Договір опубліковано 09.12.2024 12:26. Дата останніх змін: 31.12.2024 14:07
Лот 2 - Внутрішнє оздоблення пасажирського вагону -
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2024-11-19-011351-a-b2 | |
| ID | ded1450adcf240e8ac984ff79807d562 |
Сума договору
348`435.30 Гривня
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-11-19-009611-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0433_ВО) ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Внутрішнє оздоблення пасажирського вагону) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 126 119,04 грн без ПДВ (чотири мільйони сто двадцять шість тисяч сто дев'ятнадцять гривень 04 копійок), в т.ч.: Лот № 1 – 1 432 032,00 грн без ПДВ (один мільйон чотириста тридцять дві тисячі тридцять дві гривні 00 копійок); Лот № 2 – 360 914,70 грн без ПДВ (триста шістдесят тисяч дев’ятсот чотирнадцять гривень 70 копійок); Лот № 3 – 1 693 094,00 грн без ПДВ (один мільйон шістсот дев’яносто три тисячі дев’яносто чотири гривні 00 копійок); Лот № 4 – 321 958,14 грн без ПДВ (триста двадцять одна тисяча дев’ятсот п’ятдесят вісім гривень 14 копійок); Лот № 5 – 110 145,00 грн без ПДВ (сто десять тисяч сто сорок п’ять гривень 00 копійок); Лот № 6 – 207 975,20 грн без ПДВ (двісті сім тисяч дев’ятсот сімдесят п’ять гривень 20 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024-2025 років (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.11.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот № 1 – 42 960,96 грн. (сорок дві тисячі дев'ятсот шістдесят гривень 96 копійок) Лот № 2 – не вимагається Лот № 3 –50 792,82 грн. (п'ятдесят тисяч сімсот дев'яносто дві гривні 82 копійок) Лот № 4 – не вимагається Лот № 5 – не вимагається Лот № 6 – не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
Реквізити договору
| Сума договору | 348`435.30 Гривня (без ПДВ) | |
| Номер договору | ПК/МТЗ/24694/Ю | |
| Дата підписання | 30.12.2024 | |
| Дата початку дії | 30.12.2024 | |
| Дата завершення дії | 31.12.2025 |
Опубліковано
09.12.24
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано
Номенклатура договору
| 1) |
Ракушка під ручку-поручень 340х166х64
Класифікація за ДК 021:2015: 34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 84 штука
|
| 2) |
Панель важеля ручного гальма 550х115х52
Класифікація за ДК 021:2015: 34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 42 штука
|
| 3) |
Ракушка під ручку вхідної двері 230х130х38
Класифікація за ДК 021:2015: 34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 64 штука
|
| 4) |
Ракушка під фіксатор відкидного майданчика 680х180х35
Класифікація за ДК 021:2015: 34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 126 штука
|
| 5) |
Наличник під стоп-кран 376х200х52
Класифікація за ДК 021:2015: 34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 116 штука
|
| 6) |
Полиця туалету велика 500х120х110
Класифікація за ДК 021:2015: 34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 84 штука
|
Документи договору/змін
![]() |
Підписаний контракт
дог1.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.12.2024 14:06
ID: ea51ed3a5f174177a0613462c37d9b0d
|
![]() |
Підписаний контракт
дог2.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.12.2024 14:06
ID: 6ca09fc1bce046e1b3763ba72d69841a
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.12.2024 14:07
ID: e5dbdfe3acac41fb9b7f6f6c6e0e1e7c
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 41022900 |
| Юридична адреса | Україна |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ" |
| Код ЄДРПОУ | 42113176 |
| Юридична адреса | Україна |
