Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 16.11.2024 20:17. Дата останніх змін: 03.01.2025 22:11

Придбання меблів для їдальні, меблів для зберігання одягу та інвентарю (на основі CPV за ДК 021:2015 – 39140000-5 - Меблі для дому) -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2024-11-01-010716-a-b1  
ID 382178cc040446acb90de9ef031a48f3  
Сума договору
150`884.00 Гривня

категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, місцезнаходження Замовника - Україна, 51940, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, БУЛЬВАР ГЕРОЇВ, будинок 20, закупівля товару відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями). Придбання товару (не монтованого обладнання (товару)) Замовник здійснює в межах проекту про об’єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку будівлі комунального закладу «Ліцей №30» Кам’янської міської ради, за адресою: бульвар Героїв, будинок 20, місто Кам’янське, Дніпропетровська область» Коригування.

Реквізити договору

Сума договору 150`884.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 125`736.67 Гривня  
Сума оплати за договором 150`884.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума оплати за договором без ПДВ 125`736.67 Гривня  
Номер договору 36ВТ  
Дата підписання 28.11.2024  
Дата початку дії 28.11.2024  
Дата завершення дії 31.12.2024  
Опубліковано
16.11.24
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
Шафа одягова металева (для персоналу),ШО-300/2 (або аналог); ( маса=0)
Класифікація за ДК 021:2015: 39143200-8 - Меблі для їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51939, Україна, Дніпропетровська область, м. Камʼянське, , бульвар Героїв, будинок 20
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 штука
2)
Стіл для прийому їжі 1150х800 (для персоналу); ( маса=0)
Класифікація за ДК 021:2015: 39143210-1 - Столи для їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51939, Україна, Дніпропетровська область, м. Камʼянське, , бульвар Героїв, будинок 20
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
3)
Шафа для зберігання інвентарю; ( маса=0)
Класифікація за ДК 021:2015: 39143200-8 - Меблі для їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51939, Україна, Дніпропетровська область, м. Камʼянське, , бульвар Героїв, будинок 20
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
4)
Стіл на 6 місця для їдальні/кафе прямокутний, 1500х900х750 ; ( маса=0)
Класифікація за ДК 021:2015: 39143210-1 - Столи для їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51939, Україна, Дніпропетровська область, м. Камʼянське, , бульвар Героїв, будинок 20
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 16 штука

Документи договору/змін

Підписаний контракт
36ВТ від 28.11.2024_меблі.PDF
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.11.2024 13:15
ID: 753b706e3e8f4c85bd53e2cd3d65ca28
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.01.2025 22:11
ID: 661278fce5f54ff5a18f36d2546537e7
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.11.2024 18:30
ID: 661278fce5f54ff5a18f36d2546537e7
Нетипізований документ
36ВТ від 28.11.2024_меблі_д.у.1.PDF Додано в зміні №1 від 28.11.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.12.2024 09:23
ID: 978850ebb8174ce8b343bacc886734eb
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 28.11.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.12.2024 10:16
ID: 802f94c1a83d4941878930c91640c26e
Нетипізований документ
36ВТ від 28.11.2024 _ д.у. 2 _придбання меблів.PDF Додано в зміні №2 від 29.11.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.12.2024 11:41
ID: 6308725f50374c5d953a423c380f5b94
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 29.11.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.12.2024 14:44
ID: ac3004eb09af491fba113216ad269334
Нетипізований документ
SCAN0878.PDF Додано в зміні №3 від 09.12.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.12.2024 14:50
ID: f3085cf1fe6c4be4964780353626d78e
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 09.12.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.12.2024 15:24
ID: b80279e8821946f68f33d1b16ee132c1
Нетипізований документ
ДОДАТКОВА УГОДА 4.pdf Додано в зміні №4 від 09.12.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.12.2024 15:33
ID: cb057963568749488ace98c5b8a69815
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №4 від 09.12.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.12.2024 15:37
ID: 017bfb64f7d640c99ac993fd1bf4d1a3

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 28.11.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Викласти п.4.3, п. 5.1, п. 6.1.2 Договору в новій редакції.  
Дата публікації змін 02.12.2024 08:16  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 29.11.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Доповнити реквізити Покупця новими розрахунковими рахунками  
Дата публікації змін 09.12.2024 12:44  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 09.12.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін керуючись підпунктом 1 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості), пунктом 10.7. Розділу 10 «Інші умови» Договору № 36ВТ від «28» листопада 2024 року (далі – Договір), пунктом 10.4 Розділу 10. «Інші умови» Договору Сторони домовились: 1. Внести зміни до пунктів Договору, що містять інформацію про ціну та обсяги відповідно до підпункту 1 пункту 19 Особливостей та пункту 10.7. Розділу 10 «Інші умови» Договору, шляхом погодження зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. 2. Викласти пункт 2.3. та пункт 2.3.1. Розділу 2. «Ціна договору» Договору в наступній редакції: «2.3. Загальна сума Договору становить – 150 884 грн. 00 коп. (сто п’ятдесят вісімсот вісімдесят чотири гривні 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 31 280,67 грн.) 2.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить –150 884 грн. 00 коп. (сто п’ятдесят вісімсот вісімдесят чотири гривні 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 31 280,67 грн.), з них: - 30 176 грн. 80 коп. (тридцять тисяч сто сімдесят шість гривень 80 коп.) – кошти місцевого бюджету. - 120 707 грн. 20 коп. – (сто двадцять тисяч сімсот сім гривень 20 коп.) - кошти субвенції з Державного бюджету місцевим бюджетам» 3. Викласти Додаток 1 та Додаток 2 до Договору у новій редакції, що додається.  
Дата публікації змін 09.12.2024 13:24  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 09.12.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін з метою виправлення помилки допущеної в додатковій угоді №3 від 09.12.2024 року, керуючись пунктом 10.4. Розділу 10 «Інші умови» Договору № 36ВТ від «28» листопада 2024 року (далі – Договір), Сторони домовились: 1. Викласти пункт 2.3. та пункт 2.3.1. Розділу 2. «Ціна договору» Договору в наступній редакції: «2.3. Загальна сума Договору становить – 150 884 грн. 00 коп. (сто п’ятдесят вісімсот вісімдесят чотири гривні 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 25 147,33 грн.) 2.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить –150 884 грн. 00 коп. (сто п’ятдесят вісімсот вісімдесят чотири гривні 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 25 147,33 грн.), з них: - 30 176 грн. 80 коп. (тридцять тисяч сто сімдесят шість гривень 80 коп.) – кошти місцевого бюджету. - 120 707 грн. 20 коп. – (сто двадцять тисяч сімсот сім гривень 20 коп.) - кошти субвенції з Державного бюджету місцевим бюджетам»  
Дата публікації змін 09.12.2024 13:37  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальний заклад "Ліцей №30 "Кам'янської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 20291034  
Юридична адреса 51940, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, БУЛЬВАР ГЕРОЇВ, будинок 20  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВ "УКРГАЗСПЕ­ЦСЕРВІС"  
Код ЄДРПОУ 40043427  
Юридична адреса 51925, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 12, корпус 2, офіс 6