Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 11.04.2025 15:30. Дата останніх змін: 04.06.2025 10:20

Стіл робочий з шухлядами -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2025-04-08-012172-a-b1  
ID 99587464033147a196fe1e82e491deda  
Сума договору
340`000.00 Гривня

Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі видаткової накладної та наданих товаросупровідних документів. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи неналежного оформлення інших супровідних документів на товар. Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватися Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі. Приймання Товару за кількістю здійснюється у світлу пору доби у присутності представника Постачальника відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965. № П-6, а за якістю відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25 квітня 1966р. № П-7. Учасник вносить забезпечення виконання Договору згідно оголошення №____________, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу ___ ________ 2025 року, в якій Учасника визнано переможцем. Забезпеченням виконання Договору є грошові кошти в сумі , що становить 5% відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю, що перераховуються на р/р UA 978201720355169004000005318, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Біла Церква, код ЄДРПОУ 08167863. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі _______, код _________ за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»». Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання Договору надається Замовнику не пізніше дати укладання Договору.

Реквізити договору

Сума договору 340`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 340`000.00 Гривня  
Номер договору 218  
Дата підписання 16.04.2025  
Дата початку дії 16.04.2025  
Дата завершення дії 31.12.2025  
Опубліковано
11.04.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Стіл письмовий МЕБЛІ ТЕХНОСТИЛЬ (П362), прямокутний, ЛДСП, 1200х600х750мм
Класифікація за ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 1700 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договір_218.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.04.2025 11:18
ID: 67d125408a614d0c9907dd3ebec1a7cb
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.04.2025 11:18
ID: bca05e13cce9481fbf7dd8f32c579a6c

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 08167863  
Юридична адреса 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, Київська обл., місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ЯРМАРКОВА, будинок 1  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ФОП "Цилюрик Антоніна Андріївна"  
Код ЄДРПОУ 2893004003  
Юридична адреса 39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вул.Герасимовича Академіка будинок 44