Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 08.04.2025 16:56. Дата останніх змін: 18.04.2025 11:50

Послуги із заправки та відновлення картриджів, технічного обслуговування і ремонту периферійного обладнання -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2025-03-25-011221-a-b1  
ID 236df86bebb44488b607a0a4de6c28f4  
Сума договору
609`605.00 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 609`605.00 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 102/25  
Дата підписання 18.04.2025  
Дата початку дії 18.04.2025  
Дата завершення дії 31.12.2025  
Опубліковано
08.04.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Послуги із заправки картриджів та туб
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницька область, згідно Додатку №1 до тендерної документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1545 послуга
2)
Послуги з відновлення картриджів
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницька область, згідно Додатку №1 до тендерної документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 812 послуга
3)
Послуги з технічного обслуговування та ремонту периферійних пристроїв
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницька область, згідно Додатку №1 до тендерної документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 195 послуга

Документи договору/змін

Нетипізований документ
Договір
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.04.2025 11:34
ID: bc0da7973a3f44adad99b71c97eff385
Повідомлення
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.04.2025 11:44
ID: d472ace26de84c208a35baa7d2972338

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 13322403  
Юридична адреса 21005, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Зодчих,22  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ФОП Гончарук Володимир Петрович  
Код ЄДРПОУ 2880005814  
Юридична адреса 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Константиновича 46/30