426149005967, МФО 828011, ГУ ДКСУ та 90% фінансування за рахунок субвенції у сумі 7 611 917,50 гривень з рахунку № 35425149705967 МФО 828011, ГУ ДКСУ; - Внести зміни до розділу VI "Порядок здійснення оплати", а саме п. 6.1 доповнити таким змістом: "Замовник" перераховує "Підряднику" аванс на придбання матеріалів у розмірі 30% від вартості договору, а саме - 2 537 305,83 грн. (Два мільйони п'ятсот тридцять сім тисяч триста п'ять гривень 31 копійок), у тому числі ПДВ (20%) - 422 884,31 грн. (Чотириста двадцять дві тисячі вісімсот вісімдесят чотири гривні 31 копійка) по об'єкту: "Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Успенській, 9-Б, в с. Болгарка Роздільнянського району - будівництво"... - Усі інші умови договору залишаються без змін.  
Дата публікації змін 22.03.2019 12:41  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 10.06.2019.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Внести зміни до розділу X договору, та продовжити термін дії договору до 31 серпня 2019 року, а саме викласти п.10.1 в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.08.2019 року та до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань.  
Дата публікації змін 10.06.2019 15:55  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 21.08.2019.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Підстава: Рішення обласної ради від 22.02.2019 №941-VII «Про внесення змін до рішення обласної ради від 21 грудня 2018 року №913-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік» зі змінами та ст. 23 Бюджетного кодексу України, ЗУ «Про публічні закупівлі». Постанова КМУ №983 «Порядок надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості». Фінансування на 2019 рік у сумі 8 457 686,11 грн. з них:10% співфінансування у сумі – 845 768,61 гривень з рахунку №35426149005967, МФО 828011, ГУ ДКСУ та 90% фінансування за рахунок субвенції державного бюджету у сумі - 7 611 917,50 гривень з рахунку №35425149705967 МФО 828011 ГУ ДКСУ. 2. Внести зміни до п.3.1 розділу III «Ціна договору» та викласти в наступній редакції: «Ціна договору становить 8 457 686,11 (Вісім мільйонів чотириста п’ятдесят сім тисяч гривень шістсот вісімдесят шість гривень 11 копійок) гривень. З них фінансування за рахунок субвенції державного бюджету у сумі -7 611 917,50 гривень з них по КЕКВ 3122 передбачено фінансування на будівництво амбулаторії та вмонтоване устаткування у сумі – 7 372 244,33 гривень та по КЕКВ 3110 передбачено фінансування у сумі 239 673,17 гривень на невмонтоване устаткування та меблі, також передбачено співфінансування відповідно умовам КМУ №983 у сумі – 845 768,61 гривень. 3.Внести зміни до розділу X договору, та продовжити термін дії договору до 31 грудня 2019 року, а саме викласти п.10.1 в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2019 року та до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань». 4.Усі інші умови договору №6 від 26 лютого 2019 року, відповідно п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», залишаються без змін. 5. Додаткова угода складена у двох примірниках та набирає чинності з моменту підписання сторонами. Додатки до даної Додаткової угоди є невід’ємною частиною: 1) Додаток №1 – «Календарний графік виконання робіт»; 2) Додаток №2 – «План фінансування робіт»  
Дата публікації змін 23.08.2019 12:21  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 01.06.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Внесено зміни в банківськи реквізити сторін,клендарний графік,план фінансування робіт.  
Дата публікації змін 01.06.2020 17:08  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №5 від 28.08.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Внести зміни: 1.Пункт 10.1. Розділу 10 "Строк дії Договору" Договору викласти в наступній редакції: "Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2020 року та до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань"; 2.Розділ 13 "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" Договору, а саме, доповнити реквізити Замовника: р/р UA398201720344241009152005967 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172  
Дата публікації змін 02.09.2020 13:54  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №6 від 08.12.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Внесення змін у преамбулі до основного Договору  
Дата публікації змін 08.12.2020 16:31  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №7 від 28.12.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Подовження строку виконання Договору  
Дата публікації змін 28.12.2020 10:20  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №8 від 29.12.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Подовження строків виконання договірних зобовьязань  
Дата публікації змін 16.01.2021 10:48  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №9 від 31.12.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Внесення змін до преамбули Договору Внесення змін до п.10.1 р.Х Договору  
Дата публікації змін 06.01.2022 13:39  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41485381  
Юридична адреса 65107, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83  
Процедура закупівлі Відкриті торги  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВ "КБК ФОРТІС"  
Код ЄДРПОУ 42169480  
Юридична адреса 65003, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Отамана Чепіги, буд. 29/1-А, приміщення 101