Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 14.01.2025 13:00. Дата останніх змін: 01.08.2025 10:12

Сервери -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2025-01-03-003594-a-b1  
ID 42504795ea0044828001bf4dbefb69c2  
Сума договору
1`038`520.80 Гривня

Місце поставки товару – 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ» (на умовах DDP, Інкотермс-2010) Обсяг закупівлі – 1 найменувань (2 шт.) 1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua З питань, які стосуються технічної специфікації - Шведюк Юлія Борисівна – провідний економіст з МТЗ, тел. 048-7388236, e-mail: u.shvediuk@imtp.ua 5. Вид предмета закупівлі: товар. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Сервери 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Сервери», за кодом ДК 021:2015 - 48820000-2 8. Кількість товарів, робіт послуг: 1 найменування (2 шт.) 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ» 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.06.2025 року, протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 865 517,50 (вісімсот шістдесят п’ять тисяч п’ятсот сімнадцять грн 50 коп) грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.01.2025 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.

Реквізити договору

Сума договору 1`038`520.80 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 865`434.00 Гривня  
Сума оплати за договором 1`038`520.80 Гривня (з ПДВ)  
Сума оплати за договором без ПДВ 865`434.00 Гривня  
Номер договору 25/16-Т  
Дата підписання 27.01.2025  
Дата початку дії 27.01.2025  
Дата завершення дії 30.06.2025  
Опубліковано
14.01.25
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
Сервери
Класифікація за ДК 021:2015: 48820000-2 - Сервери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договір 25_16-Т.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.01.2025 09:52
ID: 5a74c6cd98444832a18a9d3e6df0047f
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.08.2025 10:12
ID: 9f43b823b9d046ce9896ecc9e38ac11f
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.01.2025 09:53
ID: 9f43b823b9d046ce9896ecc9e38ac11f

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01125672  
Юридична адреса Україна  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"  
Код ЄДРПОУ 40733799  
Юридична адреса 02095, Україна, Київська область, Київ, КНЯЖИЙ ЗАТОН, буд.16-А, офіс 99