Договір опубліковано 25.04.2025 09:42. Дата останніх змін: 02.05.2025 08:45
ЦОЗ-25Т_124_ЕК: Код ДК 021:2015 - 15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (Повидло яблучне, стерилізоване, ґатунок вищий, ДСТУ 6072,Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494,Паста томатна 25%, сорт перший) -
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2025-04-22-001129-a-a1 | |
| ID | 642eb07b3e2d47c8b84a4e7688f99048 |
Сума договору
60`030.00 Гривня
Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 3 (трьох) робочих днів з дати надання письмової рознарядки (заявки) ПОКУПЦЕМ. Строк (термін) придатності ТОВАРУ на момент поставки ОТРИМУВАЧУ– не менше 80 % (вісімдесят відсотків) від загального строку (терміну) придатності визначеного виробником, та при умові його зберігання відповідно до встановлених чинним законодавством норм та правил. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної пунктом 7.2. Договору, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу: cozpom@uz.gov.ua повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ
Реквізити договору
| Сума договору | 60`030.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Сума договору без ПДВ | 50`025.00 Гривня | |
| Номер договору | ЦОЗ/ТН-2179 | |
| Дата підписання | 01.05.2025 | |
| Дата початку дії | 01.05.2025 | |
| Дата завершення дії | 31.12.2025 |
Опубліковано
25.04.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано
Номенклатура договору
| 1) |
Повидло яблучне, стерилізоване, ґатунок вищий, ДСТУ 6072, 1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Дніпровська клінічна лікарня на залізничному транспорті
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 56.4 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 кілограм
|
| 2) |
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Дніпровська клінічна лікарня на залізничному транспорті
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 62.4 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 кілограм
|
| 3) |
Паста томатна 25%, сорт перший, банка скляна, 1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Дніпровська клінічна лікарня на залізничному транспорті
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 97.5 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 180 кілограм
|
Документи договору/змін
![]() |
Підписаний контракт
ЦОЗ-ТН-2179.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.05.2025 08:45
ID: 9f7cf72136d345d2825d6f0b5dcea47a
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.05.2025 08:45
ID: d284b377e27747bdb4feb9e0c6789724
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 40081352 |
| Юридична адреса | Україна, Київська область, Київ |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДУКТЛАЙН" |
| Код ЄДРПОУ | 44922564 |
| Юридична адреса | 49033, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Хмельницького Богдана, будинок 139 |
