Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Закупівля здійснюється за рахунок донору

Реквізити договору

Сума договору 292`998`016.30 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 244`165`013.58 Гривня  
Номер договору 06/06/1  
Дата підписання 06.06.2025  
Дата початку дії 06.06.2025  
Дата завершення дії 31.12.2025  
Опубліковано
23.05.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Закупівля будівельних робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт будівлі лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні "Охматдит" МОЗ України за адресою вул. В. Чорновола, буд. 28/1-Р в Шевченківському районі м. Києва, пошкодженого внаслідок збройної агресії рф" (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Класифікація за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 244165013.58 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договір 06-06-1 від 06.06.2025-1-100.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.06.2025 12:14
ID: cec545bb78e84ddda9e072d9ab20f290
Підписаний контракт
Договір 06-06-1 від 06.06.2025-211-339.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.06.2025 12:14
ID: ccaf8d71af3c4aad8084999a4216a33b
Підписаний контракт
Договір 06-06-1 від 06.06.2025-101-210.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.06.2025 12:14
ID: 3c279f9533cd47b0a0cf7a7cf5e2cc27
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.06.2025 12:15
ID: 8c047523128247818722fbeee1f95a1a
Додатки до контракту
ДУ №1 до Договору 06-06-1 від 06.06.25.pdf Додано в зміні №1 від 17.09.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.09.2025 09:41
ID: ef9c9fe81d2341648beaec5d17170146
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 17.09.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.09.2025 09:42
ID: 705dff8325df425289a6cd9cf8bf0720
Додатки до контракту
ДУ №2 до Договору 06-06-1 від 06.06.25.pdf Додано в зміні №2 від 19.09.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.09.2025 09:07
ID: 48f501b8bd974806a5365c766cb0b88a
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 19.09.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.09.2025 09:07
ID: 9dbcfe3f93524e34bace031ad50c71e6
Додатки до контракту
ДУ №3 до Договору 06-06-1 від 06.06.25.pdf Додано в зміні №3 від 28.10.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.10.2025 15:14
ID: b74b07c11aec4020a50ed9d398264dd7
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 28.10.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.10.2025 15:16
ID: 6ded7c1498244ac5a6b9812af4e6ec48

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 17.09.2025.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін На підставі Наказів МОЗ України № 734 від 28.04.2025 та №1246 від 07.08.2025 у зв’язку з реорганізацією шляхом перетворення відбулася зміна організаційно-правової форми Замовника з Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України (код ЄДРПОУ 01994089), на Державне некомерційне підприємство «Національна дитяча спеціалізована лікарня «Охматдит» МОЗ України» (код ЄДРПОУ 01994089). Новостворена організація Державне некомерційне підприємство «Національна дитяча спеціалізована лікарня «Охматдит» МОЗ України» є правонаступником усіх прав та обов’язків Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України на підставі ст. 108 ЦКУ, Статуту та Наказу МОЗ України № 734 від 28.04.2025.  
Дата публікації змін 18.09.2025 09:42  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 19.09.2025.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та п.п. 18.2., 27.5. Договору, Сторони погодили: Викласти п. 3.8. Договору у новій редакції: «3.8. Платник має право перерахувати Підряднику аванс за Договором у розмірі до 30 (тридцяти) відсотків від Договірної ціни за Договором. Підрядник для отримання авансу повинен звернутись до Замовника та Платника з відповідним письмовим запитом. При цьому, з метою ефективного, результативного і цільового використання коштів Підрядник, у письмовому запиті до Замовника та Платника щодо отримання авансу, обґрунтовує необхідність отримання авансу, надає розрахунок потреби, перелік і строки постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, на які буде використано наданий аванс, та робіт, які Підрядник зобов’язується виконати протягом строку виконання будівельних робіт. Замовник та Платник протягом 5 календарних днів з моменту отримання такого письмового запиту розглядають його, і надають письмову відповідь щодо погодження, або відмови у наданні такого авансу. Виключними доказами використання Підрядником одержаного авансу є підписані Сторонами акти приймання виконаних будівельних робіт (за формою КБ-2в) і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за формою КБ-3). У разі не використання Підрядником одержаного авансу протягом строку дії договору, Підрядник невідкладно повертає суму невикористаного авансу на розрахунковий рахунок Платника».  
Дата публікації змін 23.09.2025 09:08  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 28.10.2025.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та п.п. 18.2., 27.5. Договору, Сторони погодили: Викласти п. 3.8. Договору у новій редакції: «3.8. Платник має право перерахувати Підряднику аванс за Договором у розмірі до 40 (сорока) відсотків від Договірної ціни за Договором. Підрядник для отримання авансу повинен звернутись до Замовника та Платника з відповідним письмовим запитом. При цьому, з метою ефективного, результативного і цільового використання коштів Підрядник, у письмовому запиті до Замовника та Платника щодо отримання авансу, обґрунтовує необхідність отримання авансу, надає розрахунок потреби, перелік і строки постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, на які буде використано наданий аванс, та робіт, які Підрядник зобов’язується виконати протягом строку виконання будівельних робіт. Замовник та Платник протягом 5 календарних днів з моменту отримання такого письмового запиту розглядають його, і надають письмову відповідь щодо погодження, або відмови у наданні такого авансу. Виключними доказами використання Підрядником одержаного авансу є підписані Сторонами акти приймання виконаних будівельних робіт (за формою КБ-2в) і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за формою КБ-3). У разі не використання Підрядником одержаного авансу протягом строку дії договору, Підрядник невідкладно повертає суму невикористаного авансу на розрахунковий рахунок Платника».  
Дата публікації змін 28.10.2025 15:16  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01994089  
Юридична адреса 01135, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 28/1  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"  
Код ЄДРПОУ 21650831  
Юридична адреса , Україна, Київська область, Вишгород, 07300, Київська обл., Вишгородський район, місто Вишгород, ВУЛИЦЯ ШЛЮЗОВА, будинок 4