Договір опубліковано 08.04.2025 16:56. Дата останніх змін: 18.04.2025 11:50
Послуги із заправки та відновлення картриджів, технічного обслуговування і ремонту периферійного обладнання -
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2025-03-25-011221-a-b1 | |
| ID | 236df86bebb44488b607a0a4de6c28f4 |
Сума договору
609`605.00 Гривня
Реквізити договору
| Сума договору | 609`605.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Номер договору | 102/25 | |
| Дата підписання | 18.04.2025 | |
| Дата початку дії | 18.04.2025 | |
| Дата завершення дії | 31.12.2025 |
Опубліковано
08.04.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано
Номенклатура договору
| 1) |
Послуги із заправки картриджів та туб
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницька область, згідно Додатку №1 до тендерної документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1545 послуга
|
| 2) |
Послуги з відновлення картриджів
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницька область, згідно Додатку №1 до тендерної документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 812 послуга
|
| 3) |
Послуги з технічного обслуговування та ремонту периферійних пристроїв
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницька область, згідно Додатку №1 до тендерної документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 195 послуга
|
Документи договору/змін
![]() |
Нетипізований документ
Договір
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.04.2025 11:34
ID: bc0da7973a3f44adad99b71c97eff385
|
![]() |
Повідомлення
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.04.2025 11:44
ID: d472ace26de84c208a35baa7d2972338
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 13322403 |
| Юридична адреса | 21005, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Зодчих,22 |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | ФОП Гончарук Володимир Петрович |
| Код ЄДРПОУ | 2880005814 |
| Юридична адреса | 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Константиновича 46/30 |
